Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-09-2021 13:53:00 |
Składania : | 11-10-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Montaż nowego oznakowania informacyjnego (w tym szyldu) i zegara dla potrzeb Dworca autobusowego Poznań Główny".
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj
- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj
- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj
- Projekt umowy zlecenia i PFU, w załączniku do postępowania.
WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-12-22 07:40 | Aleksandra Szych | Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uprzejmie informuje, iż na podstawie pkt 42 w związku z pkt 41 pkt b) OWZ podjęto decyzję o unieważnieniu postępowania. |
2021-10-08 09:35 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
otrzymał
zapytanie: "Dzień dobry, Proszę o wyjaśnienie, czy zegar jest przedmiotem zamówienia, czy trzeba go dostarczyć, zainstalować, zaprogramować.". Odpowiedź Zamawiającego: "Tak, zegar jest przedmiotem zamówienia (tak jak pozostałe wskazane elementy nowego oznakowania Dworca), tj. jego zakup, dostarczenie, zainstalowanie, doprowadzenie do niego instalacji oraz niezbędne zaprogramowanie.". |
2021-10-06 11:50 | Aleksandra Szych |
W
związku
z
zapytaniem:
„Dzień
dobry,
mamy
zaakceptować
czas
realizacji
60
dni,
czy
dotyczy
to
całego
zakresu
wraz
z
uzgodnieniami,
czy
termin
się
wydłuża
o
czas
na
uzyskanie
zgód
i
pozwoleń?
Czas
na
wydanie
zgody
w
Urzędzie
Miasta
jeśli
byłoby
to
procesowane
przez
pozwolenie
na
budowę
to
65
dni
od
momentu
złożenia,
więc
dłużej
niż
oczekiwany
termin
realizacji.
Proszę
o
odpowiedź",
Zamawiający
wyjaśnia
dodatkowo,
iż
zapis
paragrafu
4
ust.
1:
"Wykonawca
zrealizuje
Przedmiot
Umowy
w
terminie
60
dni
od
daty
podpisania
Umowy."
dotyczy
całego
zakresu
wraz
z
uzyskaniem
zgód
i
pozwoleń.
W związku z powyższym, Zamawiający podjął decyzję o wprowadzeniu w umowie w ww. paragrafie ust. 2 w treści zgodnej z poprzednim komunikatem.". |
2021-10-06 11:32 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
w
postępowaniu
otrzymał
zapytanie: „Dzień dobry, mamy zaakceptować czas realizacji 60 dni, czy dotyczy to całego zakresu wraz z uzgodnieniami, czy termin się wydłuża o czas na uzyskanie zgód i pozwoleń? Czas na wydanie zgody w Urzędzie Miasta jeśli byłoby to procesowane przez pozwolenie na budowę to 65 dni od momentu złożenia, więc dłużej niż oczekiwany termin realizacji. Proszę o odpowiedź”: Odpowiedź Zamawiającego: „Z informacji telefonicznych z WUIA UMP wynika, iż zamontowanie szyldu wymaga pozwolenia konserwatorskiego (z uwagi na położenie w strefie ochrony konserwatorskiej) oraz zgłoszenia do WUiA UMP. W przypadku złożenia kompletnego wniosku, pozwolenie konserwatorskie powinno być wydane w terminie do około 30 dni, natomiast w przypadku zgłoszenia do WUiA UMP do 21 dni od złożenia kompletnego wniosku. Niezbędne wymogi proceduralne wymagają potwierdzenia przez Wykonawcę w odpowiednich jednostkach. Mając na uwadze wskazany przez Zamawiającego termin na wykonanie Umowy oraz pytanie, jakie pojawiło się w zakresie czasu na uzyskanie zgód i pozwoleń, Zamawiający wyraża zgodę na dodanie w projekcie Umowy w paragrafie 4 jako ust. 2 następującego zapisu w brzmieniu: „Strony zgodnie postanawiają, że termin wykonania Umowy, wskazany w ust. 1 powyżej ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu w przypadku niezależnych od Wykonawcy utrudnień w uzyskaniu stosownych zgód, opinii pozwoleń, uzgodnień lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a powodujących niemożność ich zakończenia w ustalonym terminie, o czas trwania tych utrudnień lub innych okoliczności niezależnych., co wymagać będzie udokumentowania przez Wykonawcę. Strony ustalają, że utrudnieniem lub inną okolicznością niezależną od Wykonawcy są zawsze okoliczności związane z przeprowadzaniem procedury administracyjnej w zakresie uzyskiwania właściwych zgód, opinii, pozwoleń lub uzgodnień.”. Dotychczasowa treść paragrafu zostanie oznaczona jako ust. 1. Wobec powyższego, Zamawiający wydłuża termin na składanie ofert do dnia 11.10.2021 r. godz. 15.00, w związku ze zamianą zapisów projektowanej umowy.”. |
2021-10-01 12:23 | Aleksandra Szych | Zamawiający informuje, iż przedłużył termin na złożenie ofert w postępowaniu do dnia 06.10.2021 r. godz. 15.00. |
2021-09-30 15:00 | Aleksandra Szych | Zamawiający informuje, iż przedłużył termin na złożenie ofert w postępowaniu do dnia 04.10.2021 r. godz. 15.00. |
2021-09-30 08:29 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
otrzymał
zapytanie: "Dzień dobry, Przedmiar robót w zakresie okablowania ... przewiduje dwie linie zasilające w poz 2,3,6 oraz 4,5,7 każda o długości 200m. Elementy oznakowania wymagające zasilania znajdują się w bezpośredniej bliskości. Czy na pewno wymagane są dwie oddzielne linie zasilające i orurowanie, a nie tylko 2 obwody ?". Odpowiedź Zamawiającego: „Zamawiający założył dwie oddzielne linie o dł. ok. 200 m z uwagi na fakt, że zegar astronomiczny, który steruje załączeniem oświetlenia szyldu znajduje się w tej samej rozdzielnicy zasilającej co zabezpieczenia dla dwóch linii. Rozdzielnica zasilająca oba odbiorniki ma znajdować się w odległości ok. 200 m od odbiorników w pomieszczeniu, gdzie jest obecnie RG. Zasadniczo mogłaby być jedna linia zasilająca oświetlenie szyldu i zegara z rozbiciem na dwa obwody tuż przy odbiornikach. Wtedy musiałoby być w pobliżu odbiorników miejsce na rozdzielnicę zasilającą z zabezpieczeniami i zegarem astronomicznym, który steruje załączeniem oświetlenia szyldu. Mając na uwadze fakt, iż w pobliżu zegara i szyldu nie ma miejsca na rozdzielnicę /jeżeli rozdzielnicę umieścimy w niedostępnym miejscu np. w zadaszeniu wiaty dworca wtedy będą problemy z dojściem do niej żeby np. „podnieść” zabezpieczenie/, a w lokalu Dworca jest już pomieszczenie, gdzie jest RG to również tam Zamawiający planuje umieścić nową rozdzielnicę. Wobec powyższego, przedmiar robót nie ulega zmianie.”. |
2021-09-21 13:03 | Aleksandra Szych |
Zamawiający
wskazuje
wymiary
pasków
kasowych
i
w
informacji: 1) szerokość jednakowa na wszystkich kasach i informacji, 2) długość: Kasa 1 - 327 cm Kasa 2 - 353 cm Kasa 3 - 294 cm Kasa 4 - 354 cm Kasa 5 - 319 cm Informacja - 299 cm |
Komunikaty