Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KML-47/2021 Przetarg nieograniczony pn. "Utrzymanie zieleni – koszenie terenów zielonych, utrzymanie kanałów i chodników w południowej części Oczyszczalni Ścieków „Sitkówka” oraz brzegu rzeki Bobrza w okresie II półrocze 2021 – I półrocze 2023".

Deadlines:
Published : 08-09-2021 11:03:00
Placing offers : 16-09-2021 10:00:00
Offers opening : 16-09-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


1.   Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o.
w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp . Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 53c Regulaminu.

2.   Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie Zamawiającego).

3.   Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.

3.   Wszystkie ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl w terminach określonych w SIWZ.

4.    Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.

5.    Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

6.  Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

7.   Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI SIWZ w formie elektronicznej zgodnie z zapisami SIWZ.

8.   Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

9.  Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania dostawy.

10. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 8 SIWZ - wymagana forma dokumentów – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.

11.Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.

12.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

14. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy.

15. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.

16. Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ Załączniku nr 7 § 13 i Załączniku nr 8 .

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”. 

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość” lub za pośrednictwem telefonu 41 365 31 00 w. 224 w godz. 07:00 - 14:00

Załączniki do postępowania:

1.  Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu Zamówienia (OPZ)

2.  Załącznik nr 1a do OPZ – Przekroje kanałów

3.  Załącznik nr 1b do OPZ – Obszar prac

4.  Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy

5.  Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

6. Załącznik nr 3a – Oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca

7. Załącznik nr 4  - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu

8. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.

  9. Załącznik nr 6 Oświadczenie Wykonawcy  o aktualności informacji

10. Załącznik nr 7 Wzór umowy

11. Załącznik nr 8 –Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie.pdf pdf 2037.32 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
SIWZ.pdf pdf 9185.93 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 1.pdf pdf 1744 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 1a.pdf pdf 157.24 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 1b.pdf pdf 517.75 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 2.pdf pdf 1507 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 3.pdf pdf 433.11 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 3a.pdf pdf 1141.62 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 4.pdf pdf 1154.7 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 5.pdf pdf 409.89 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 6.pdf pdf 1116.32 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 7.pdf pdf 4093.48 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Załącznik nr 8.pdf pdf 407.11 2021-09-08 11:03:00 Proceeding
Informacja z częsci jawnej.pdf pdf 238.71 2021-09-17 13:01:37 Public message
Informacja.pdf pdf 244.5 2021-10-21 12:16:48 Public message
Informacja o wqyniku postępowania.pdf pdf 426.7 2021-11-05 11:17:03 Public message

Announcements

2021-11-05 11:17 Marzena Wójcik Informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wqyniku [...].pdf

2021-10-21 12:16 Marzena Wójcik Informacja dotycząca omyłki pisarskiej.

Informacja.pdf

2021-09-17 13:01 Aneta Bętkowska Informacja z części jawnej

Informacja z częsci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Utrzymanie zieleni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1 oraz Załącznikami do OPZ ( nr 1a i nr 1b) Oferowana cena za cztery cykle. 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami SIWZ wraz z załącznikami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 395