Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-10-19 18:26 | Izabella Marta Chwaszczewska | Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia o wyniku postępowania. W Ogłoszeniu o wyniku postępowania błędnie wpisano termin zakończenia umowy. |
2021-10-11 18:42 | Izabella Marta Chwaszczewska | Zamawiający zamieszcza Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-09-24 15:29 | Izabella Marta Chwaszczewska | Zamawiający przekazuje Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-08-30 15:18 | Izabella Marta Chwaszczewska | Zamawiający zamieszcza korektę informacji z otwarcia ofert |
2021-08-30 10:49 | Izabella Marta Chwaszczewska | Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert |
2021-08-30 09:20 | Izabella Marta Chwaszczewska |
INFORMACJA
O
ZMIANIE
TERMINU
OTWARCIA
OFERT
Z
POWODU
AWARII
SYSTEMU
TELEINFORMATYCZNEGO
PLATFORMY
ZAKUPOWEJ Zamawiający, zgodnie z art. 222 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) informuje, że w związku z wystąpieniem awarii systemu teleinformatycznego, o której mowa w art. 222 ust. 2 Pzp brak jest możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego tj. 30.08.2021 r. o godz.08:30. W związku z powyższym otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. |
2021-08-30 08:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na realizację przedmiotu zamówienia przeznaczył kwotę brutto: 3 816 511,89 zł |
2021-08-27 11:01 | Marcin Roszkowski | W załączeniu przedkładam pytania i odpowiedzi. |
2021-08-25 15:22 | Marcin Roszkowski | W załączeniu przedkładam pytania i odpowiedzi. |
2021-08-24 13:59 | Marcin Roszkowski | W załączeniu przedkładam pytania i odpowiedzi. |
Komunikaty