Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2021 11:07:00 |
Składania : | 07-09-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-09-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-09-16 11:20 | Radosław Ochmański | Zamawiający informuje, że ocena ofert w niniejszym postępowaniu została zakończona, a w załączeniu zamieszcza informację o wyborze oferty. |
2021-09-06 08:59 | Radosław Ochmański | Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało zadane pytanie dotyczące sposobu wypełnienia formularza aktywnego na platformie zakupowej. Zamawiający wyjaśnia, że kwota jaką należy wpisać składając ofertę jest kwotą netto, za cały (2-letni) okres realizacji przedmiotu zamówienia a nie za pojedynczy (roczny) cykl. |
2021-09-06 08:39 | Radosław Ochmański | Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało zadane pytanie dotyczące punktu 8 formularza ofertowego, dotyczącego składowych wyceny Centrum Biologii Medycznej. Zamawiający wyjaśnia, że punkt ten zawiera cztery składowe - 1. przegląd i konserwację systemu sygnalizacji pożaru, 2. przegląd i konserwację systemów oddymiania, 3. przegląd i konserwację bramy oddzielenia przeciwpożarowego 4.przegląd i konserwację systemu detekcji CO. W formularzu ofertowym w wersji pdf pozycja dotycząca składowej nr 1 jest niewidoczna wskutek błędu edycyjnego. Jest ona widoczna po otwarciu do edycji tabeli wyceny w formularzu w wersji doc. Analogiczny błąd dotyczy pozycji formularza nr 9. Zamawiający załącza poprawiony formularz ofertowy pod nazwą "zał. nr 3 - formularz oferty zmiana 2" w wersji doc oraz pdf. |
2021-09-01 10:05 | Radosław Ochmański |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
zostało
zadane
pytanie: Dzień dobry, znalazłem kilka nieścisłości. Czy mógłbym uprzejmie prosić o doprecyzowanie poniższych kwestii? 1) Collegium Chmiela - W załączniku nr 3 (formularz oferty) wyszczególniono jedynie "przegląd i konserwację systemu sygn. Pożaru". W tabeli z danymi systemów ppoż. znajduje się również oddymianie. 2) Collegium Anatomicum - Święcickiego 6 - Bosch - W załączniku nr 3(formularz oferty) wyszczególniono "przegląd i konserwację systemu sygn. pożaru" oraz "przegląd i konserwację systemu oddymiania" - w tabeli z danymi systemów ppoż. nie ujęto systemu oddymiania. 3) Collegium Anatomicum - system Sagitta - Brak pozycji do wypełnienia w załączniku nr 3(formularz oferty). Odpowiedź: Ad. 1. Zamawiający informuje, że system oddymiania w Collegium Chmiela nie jest systemem funkcjonalnie wyodrębnionym od systemu sygnalizacji pożaru. Nie posiada on tzw. "przycisków oddymiania" ani odrębnego układu sterującego, który umożliwiał by jego sprawdzenie niezależnie od systemu sygnalizacji ppoż. System oddymiania, składający się z dwóch klap, jest aktywowany centralką ppoż. jako element wykonawczy systemu sygnalizacji pożaru. Zamawiający nie uznaje systemu oddymiania za odrębny system podlegający sprawdzeniu, stąd w formularzu został on ujęty w jednej pozycji dla tego obiektu. Ad. 2. Zamawiający uzupełnia spis (plik "Dane systemów ppoż. UMP (2) zmiana 1") z danymi systemów o dwie klapy wentylacyjne z siłownikami, wchodzące w skład systemu oddymiania Collegium Anatomicum. Ad. 3. Zamawiający koryguje błąd pisarski w formularzu oferty i załącza pliki "zał. nr 3 - formularz oferty zmiana 1.doc" w wersji edytowalnej oraz "zał. nr 3 - formularz oferty zmiana 1.pdf" jako wzór formularza. Zamawiający obliguje Oferentów do korzystania z nowej wersji formularza przy składaniu oferty. zał nr 3 - formularz [...].doc |
2021-09-01 07:34 | Radosław Ochmański |
Zamawiający
informuje,
że
w
prowadzonym
postępowaniu
zostało
zadane
następujące
pytanie: 1. W plikach o danych systemach ppoż. UMP (1) oraz UMP (2), w DS. Karolek, brak jest podziału na ul. Rokietnicka 5e oraz na ul Marcelińska 25. W formularzu ofertowym jest 3 podpunkty odnośnie do DS. Karolek, rozumiem, że elementy które są w Danych systemów ppoż. UMP (1) to są te elementy które występują na ul. Rokietnicka 5e oraz na ul. Marcelińska 25? Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, że w pliku danych o systemach brak jest podziału na obiekty przy ul. Rokietnickiej 5e oraz Marcelińskiej 25. Przy ulicy Rokietnickiej 5e mieści się DS Karolek wraz z podziemną halą garażową i pomieszczeniem baru, natomiast Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z halą sportową mieści się przy ulicy Marcelińskiej 25. Są to osobne budynki o różnych adresach, jednak są one usytuowane obok siebie i są funkcjonalnie powiązane. System przeciwpożarowy dla tych budynków jest jednym systemem wspólnym, którego centrala mieści się w portierni DS Karolek. Formularz ofertowy nie jest sporządzony pod kątem zgodności z topologią systemów, lecz pod kątem listy obiektów (budynków) wymagających ochrony przeciwpożarowej. Dla każdego z tych budynków musi powstać osobny protokół z kontroli obiektu, podlegający odrębnemu rozliczeniu. |
2021-08-30 15:26 | Radosław Ochmański | W odniesieniu do komunikatu z dnia 27.08.2021, Zamawiający uzupełnia dane dotyczące obiektów Collegium Anatomicum oraz Collegium Chmiela. Jednocześnie Zamawiający przesuwa termin składania ofert w przetargu. Nowy termin składania ofert upływa dnia 07.09.2021 o godzinie 10:00. |
2021-08-27 14:12 | Radosław Ochmański |
Zamawiający
informuje,
że
w
prowadzonym
postępowaniu
zostały
zadane
następujące
pytania: Pytanie 1. W nawiązaniu do prowadzonego postępowania nr DIT/ZO/2021/150848-150849-150850, wnioskujemy do Zamawiającego o uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia o niezbędny do wykonania rzetelnej wyceny usługi wykaz elementów podlegających konserwacji i serwisowaniu, w związku z tym, że to po stronie Zamawiającego leży obowiązek opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględnienia wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty. Pytanie 2. W związku z toczącym się postępowanie w zakresie konserwacji systemów SSP, oddymiania, detekcji CO oraz DSO w obiektach UMP mam następujące pytania: 1. Zamawiający nie podał nazw i ilości elementów wchodzących w skład danego systemu w każdym obiekcie. Proszę o podanie nazw i ilości elementów wchodzących w skład danego systemu w każdym obiekcie. 2. Czy w obiektach występują jonizacyjne czujki dymu ? Pytanie 3. Czy posiadają Państwo szczegółowe zestawienie elementów objętych przedmiotem zamówienia? Chodzi głównie o liczbę elementów np. głośników DSO czy czujek dymu. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający udostępnia tabelaryczny spis z danymi systemów ppoż. z podziałem na poszczególne systemy. Numeracja spisu odnosi się do numeracji w formularzu ofertowym. Spis nie ujmuje pozycji nr 6 i 7, które zostaną opublikowane w późniejszym terminie. Zamawiający nie wyklucza możliwości niewielkich zmian ilościowych w okresie obowiązywania umowy, a wynikających np. ze zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń. Zmiana w stosunku do przedstawionych w tabeli ilości nie będzie miała wpływu na rozliczenie, gdyż zryczałtowaną jednostką rozliczeniową będzie dany obiekt jako komplet. |
Komunikaty