Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.ZW-II.ZP.D.272.52.2021.AP Dostawa, montaż, instalacja sprzętu techniczno-biurowego oraz peryferyjnego sprzętu komputerowego na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2021 12:26:00
Składania : 24-09-2021 11:00:00
Otwarcia : 24-09-2021 11:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
00_Ogłoszenie o zamówieniu 24_08_2021.pdf pdf 194.36 2021-08-24 12:26:00 Postępowanie
0_SWZ_52.pdf pdf 345.96 2021-08-24 12:26:00 Postępowanie
1_formularz oferty_52.docx docx 101.65 2021-08-24 12:26:00 Postępowanie
2_OPZ- Urządzenia wielofunkcyjne i drukarki.pdf pdf 437.91 2021-08-24 12:26:00 Postępowanie
3_Projektowane post. umowy - urządzenia wielofunkcyjne i drukarki.pdf pdf 228.45 2021-08-24 12:26:00 Postępowanie
4__JEDZ.doc doc 192.5 2021-08-24 12:26:00 Postępowanie
Zmiana i wyjasnienia treści SWZ_52-podpisane.pdf.pdf pdf 258.21 2021-09-09 13:55:03 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_52.pdf pdf 125.55 2021-09-24 13:42:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu post.cz.II i IV_52.pdf pdf 215.15 2021-10-08 14:58:31 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania cz.II i IV.pdf pdf 112.67 2021-10-15 09:25:02 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze cz.I_52.pdf pdf 306.25 2021-10-25 15:16:04 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze cz.III i V_52 (002).pdf pdf 309.66 2021-11-04 10:31:07 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 143.61 2021-12-07 11:15:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-07 11:15 Ada Pisarska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-11-04 10:31 Ada Pisarska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CZĘŚCI III i V

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-10-25 15:16 Ada Pisarska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W CZĘŚCI I

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-10-15 09:25 Ada Pisarska Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części II i IV

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-10-08 14:58 Ada Pisarska ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI II i IV

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-09-24 13:42 Marta Kowalczyk Informacja o wykonawcach których oferty zostały otwarte

informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-24 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1 222 710,74 zł brutto ,w tym w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych, kwotę na sfinansowanie:
1) część I zamówienia w wysokości – 739 722,00 zł
2) część II zamówienia w wysokości – 356 158,74 zł
3) część III zamówienia w wysokości – 103 320,00 zł
4) część IV zamówienia w wysokości – 8 750,00 zł
5) część V zamówienia w wysokości – 14 760,00 zł
2021-09-09 13:55 Ada Pisarska Wyjaśnienia i zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia

Zmiana i wyjasnienia [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1213