Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2021 10:02:00 |
Składania : | 19-08-2021 10:10:00 |
Otwarcia : | 19-08-2021 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki
Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o
udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000
zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest
wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA
OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu wykrywania
włamania i napadu z systemem kontroli dostępu zainstalowanego w budynku przy
ul. Jasnej 2/4 w Warszawie zgodnie z
Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1.
II
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik
nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr
2 – Wzór umowy,
Załącznik nr
3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowego
III WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia.
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek w
przypadku, gdy Oferent wykaże, iż Personel wykonujący prace posiadał
będzie pisemne
upoważnienie (autoryzację, przeszkolenie) dystrybutora (producenta) MASTER GE
Security Polska Sp. z o.o. (obecnie UTC Fire & Security Polska
Sp. z o. o.) do instalowania i uruchamiania
3. Oferent spełni warunek, gdy:
1) w formularzu ofertowym złoży
oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów,
2) na pisemne wezwanie
Zamawiającego przekaże w/w dokumenty.
Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 17.08.2021 r.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-25 07:57 | Krzysztof Antczak | W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-55-2021 |
Komunikaty