Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-09-2021 11:35:00 |
Składania : | 15-09-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 15-09-2021 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Zamawiający, tj.: Powiat Zawierciański reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zawierciańskiego ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie w imieniu i na rzecz którego działa jako Pełnomocnik Zamawiającego : Centrum Usług Wspólnych ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie tel. 32/ 67-107-65
Adres strony internetowej Pełnomocnika Zamawiającego: www.cuw-zawiercie.4bip.pl
Adres poczty elektronicznej Pełnomocnik Zamawiającego: sekretariat@cuw-zawiercie.pl Strona internetowa prowadzonego postępowania: postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie przy użyciu Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie
zaprasza do złożenia oferty w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez negocjacji) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych, o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami) – dalej „ustawy PZP”, pod nazwą: Doposażenie stanowisk pracy w ergonomiczne fotele biurowe oraz akcesoria w ramach projektu "Poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Zawierciu" - 3 Części
na dostawę ergonomicznych foteli biurowych, regulowanych podstaw monitorów, podkładek pod mysz oraz podnóżków biurowych z regulacją nachylenia w ramach realizacji projektu: „Poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Zawierciu” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) – Oś priorytetowa 8. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy; Działanie 3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy; Poddziałanie 2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej – konkurs.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-10-06 13:34 | Izabela Kaźmierczak |
W
załączeniu
przesyłam
Informację
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
oraz
wykonawcach,
których
oferty
został
odrzucone,
w
zakresie
Części
3
-
Zadanie
nr
3,
tj.
na
dostawę
78
szt.
podnóżków
biurowych
z
regulacją
nachylenia. Z poważaniem Izabela Kaźmierczak |
2021-10-01 13:09 | Izabela Kaźmierczak |
W
załączeniu
przesyłam
Informację
o
Wykonawcach,
który
oferty
zostały
odrzucone
oraz
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
Części
2
-
Zadanie
nr
2,
tj.
na
dostawę
66
szt.
podkładek
pod
mysz
oraz
101
szt.
regulowanych
podstaw
monitora. Z poważaniem Izabela Kaźmierczak |
2021-09-27 13:03 | Izabela Kaźmierczak |
W
załączeniu
przesyłam
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
Części
1
-
Zadanie
nr
1,
tj.
na
dostawę
127
szt.
ergonomicznych
foteli
biurowych
na
kółkach
z
mechanizmem
synchronicznym,
na
podnośniku
gazowym
z
zagłówkiem. Z poważaniem Izabela Kaźmierczak |
2021-09-16 09:39 | Izabela Kaźmierczak | Informacja z otwarcia ofert. |
2021-09-15 09:00 | Komunikat Zamawiającego | Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
Komunikaty