Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DIT/ZO/2021/150848-150849-150850 Konserwacja oraz serwisowanie elementów systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania, detekcji CO oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego, zamontowanych w obiektach UMP.

Radosław Ochmański
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Inwestycyjno-techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2021 11:07:00
Składania : 07-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-09-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał nr 1 - SOPZ v2.pdf pdf 427 2021-08-24 11:07:00 Postępowanie
zał nr 2 - wykaz obiektów.pdf pdf 276.18 2021-08-24 11:07:00 Postępowanie
zał nr 3 - formularz oferty.doc doc 821 2021-08-24 11:07:00 Postępowanie
zał nr 3 - formularz oferty.pdf pdf 916.85 2021-08-24 11:07:00 Postępowanie
zał nr 4 - projekt umowy.pdf pdf 246.55 2021-08-24 11:07:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1000.34 2021-08-24 11:07:00 Postępowanie
Dane systemów ppoż. UMP (1).pdf pdf 630.67 2021-08-27 14:12:59 Publiczna wiadomość
Dane systemów ppoż. UMP (2).pdf pdf 423.22 2021-08-30 15:26:11 Publiczna wiadomość
zał nr 3 - formularz oferty zmiana 2.doc doc 827.5 2021-09-06 08:39:51 Publiczna wiadomość
zał nr 3 - formularz oferty zmiana 2.pdf pdf 917.04 2021-09-06 08:39:51 Publiczna wiadomość
zał nr 3 - formularz oferty zmiana 1.doc doc 824.5 2021-09-01 10:05:06 Publiczna wiadomość
zał nr 3 - formularz oferty zmiana 1.pdf pdf 916.99 2021-09-01 10:05:06 Publiczna wiadomość
Dane systemów ppoż. UMP (2) zmiana 1.pdf pdf 423.31 2021-09-01 10:05:06 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 418.1 2021-09-16 11:20:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-16 11:20 Radosław Ochmański Zamawiający informuje, że ocena ofert w niniejszym postępowaniu została zakończona, a w załączeniu zamieszcza informację o wyborze oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-06 08:59 Radosław Ochmański Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało zadane pytanie dotyczące sposobu wypełnienia formularza aktywnego na platformie zakupowej. Zamawiający wyjaśnia, że kwota jaką należy wpisać składając ofertę jest kwotą netto, za cały (2-letni) okres realizacji przedmiotu zamówienia a nie za pojedynczy (roczny) cykl.
2021-09-06 08:39 Radosław Ochmański Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało zadane pytanie dotyczące punktu 8 formularza ofertowego, dotyczącego składowych wyceny Centrum Biologii Medycznej. Zamawiający wyjaśnia, że punkt ten zawiera cztery składowe - 1. przegląd i konserwację systemu sygnalizacji pożaru, 2. przegląd i konserwację systemów oddymiania, 3. przegląd i konserwację bramy oddzielenia przeciwpożarowego 4.przegląd i konserwację systemu detekcji CO. W formularzu ofertowym w wersji pdf pozycja dotycząca składowej nr 1 jest niewidoczna wskutek błędu edycyjnego. Jest ona widoczna po otwarciu do edycji tabeli wyceny w formularzu w wersji doc. Analogiczny błąd dotyczy pozycji formularza nr 9. Zamawiający załącza poprawiony formularz ofertowy pod nazwą "zał. nr 3 - formularz oferty zmiana 2" w wersji doc oraz pdf.

zał nr 3 - formularz [...].doc

zał nr 3 - formularz [...].pdf

2021-09-01 10:05 Radosław Ochmański Zamawiający informuje, że w postępowaniu zostało zadane pytanie:

Dzień dobry, znalazłem kilka nieścisłości. Czy mógłbym uprzejmie prosić o doprecyzowanie poniższych kwestii?

1) Collegium Chmiela - W załączniku nr 3 (formularz oferty) wyszczególniono jedynie "przegląd i konserwację systemu sygn. Pożaru". W tabeli z danymi systemów ppoż. znajduje się również oddymianie.

2) Collegium Anatomicum - Święcickiego 6 - Bosch - W załączniku nr 3(formularz oferty) wyszczególniono "przegląd i konserwację systemu sygn. pożaru" oraz "przegląd i konserwację systemu oddymiania" - w tabeli z danymi systemów ppoż. nie ujęto systemu oddymiania.

3) Collegium Anatomicum - system Sagitta - Brak pozycji do wypełnienia w załączniku nr 3(formularz oferty).

Odpowiedź:
Ad. 1. Zamawiający informuje, że system oddymiania w Collegium Chmiela nie jest systemem funkcjonalnie wyodrębnionym od systemu sygnalizacji pożaru. Nie posiada on tzw. "przycisków oddymiania" ani odrębnego układu sterującego, który umożliwiał by jego sprawdzenie niezależnie od systemu sygnalizacji ppoż. System oddymiania, składający się z dwóch klap, jest aktywowany centralką ppoż. jako element wykonawczy systemu sygnalizacji pożaru. Zamawiający nie uznaje systemu oddymiania za odrębny system podlegający sprawdzeniu, stąd w formularzu został on ujęty w jednej pozycji dla tego obiektu.

Ad. 2. Zamawiający uzupełnia spis (plik "Dane systemów ppoż. UMP (2) zmiana 1") z danymi systemów o dwie klapy wentylacyjne z siłownikami, wchodzące w skład systemu oddymiania Collegium Anatomicum.

Ad. 3. Zamawiający koryguje błąd pisarski w formularzu oferty i załącza pliki "zał. nr 3 - formularz oferty zmiana 1.doc" w wersji edytowalnej oraz "zał. nr 3 - formularz oferty zmiana 1.pdf" jako wzór formularza. Zamawiający obliguje Oferentów do korzystania z nowej wersji formularza przy składaniu oferty.

zał nr 3 - formularz [...].doc

zał nr 3 - formularz [...].pdf

Dane systemów ppoż. [...].pdf

2021-09-01 07:34 Radosław Ochmański Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostało zadane następujące pytanie:
1. W plikach o danych systemach ppoż. UMP (1) oraz UMP (2), w DS. Karolek, brak jest podziału na ul. Rokietnicka 5e oraz na ul Marcelińska 25. W formularzu ofertowym jest 3 podpunkty odnośnie do DS. Karolek, rozumiem, że elementy które są w Danych systemów ppoż. UMP (1) to są te elementy które występują na ul. Rokietnicka 5e oraz na ul. Marcelińska 25?

Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że w pliku danych o systemach brak jest podziału na obiekty przy ul. Rokietnickiej 5e oraz Marcelińskiej 25. Przy ulicy Rokietnickiej 5e mieści się DS Karolek wraz z podziemną halą garażową i pomieszczeniem baru, natomiast Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z halą sportową mieści się przy ulicy Marcelińskiej 25. Są to osobne budynki o różnych adresach, jednak są one usytuowane obok siebie i są funkcjonalnie powiązane. System przeciwpożarowy dla tych budynków jest jednym systemem wspólnym, którego centrala mieści się w portierni DS Karolek. Formularz ofertowy nie jest sporządzony pod kątem zgodności z topologią systemów, lecz pod kątem listy obiektów (budynków) wymagających ochrony przeciwpożarowej. Dla każdego z tych budynków musi powstać osobny protokół z kontroli obiektu, podlegający odrębnemu rozliczeniu.
2021-08-30 15:26 Radosław Ochmański W odniesieniu do komunikatu z dnia 27.08.2021, Zamawiający uzupełnia dane dotyczące obiektów Collegium Anatomicum oraz Collegium Chmiela. Jednocześnie Zamawiający przesuwa termin składania ofert w przetargu. Nowy termin składania ofert upływa dnia 07.09.2021 o godzinie 10:00.

Dane systemów ppoż. [...].pdf

2021-08-27 14:12 Radosław Ochmański Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały zadane następujące pytania:

Pytanie 1. W nawiązaniu do prowadzonego postępowania nr DIT/ZO/2021/150848-150849-150850, wnioskujemy do Zamawiającego o uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia o niezbędny do wykonania rzetelnej wyceny usługi wykaz elementów podlegających konserwacji i serwisowaniu, w związku z tym, że to po stronie Zamawiającego leży obowiązek opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględnienia wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty.

Pytanie 2. W związku z toczącym się postępowanie w zakresie konserwacji systemów SSP, oddymiania, detekcji CO oraz DSO w obiektach UMP mam następujące pytania:
1. Zamawiający nie podał nazw i ilości elementów wchodzących w skład danego systemu w każdym obiekcie. Proszę o podanie nazw i ilości elementów wchodzących w skład danego systemu w każdym obiekcie.
2. Czy w obiektach występują jonizacyjne czujki dymu ?

Pytanie 3. Czy posiadają Państwo szczegółowe zestawienie elementów objętych przedmiotem zamówienia? Chodzi głównie o liczbę elementów np. głośników DSO czy czujek dymu.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający udostępnia tabelaryczny spis z danymi systemów ppoż. z podziałem na poszczególne systemy. Numeracja spisu odnosi się do numeracji w formularzu ofertowym. Spis nie ujmuje pozycji nr 6 i 7, które zostaną opublikowane w późniejszym terminie.
Zamawiający nie wyklucza możliwości niewielkich zmian ilościowych w okresie obowiązywania umowy, a wynikających np. ze zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń. Zmiana w stosunku do przedstawionych w tabeli ilości nie będzie miała wpływu na rozliczenie, gdyż zryczałtowaną jednostką rozliczeniową będzie dany obiekt jako komplet.

Dane systemów ppoż. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja oraz serwisowanie elementów systemów ppoż. Zgodnie z załączonymi dokumentami 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2953 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 532