Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-08-2021 15:00:00 |
Składania : | 01-09-2021 20:00:00 |
Otwarcia : | 02-09-2021 07:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
NAZWA POSTĘPOWANIA:
Zakup i dostawa tonerów do urządzeń biurowych
Znak sprawy: SG.2001. 9 .2021 Jastrzębie-Zdrój, 24.08.2021 r.
I. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zamawiającego tonerów do urządzeń biurowych, zgodnie z poniższym zestawieniem:
1. XEROX Work Centre 6515 , 106R03488 – black – oryginał – 1 szt.
2. XEROX Work Centre 6515 , 106R03693 – cyan – oryginał – 1 szt.
3. XEROX Work Centre 6515 , 106R03694 – magenta – oryginał – 1 szt.
4. XEROX Work Centre 6515 , 106R03695 – yellow – oryginał – 1 szt.
5. HP LaserJet M 26A, CF 279A – black – zamiennik – 4 szt.
6. HP LaserJet M 125A , CE 283A – black – zamiennik – 7 szt.
7. HP LaserJet M 1536 , CE 278A – black – zamiennik - 7 szt.
8. HP LaserJet P1102 , CE 285A – black – zamiennik – 2 szt.
UWAGA: Pod pojęciem „ oryginał ” rozumie się toner wyprodukowany przez producenta drukarki.
II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe, fabrycznie zapakowane, wolne od wad i objęte gwarancją producenta na okres minimum dwóch lat od daty zakupu przez Zamawiającego lub do wyczerpania się środka barwiącego.
2.
Zamawiający
odsyła wadliwe tonery do Dostawcy wraz z kopią dowodu zakupu oraz z wydrukiem
próbnym (jeżeli istnieje możliwość techniczna). Po weryfikacji przez
sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.
3. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia złożenia zamówienia.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
III. WARUNKI PŁATNOŚCI:
1. Zakup będzie podlegał rozliczeniu mechanizmem podzielnej płatności (split payment) – podstawa prawna; art.108a Ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług – Dz. U. z 2018 r. , poz. 2174 tj. z późn. zm.
2. Płatność przelewem w terminie 21 dni od daty dostawy towaru i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
IV. KOSZT DOSTAWY:
Po stronie dostawcy do siedziby Zamawiającego: Jastrzębski Zakład Komunalny, ul. Dworcowa 17 D, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
V. INFORMACJE POZOSTAŁE:
1. Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym podpisanym przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
3. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus należy kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus – tel. 61 679 19 00.
Komunikaty