Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa konserwacji i serwisu oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w budynkach na terenie administrowanych kompleksów wojskowych: zad.1 - m. Lębork (Lębork, Łeba); zad.2 - m. Słupsk (Słupsk, Redzikowo, Głobino); zad.3 - m. Czarne i m. Chojnice.

Kamila Wnuk-Lipińska
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2021 13:19:00
Składania : 16-08-2021 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez wypełniony, podpisany i załączony formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 2 (dla każdego zadania osobno) do postępowania.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał_Nr_1_umowa_projekt_zad. 1, 2, 3.docx docx 39.98 2021-08-09 13:19:00 Postępowanie
Załącznik_Nr_1_1a_1b_ do umowy_cudzoziemcy.docx docx 23.38 2021-08-09 13:19:00 Postępowanie
Zał_Nr_2_formularze_cenowe_zad. 1, 2, 3.zip zip 61.68 2021-08-09 13:19:00 Postępowanie
Zał_Nr_3_opis_przedmiotu_zamówienia.docx docx 28.92 2021-08-09 13:19:00 Postępowanie
Zał_Nr_4_protokół_pomiaru_natężenia_oświetlenia_awaryjnego_ewakuacyjnego.docx docx 17.64 2021-08-09 13:19:00 Postępowanie
Zał_Nr_5_protokół_z_konserwacji.docx docx 19.04 2021-08-09 13:19:00 Postępowanie
Zał_Nr_3_opis_przedmiotu_zamówienia_nowy.docx docx 28.64 2021-08-12 13:07:49 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 231.85 2021-08-16 12:45:03 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 127.71 2021-08-27 13:52:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-27 13:52 Kamila Wnuk-Lipińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-16 12:45 Kamila Wnuk-Lipińska Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-12 13:07 Kamila Wnuk-Lipińska Nowy opis przedmiotu zamówienia.

Zał_Nr_3_opis_przedm [...].docx

2021-08-12 13:06 Kamila Wnuk-Lipińska Szanowni Państwo, W związku z pytaniem treści: 1) w zakresie przeglądu Przeciwpożarowych wyłączników prądu widnieje zapis: " -sprawdzenie podtrzymania zasilania urządzeń i systemów, których funkcjonowanie jest niezbędne w czasie pożaru (centrale p.poż., hydrofornie p.poż. itd.)." - nie za bardzo rozumiem treść tego zapisu - kontrole zadziałania systemów w przypadku wyłączenia prądu powinny być dokonane w czasie ich przeglądu (po to sprawdza się pojemność akumulatorów central itp.) a nie w czasie przeglądu PWP? Odpowiadamy, że Zamawiający podtrzymuje zapis. Sprawdzenie ma na celu pewność, że po wyłączeniu napięcia system mimo wszystko zadziała; 2)W OPZ widnieje także zapis: "Wykonawca dokona zabezpieczenia hasłami do II poziomu dostępu do centrali. Treść zastosowanego hasła dostarczy dla Komendanta Obiektu oraz Kierownika SOI. Zmiana haseł może nastąpić tylko w uzgodnieniu z Komendantem Obiektu oraz Kierownikiem SOI. " - rozumiem że oświetlenie sterowane jest z centrali ? Jeśli tak to jakiego producenta? Odpowiadamy, że Zamawiający zamieszcza nowy opis przedmiotu zamówienia; 3)pytanie dotyczy wpisów do książek serwisowych - czy w przypadku braku książek należy zakładać je do każdej lampy osobno? Odpowiadamy, że książki konserwacji urządzeń są sporządzone na dany obiekt. Książki znajdują się u gospodarza obiektu.
Z poważaniem
Kamila Wnuk Lipińska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 15.10.2021 r. od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Uprawnienia - Wszystkie czynności związane z przeprowadzeniem usługi przeglądu i konserwacji urządzeń może wykonywać jedynie wyspecjalizowana i posiadająca odpowiednie autoryzacje firma zgodnie z wytycznymi CNBOP oraz zaleceniami producentów urządzeń. Pracownicy Wykonawcy powinni posiadać uprawnienia w zakresie eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych SEP E i D do 1 kV wydane przez dowolny upoważniony do tego organ. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 387