Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 46/2021 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2021 12:06:00
Składania : 24-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 24-09-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych nośników danych do drukarek i kserokopiarek, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. H. Kamieńskiego 73A.


Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór od Zamawiającego i utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek.


Szczegółowy opis zawierający rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu i typ urządzenia, jakim dysponuje Zamawiający oraz ilości zostały zawarte w formularzu asortymentowo-centowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego.


Zamawiający informuje, że dopuszcza dostarczanie materiałów:

1)   oryginalnych tzn. autoryzowanych przez producenta sprzętu lub

2)   równoważnych tzn. fabrycznie nowych produktów innej firmy.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (06-09-2021).pdf pdf 98.88 2021-09-06 12:06:13 Postępowanie
SWZ - 46.pdf pdf 3004.92 2021-09-06 12:06:16 Postępowanie
załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.doc doc 69.5 2021-09-06 12:06:20 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz asortymentowo cenowy.xls xls 54 2021-09-06 12:06:24 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2021-09-06 12:06:27 Postępowanie
Informacja nr 1.doc doc 71.5 2021-09-10 10:41:38 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.pdf pdf 449.38 2021-09-10 10:41:38 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 740.13 2021-09-15 08:48:55 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 75 2021-09-15 08:48:55 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 237.73 2021-09-24 10:17:00 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 46 2021-09-24 10:17:00 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 241.43 2021-09-27 10:02:09 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.doc doc 28 2021-09-27 10:02:09 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania (28-09-2021).pdf pdf 59.51 2021-09-28 10:34:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-28 10:34 Jacek Banaszak Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2021-09-27 10:02 Jacek Banaszak Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].pdf

Unieważnienie postęp [...].doc

2021-09-24 10:17 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-09-24 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych”, przeznaczył kwotę 106 601,57 zł brutto.
2021-09-15 08:48 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

2021-09-10 10:41 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.doc

Informacja nr 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 652