Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn:. " Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miasta - I piętro".

Joanna Falasa
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Techniczno Inwestycyjny
Termin:
Zamieszczenia : 17-08-2021 13:23:00
Składania : 27-08-2021 13:00:00
Otwarcia : 27-08-2021 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn:. „Modernizacja  pomieszczeń  budynku Urzędu Miasta  - I piętro.”


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
UM - zapytanie ofertowe.pdf pdf 666.81 2021-08-17 13:23:00 Postępowanie
UM - oferta druk.pdf pdf 146.53 2021-08-17 13:23:00 Przedmiot zamówienia
wybór.pdf pdf 46.1 2021-09-02 12:20:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-02 12:20 Joanna Falasa Dzień dobry,

informuję, że w niniejszym postępowaniu wpłynęło 10 ofert.

Najniższą ofertę złożyła firma AKINT SP. Z O.O. ul. Wiertnicza 143A, 02-052 Warszawa

Cena oferty: 31 000,00 netto tj. 38 130,00 zł ( trzydzieści osiem tysięcy sto trzydzieści złotych 00/100).

W załączeniu - notatka z wyboru.

Pozdrawiam
Joanna Falasa

wybór.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja -

UM - oferta druk.p [...].pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 383