- Strona główna
- Postępowanie ID 494918
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
I.7013.8.2021 Rozbudowa istniejącego budynku przedszkola samorządowego nr 2 w Łapach przy ul. Cmentarnej 23 wraz z zagospodarowaniem terenu.
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-19
18:26:26
|
Izabella Marta Chwaszczewska |
Zamawiający
zamieszcza
ogłoszenie
o
zmianie
Ogłoszenia
o
wyniku
postępowania.
W
Ogłoszeniu
o
wyniku
postępowania
błędnie
wpisano
termin
zakończenia
umowy.
Załączniki |
2021-10-11
18:42:38
|
Izabella Marta Chwaszczewska |
Zamawiający
zamieszcza
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2021-09-24
15:29:14
|
Izabella Marta Chwaszczewska |
Zamawiający
przekazuje
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2021-08-30
15:18:03
|
Izabella Marta Chwaszczewska |
Zamawiający
zamieszcza
korektę
informacji
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2021-08-30
10:49:32
|
Izabella Marta Chwaszczewska |
Zamawiający
zamieszcza
informację
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2021-08-30
09:20:29
|
Izabella Marta Chwaszczewska |
INFORMACJA
O
ZMIANIE
TERMINU
OTWARCIA
OFERT
Z
POWODU
AWARII
SYSTEMU
TELEINFORMATYCZNEGO
PLATFORMY
ZAKUPOWEJ Zamawiający, zgodnie z art. 222 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) informuje, że w związku z wystąpieniem awarii systemu teleinformatycznego, o której mowa w art. 222 ust. 2 Pzp brak jest możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego tj. 30.08.2021 r. o godz.08:30. W związku z powyższym otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. |
2021-08-30
08:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę brutto: 3 816 511,89 zł |
2021-08-27
11:01:58
|
Marcin Roszkowski |
W
załączeniu
przedkładam
pytania
i
odpowiedzi.
Załączniki |
2021-08-25
15:22:19
|
Marcin Roszkowski |
W
załączeniu
przedkładam
pytania
i
odpowiedzi.
Załączniki |
2021-08-24
13:59:21
|
Marcin Roszkowski |
W
załączeniu
przedkładam
pytania
i
odpowiedzi.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?