Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-59/21.WK Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon

Patrycja Kantorska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2021 10:20:00
Składania : 27-09-2021 11:00:00
Otwarcia : 27-09-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


GZGKiM.3331-59/21.WK                                                                                                                                                       Wągrowiec, 21.09.2021 r.


Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A

62-100 Wągrowiec

tel. 067 26 21 462

e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

BDO: 000088366

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora


ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

na realizację zadania pn.

Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon”


  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 2/21 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.


  1. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon. Minimalne parametry techniczne samochodu i jego wyposażenia:

       a. rok produkcji 2021,

       b. silnik o pojemności min. 1968 cm³, max. 2987 cm³,

       c. napęd silnika DIESEL,

       d. kolor nadwozia czerwony,

       e. dopuszczalna masa całkowita od 3300 kg do 3500 kg,

       f. liczba miejsc siedzących -3,

       g. stała przegroda między kabiną kierowcy a przedziałem ładunkowym,

       h. drzwi przesuwane prawe,

       i. tylne drzwi dzielone, o kącie otwarcia 180°,

       j. przestrzeń ładunkowa o minimalnej długości wewnętrznej 2,5 m,

       k. oświetlana przestrzeń ładunkowa,

       l. punkty do mocowania ładunku w przestrzeni bagażowej,

       m. fabrycznie zamontowany hak holowniczy,

       n. światła przeciwmgielne przednie,

       o. poduszka powietrzna kierowcy i pasażerów,

       p. wspomaganie kierownicy,

       q. klimatyzacja manualna lub automatyczna,

       r. min. 2 komplety kluczy,

       s. radioodtwarzacz,

       t. komplet opon całorocznych,

       u. pełnowymiarowe koło zapasowe,

       v. atestowana gaśnica o pojemności min. 1 kg środka gaśniczego,

       w. trójkąt ostrzegawczy.

Zamawiający określa minimalne parametry techniczne samochodu i jego wyposażenia. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę samochodu o parametrach technicznych i wyposażeniu równoważnych do wyżej wskazanych. W ofercie nie może być zaoferowany samochód o niższym standardzie i o gorszych parametrach niż wyżej określone. Ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy.

       2.2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od wad, kompletny i gotowy do używania.

2.3. Wykonawca dostarczy samochód do siedziby Zamawiającego i rozładuje go na własny koszt i własnym staraniem.

2.4. Wraz z samochodem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty w języku polskim: karta pojazdu, książka przeglądów serwisowych, książka gwarancyjna pojazdu, instrukcja obsługi, świadectwo homologacji.

2.5. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na następujące okresy:

       a. na podzespoły mechaniczne/ elektryczne/ elektroniczne (silnik i podzespoły): min. 2 lata lub przez przekroczeniem 100 000 km przebiegu,

       b. na powłoki lakiernicze: min. 2 lata,

       c. na perforację nadwozia : min. 10 lat.

Zamawiającemu przysługują uprawnienia wynikające z rękojmi. Uprawnienia te mogą być realizowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Rękojmi i gwarancji podlega kompletny pojazd, w tym wszystkie jego podzespoły i dodatkowe wyposażenie, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych takich jak np. filtry wszelkiego rodzaju, oleje, płyny eksploatacyjne, bezpieczniki elektryczne, żarówki oświetlenia podstawowego, paski klinowe, klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe w ramach zwykłego zużycia eksploatacyjnego.

2.6. Dostarczony samochód musi posiadać w zbiorniku paliwa paliwo w ilości umożliwiającej przejechanie min. 100 km.

2.7. Serwis gwarancyjny musi być zlokalizowany w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:

       a. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania                   takich uprawnień,

       b. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

       c. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania                       zamówienia .


  1. Termin wykonania (dostawy) przedmiotu zamówienia: do dnia 21 grudnia 2021 r.

  1. Wynagrodzenie wykonawcy:

5.1. Rozliczenie nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia, potwierdzonym obustronnie podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym samochodu, na podstawie ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5.2 Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

5.3. Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

5.4. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą). Termin związania ofertą wynosi 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

5.5. Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym poniżej nie będzie rozpatrywania.


  1. Warunki rozliczenia:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury.


  1. Forma składania ofert:

       7.1. Wykonawca złoży ofertę (załącznik nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie                    

              https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

               Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

       7.2. Do oferty (załącznik nr 1) należy dołączyć zdjęcie lub wizualizację 3D oferowanego pojazdu.


  1. Termin składania ofert: do 27.09.2021 r. do godz. 11.00.


  1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:

Kryterium

Waga

I Cena

90

II Wielkość zużycia energii

5

III Wielkość emisji CO

3

IV Wielkość emisji NOx, HC, PM

2


I Sposób oceny oferty w kryterium „Cena”:


                           cena najniższa spośród

                                badanych ofert

                   PI = --------------------------------- x 90% x 100 pkt

                                  cena badana



II Sposób oceny oferty w kryterium „Wielkość zużycia energii”:


                            najniższa wielkość zużycia energii

                                   spośród badanych ofert

                    PII = --------------------------------------------- x 5% x 100 pkt

                                 wielkość zużycia energii

                                        badanej oferty



III Sposób oceny oferty w kryterium „Wielkość emisji CO”:

                              najniższa wielkość emisji CO

                                        spośród badanych ofert

                    PIII = -------------------------------------------- x 3% x 100 pkt

                                 wielkość emisji CO

                                          badanej oferty


IV Sposób oceny oferty w kryterium „Wielkość emisji NOx, HC, PM”:


                                      najniższa łączna wielkość emisji

                                  NOx, HC, PM spośród badanych ofert

                     PIV = ------------------------------------------------------------ x 2% x 100pkt

                                   łączna wielkość emisji NOx, HC, PM

                                                 badanej oferty


UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie łączną wielkość emisji NOx, HC, PM wyrażoną w gramach na kilometr, zmierzoną według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych.


Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:

PI + PII + PIII + PIV = łączna liczba punktów badanej oferty


Uzyskane z wyliczeń ilości punktów zostaną ustalone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

  1. Pozostałe informacje:

Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”, lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Patrycja Kantorska- specjalista ds. wodno-kanalizacyjnych, Agnieszka Ciemachowska – dyrektor).

b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platfomazakupowa.pl

  1. Podpisanie umowy:

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.


  1. Zmiana treści zaproszenia:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

  1. Obowiązek informacyjny

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

    1. Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.


Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – formularz oferty

2. Załącznik nr 2 – projekt umowy


                                                                                                                                                                                                    DYREKTOR

                                                                                                                                                                  /Agnieszka Ciemachowska/







Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 formularz ofertowy PDF.pdf pdf 92.87 2021-09-21 10:20:00 Postępowanie
załącznik nr 2 projekt umowy PDF.pdf pdf 80.51 2021-09-21 10:20:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe zakup samochodu PDF.pdf pdf 178.95 2021-09-21 10:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.doc doc 37.5 2021-09-21 10:20:00 Kryterium
odpowiedź na pytanie 1 PDF.pdf pdf 36.61 2021-09-23 13:52:55 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 74.76 2021-09-27 13:44:32 Publiczna wiadomość
7 unieważnienie.pdf pdf 45.7 2021-10-04 09:58:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-04 09:58 Patrycja Kantorska Zamawiający w załączeniu udostępnia zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

7 unieważnienie.pdf

2021-09-27 13:44 Patrycja Kantorska Zamawiający podaje informację o złożonych ofertach w postępowaniu pn. "Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon".

informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-23 13:52 Patrycja Kantorska Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania wpłynęło pytanie od oferenta. Treść pytania oraz udzielonej na nie odpowiedzi stanowi załącznik do wiadomości.

odpowiedź na pytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2851 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 formu [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Akceptacja istotnych postanowień przyszłej umowy - Akceptuję istotne postanowienia przyszłej umowy, zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie do dnia 21 grudnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Akceptacja warunków zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Wielkość zużycia energii 5% Wielkość zużycia energii wyrażona w MJ/km (0)
6 Wielkość emisji CO2 3% Wielkość emisji CO2 wyrażona w g/km (0)
7 Wielkość emisji NOx, HC, PM 2% Wielkość emisji NOx, HC, PM wyrażona w g/km (0)
8 Potencjał techniczny - Oświadczam, że znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 314