Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-55-2021 Wykonanie naprawy systemu wykrywania włamania i napadu z systemem kontroli dostępu zainstalowanego w budynku przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie.

Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2021 10:02:00
Składania : 19-08-2021 10:10:00
Otwarcia : 19-08-2021 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

 I  PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy systemu wykrywania włamania i napadu z systemem kontroli dostępu zainstalowanego w budynku przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1. 

II ZAŁĄCZNIKI:

 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,

Załącznik nr 2 – Wzór umowy,

Załącznik nr 3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowego

III WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędny potencjał techniczny  do wykonania zamówienia.

2.    Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż Personel wykonujący prace posiadał będzie pisemne upoważnienie (autoryzację, przeszkolenie) dystrybutora (producenta) MASTER GE Security Polska Sp. z o.o. (obecnie UTC Fire & Security Polska Sp. z o. o.) do instalowania i uruchamiania

3.    Oferent spełni warunek, gdy:

            1) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

            2) na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty. 

Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 17.08.2021 r.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2021.pdf pdf 567.26 2021-08-09 10:02:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-55-2021.pdf pdf 221.45 2021-08-09 10:02:00 Postępowanie
załacznik nr 2 Wzór umowy WSA-ZP-BA-55-2021.pdf pdf 294.5 2021-08-09 10:02:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-BA-55-2021.pdf pdf 376.61 2021-08-25 07:57:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-25 07:57 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-55-2021

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem usług w opisie przedmiotu zamówienia - w cenie należy zawrzeć wszelkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że posiadam pracowników spełniających warunek udziału w postepowaniu i na wezwanie Zamawiającego przedstawię wymagane dokumenty- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 288