Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Sprzedaż i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres wyrobów z żelaza i stali w roku 2021/2022

Deadlines:
Published : 05-08-2021 12:51:00
Placing offers : 18-08-2021 14:00:00
Offers opening : 18-08-2021 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

W imieniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:

Sprzedaż i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres wyrobów z żelaza i stali, których wykaz, ilość i parametry określone są w formularzu ofertowym  w roku 2021/2022

W załączeniu opis przedmiotu zamówienia oraz formularz ofertowy w wersji edytowalnej do wypełnienia. Prosimy załączyć go do oferty.

 Są to  minimalne wymagania Zamawiającego dla zamawianego towaru.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- Termin realizacji zamówienia – do dnia 30.08.2022 r.

- Płatność przelewem - na podstawie wystawionej faktury z terminem 30 dni.

- Bezpłatna dostawa pod wskazany Zakład Zamawiającego po stronie Wykonawcy

- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

- w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.

- wykonawca gwarantuje, że towar jest fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad.  

- Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Wykonawcom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 887 804 809 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz ofertowy stal.docx docx 23.29 2021-08-05 12:51:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe stal.pdf pdf 1533.11 2021-08-05 12:51:00 Proceeding

Announcements

2021-11-18 08:46 Grzegorz Pietrzyk Zamawiający informuje, że postępowanie zostało unieważnione w całości.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sprzedaż i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres wyrobów z żelaza i stali w 2021 r. - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 303