Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 36-ZP-09-21-111 Zakup i dostawa śrub, nakrętek, podkładek, opasek zaciskowych, smarowniczek, żarówek, konektorów, bezpieczników samochodowych, węży do paliw i olei, ciężarków i materiałów do wyważania i wymiany ogumienia, akcesoriów spawalniczych, uszczelniaczy do pojazdów i sprzętu

Termin:
Zamieszczenia : 07-09-2021 14:38:00
Składania : 15-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 15-09-2021 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych:

1) Część 1: zakup i dostawa śrub, nakrętek , podkładek, opasek zaciskowych, 

2) Część 2: zakup i dostawa żarówek samochodowych, konektorów, bezpieczników samochodowych, 

3) Część 3: zakup i dostawa węży do benzyny i oleju, 

4) Część 4: zakup i dostawa ciężarków do wyważania kół oraz akcesoriów od ogumienia, 

5) Część 5: zakup i dostawa akcesoriów spawalniczych, 

6) Część 6: zakup i dostawa fabrycznie nowych uszczelniaczy do pojazdów i urządzeń 

7) Część 7: zakup i dostawa fabrycznie nowych uszczelniaczy specjalnych 


Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
36-ZP-09-21-111 - Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 201.81 2021-09-07 14:38:00 Postępowanie
36-ZP-09-21-111 - SWZ.pdf pdf 461.74 2021-09-07 14:38:00 Postępowanie
Zał. nr 1, 2 do SWZ.docx docx 42.35 2021-09-07 14:38:00 Postępowanie
Zał. nr 3A-3G - Formularze cenowe część 1-7.xls xls 152.5 2021-09-07 14:38:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - Wykaz dostaw.docx docx 28.13 2021-09-07 14:38:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Umowa wzór.pdf pdf 209.09 2021-09-07 14:38:00 Postępowanie
36-ZP-09-21-111 - Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 110.53 2021-09-15 11:57:19 Publiczna wiadomość
36-ZP-09-21-111 - Informacja z otwarcia ofert - sprostowanie.pdf pdf 113.29 2021-09-15 13:49:07 Publiczna wiadomość
36-ZP-09-21-111 Informacja o unieważnieniu i wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 194.38 2021-09-29 11:40:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-29 11:40 Klaudia Jaworek Zamawiający przekazuje informację o unieważnieniu części 1, 2, 6 i 7 postępowania oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 3, 4, 5 postępowania

36-ZP-09-21-111 Info [...].pdf

2021-09-15 13:49 Klaudia Jaworek Zamawiający przekazuje - Informację z otwarcia ofert - sprostowanie

36-ZP-09-21-111 - In [...].pdf

2021-09-15 11:57 Klaudia Jaworek Zamawiający przekazuje - Informację z otwarcia ofert

36-ZP-09-21-111 - In [...].pdf

2021-09-15 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że na sfinansowanie całości przedmiotu zamówienia posiada środki w wysokości 160 000,00 zł. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego dla poszczególnych części, to:
część 1 - 24 857,59 zł
część 2 - 4 900,69 zł
część 3 - 12 938,37 zł
część 4 - 20 149,86 zł
część 5 - 4 718,86 zł
część 6 - 39 332,24 zł
część 7 - 46 875,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 478