Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie dokumentacji projektowej zadania pod nazwą "Zasilenie awaryjne zbiorników wody czystej SUW Jaroty w Olsztynie z sieci wodociągowej""

Termin:
Zamieszczenia : 30-08-2021 11:48:00
Składania : 08-09-2021 10:33:09
Otwarcia : 06-09-2021 10:25:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE_projekt_zasilenie awaryjne ZWC SUW Jaroty.docx docx 25.84 2021-08-30 11:48:00 Postępowanie
OPZ_zasilenie awaryjne ZWC SUW Jaroty.docx docx 30.46 2021-08-30 11:48:00 Przedmiot zamówienia
Istniejący stan komory redukcyjnej.docx docx 1328.32 2021-08-30 11:48:00 Przedmiot zamówienia
Komora 6 i 22.pdf pdf 182.29 2021-08-30 11:48:00 Przedmiot zamówienia
Mapa.pdf pdf 676.97 2021-08-30 11:48:00 Przedmiot zamówienia
3_wzór UMOWA - dokumentacja_awaryjne zaslianie ZWC SUW Jaroty.docx docx 63.53 2021-08-30 11:48:00 Kryterium

Komunikaty

2021-09-08 10:33 Przemysław Stadnik Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało anulowane z powodu przekroczenia środków, którymi dysponował Zamawiający

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji projektowej Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia

OPZ_zasilenie awaryj [...].docx

Istniejący stan komo [...].docx

Komora 6 i 22.pdf

Mapa.pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach na rzecz Urzędu Skarbowego i ZUS. Proszę załączyć skan podpisanego oświadczenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Termin realizacji - do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 Projektanci realizujący przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane ustawą „Prawo Budowlane” uprawnienia budowlane do projektowania w swoim zakresie zgodne z obowiązującymi przepisami - Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych dla Projektantów. Proszę załączyć skany posiadanych uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Doświadczenie zawodowe - O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jeden projekt komory na sieci wodociągowej o średnicy minimum 250 mm wraz z doborem armatury. Proszę załączyć wykaz wykonanych prac projektowych zrealizowanych przez wskazanego projektanta z potwierdzeniem Zamawiającego, że zlecone prace zostały wykonane prawidłowo. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Wzór umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z treścią wzoru umowy wpisując "Akceptuję".

3_wzór UMOWA - dokum [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 397