Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-08-2021 12:25:00 |
Składania : | 06-09-2021 11:12:36 |
Otwarcia : | 06-09-2021 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
GZGKiM.3331-51/21.KS Wągrowiec, dnia 26 sierpnia 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany przez
Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
62 – 100 Wągrowiec
ul. Janowiecka 98A
Tel, fax - 67 26 21 462
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA :
,,Dostawa opału”
1. Opis przedmiotu zamówienia
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 130.000 zł netto, postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r, poz. 2019 ze zm.) w formie zapytania ofertowego w oparciu o Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektor Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest dostawa opału do wskazanych poniżej budynków z podziałem na następujące części zmówienia:
CZĘŚĆ I – dostawa węgla do siedziby zamawiającego jak również do miejscowości Oporzyn 16, Sienno 29A, Rąbczyn 68, Łekno ul. Pocztowa 11 oraz Kaliszany 34, w zakresie:
|
Charakterystyka |
Ilość minimalna |
Opcja (20%) |
Węgiel kamienny groszek |
- wartość opałowa minimum 27MJ/kg, - zawartość popiołu nie więcej
niż 10%, - zawartość siarki nie więcej niż
0,8%, - zawartość wilgoci całkowitej
maksymalnie 17%Wtr. |
14,0 Mg |
16,8 Mg |
Eko- miał |
- wartość opałowa minimum 25MJ/kg,
- zawartość popiołu nie więcej
niż 9%, - zawartość siarki nie więcej niż
0,8%, - zawartość wilgoci całkowitej
maksymalnie 13%Wtr. |
9,0 Mg |
10,8 Mg |
Eko - groszek |
- wartość
opałowa minimum 28MJ/kg, - zawartość popiołu nie więcej
niż 9%, - zawartość siarki nie więcej niż
0,8%, - zawartość wilgoci całkowitej
maksymalnie 13%Wtr. |
20,0Mg |
24,0 Mg |
CZĘŚĆ II – dostawa pelletu (z zastrzeżeniem przez Zamawiającego pelletu workowanego po 25kg) do miejscowości Żelice 55, w zakresie:
|
|
Charakterystyka |
Ilość minimalna |
Opcja (20%) |
Pellet
- w workach o pojemności po 25kg |
- wartość opałowa minimum 18MJ/kg, - zawartość popiołu nie więcej
niż 0,7%, - zawartość wilgotności
maksymalnie 10%Wtr. |
2500 kg |
3000 kg |
|
Podane
ilości są wielkościami szacunkowymi, rozliczenie nastąpi na podstawie
faktycznych dostaw opału.
3. Opcje: Zamawiający korzysta z uprawnienia polegającego na rozszerzeniu zamówienia w stosunku do zamówienia podstawowego, które ma charakter zobowiązania, uzależnione od potrzeb i przewidywań Zamawiającego, zakładając wzrost zamówienia o 20%.
4. Wznowienie zamówienia:
Działając na podstawie §6 ust. 3 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w
Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zamawiający
korzysta z możliwości wznowienia zamówienia, czyli dostawie opału określonego w
zapytaniu po raz kolejny tj. na rok
2022r.
Ilości opału, które uwzględniono w przypadku wznowienia postępowania przedstawiono poniżej:
Część I obejmuje dostawę węgla: |
Cześć II obejmuje dostawę pelletu: |
|
||||||
|
|
|
|
|||||
|
w tonach |
w tonach |
|
|||||
Eko groszek |
68,48 |
Pellet |
9,00 |
|
||||
Eko miał |
38,34 |
RAZEM |
9 |
|
||||
Węgiel groszek |
49,06 |
|
||||||
RAZEM |
155,88 |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|||
5. Termin
realizacji zamówienia:. od
września 2021 roku do grudnia 2021 roku – po każdorazowym złożeniu zamówienia. Możliwość
wznowienia postępowania na rok 2022.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Wykonawca
złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na
stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7. Termin składania ofert do 6 września
2021 roku do godziny 13:00.
8. Termin zapłaty wynagrodzenia:
a) Zamawiający przewiduje wystawienie jednej faktury w miesiącu w okresie grzewczym,
b) Wystawienie faktury musi być poprzedzone protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez osobę zgłaszającą zapotrzebowanie na opał,
c) Obowiązkiem Wykonawcy jest dołączenie do każdej faktury świadectwa jakości węgla,
d) Zamawiający zobowiązuje się opłacić fakturę w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.
9. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z
Zamawiającym:
a) w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262 14 62 e –mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/
b) w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. Przy wyborze ofert zamawiający będzie kierował się::
a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b)
Waga
kryterium: 100%.
11. Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
a) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
c) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
e) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
f) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
g) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
· prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
· prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
· prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
· prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
h) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
i)
Państwa
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
DYREKTOR
/Agnieszka Ciemachowska/
2021-09-06 11:14 | Paulina Maciejewska |
UNIEWAŻNIENIE
ZAMÓWIENIA Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenia zamówienia nr GZGKiM.3331-51/21.KS na realizację zadania pn. „Dostawa opału”, prowadzonego bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zm.), prowadzonego na podstawie Zarządzenia nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu. Uzasadnienie: Zamawiający nie uwzględnił w zamówieniu formy dostawy opału, która ma znaczny wpływ na szacowaną wartość zapytania. Zamawiający musi również uwzględnić zmiany w rodzaju opału oraz jego ilości. |
2021-09-06 11:12 | Paulina Maciejewska |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
UNIEWAŻNIENIE
ZAMÓWIENIA Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenia zamówienia nr GZGKiM.3331-51/21.KS na realizację zadania pn. „Dostawa opału”, prowadzonego bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zm.), prowadzonego na podstawie Zarządzenia nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu. Uzasadnienie: Zamawiający nie uwzględnił w zamówieniu formy dostawy opału, która ma znaczny wpływ na szacowaną wartość zapytania. Zamawiający musi również uwzględnić zmiany w rodzaju opału oraz jego ilości. |
Komunikaty