Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2021 10:28:00 |
Składania : | 16-08-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.65.2021 z dnia 16.08.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,
Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 900 rozdział 90095 pn.: „Zagospodarowanie skweru przy ul. Błądzimskiej na osiedlu Piaski (dz. ew. 1/101 obręb 305; własność gminy Bydgoszcz)” - w ramach Programu Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego - BBO.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu w obszarze ul. Błądzimskiej
w Bydgoszczy w ramach zadania: „Zagospodarowanie skweru przy ul. Błądzimskiej na osiedlu Piaski (na dz. ew. nr 1/101, obręb 305)” (Program BBO - Bydgoskiego Budżetu Obywatelskiego)” – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego o funkcji parku miejskiego z zielenią wysoką i niską, uregulowaniem naturalnych przedeptów w formie alejek i ścieżek parkowych, budową urządzeń oraz elementów małej architektury dla potrzeb zagospodarowania skweru przy ul. Błądzimskiej na osiedlu Piaski w Bydgoszczy, w tym: opracowanie 2-ch wariantów koncepcji funkcjonalno-przestrzennej z uwzględnieniem możliwości budowy oświetlenia terenu - do zatwierdzenia przez Zamawiającego;
2.2 Zamówieniem jak wyżej należy wykonać:
1) zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności z przepisami wynikającymi z :
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 j.t. z późn.zm.),
b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019.1065 j.t.),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu
i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609 j.t.),
d) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019 j.t. z późn. zm.),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 t.j.),
f) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2020.65 j.t. z późn. zm.),
g) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U.2012.463 z późn.zm.),
h) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U.2020.55 j.t. z późn. zm.),
i) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389),
j) innych przepisów i norm budowlanych związanych z planowaną inwestycją.
2) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego (WIM), Użytkownika (Wydział Gospodarki Komunalnej - WGK UMB), ZDMiKP Bydgoszcz (działka drogowa) i Wnioskodawcę (z Programu BBO), na etapie opracowywania koncepcji oraz projektów budowlano-wykonawczych, tj. w zakresie zaproponowanych rozwiązań projektowych.
3) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być zaopatrzona w oświadczenie Wykonawcy o:
a) sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji;
b) kompletności dostarczonych prac projektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć,
c) możliwości zastosowania materiałów i urządzeń innych niż wskazane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w tej dokumentacji.
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat inwestycji odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia (załączyć dokument potwierdzający realizację co najmniej jednej dokumentacji projektowej typu: park lub skwer z zielenią, plac zabaw, itp., o wartości brutto powyżej 10 000 zł brutto - referencje);
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) opis przedmiotu zamówienia – uszczegółowienie (zał. 1),
2) formularz oferty (zał. 2),
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. 3),
4) wykaz wykonanych usług (zał. 4),
5) kopia mapy zasadniczej z zaznaczonym terenem (zał. 5),
6) dokumentacja fotograficzna (zał. 6),
7) wzór umowy (zał. 7),
8) wyciąg z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp) osiedla Piaski – Górny Taras w Bydgoszczy - uchwała nr XXVI/799/2000 Rady Miasta Bydgoszczy z dn. 13 października 2000r. - fragmenty (zał. 8),
9) dane wyjściowe do projektowania – wytyczne Wydziału Gospodarki Komunalnej UMB znak: WGK-III.7012.88.2021.JM z dn. 13.07.2021 r. (zał. 9),
10) dane wyjściowe do projektowania – wytyczne Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy znak: IP2101/5_6_X/15/21
z dn. 07.07.2021r. (zał. 10).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować
z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 18 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:
- cztery tygodnie od podpisania umowy na opracowanie koncepcji funkcjonalnej do zatwierdzenia przez Wnioskodawcę (Program BBO), ZDMiKP Bydgoszcz i Użytkownika (WGK UMB) oraz Zamawiającego (WIM UMB).
8. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
1) Karolina Szafran-Pyjos, Inspektor WIM (br. budowlana) – tel. 52 58 59 157
2) Piotr Nasiadek, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 960
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: piotr.nasiadek@um.bydgoszcz.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 16.08.2021 r. o godz. 11.00
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 3),
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2),
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego / ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),
Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt.10 nie będą rozpatrywane.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
DYREKTOR WYDZIAŁU
Bogdan Tyborski
2021-08-23 10:29 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty