Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZOJO.261.2.1.2021 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2021 r.- II etap

Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
Termin:
Zamieszczenia : 04-08-2021 09:00:00
Składania : 13-08-2021 12:00:00
Otwarcia : 13-08-2021 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 212.37 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.doc doc 290.5 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 15918.44 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.xls xls 138 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
Zalacznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 88.5 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunkow udziału w postepowaniu.doc doc 44 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 15 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ- wzór umowy.docx docx 33.07 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
Zalacznik nr 6 do SWZ - Formularz cenowy.xlsx xlsx 159.97 2021-08-04 09:00:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert SP5.pdf pdf 2602.39 2021-08-16 09:14:43 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania- część nr VI- Warzywa i owoce.pdf pdf 244.35 2021-08-17 14:34:39 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania i odrzuceniu ofert.pdf pdf 798 2021-08-19 13:15:58 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 1365.08 2021-08-25 15:25:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-25 15:25 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-08-19 13:15 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania i odrzuceniu ofert dla części nr I i części nr III

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-17 14:34 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach Informacja o unieważnieniu postępowania- część nr VI- Warzywa i owoce

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-16 09:14 Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-13 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuję o kwotach jakie przewiduje przeznaczyć na dane części zamówienia:
Część nr I: 6 179,72 zł
Część nr II: 13 010,97
Część nr III: 17 301,45
Część nr IV: 16 180,24
Część nr V: 8 039,75
Część nr VI: 34 014,65
Część nr VII: 9 332,93
Część nr VIII: 3 675,94
Część nr IX: 9 451,89

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 665