Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-46/21.DZ Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci wodociągowej we wsi Nowe”

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2021 10:26:00
Składania : 11-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 11-08-2021 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


GZGKiM.3331-46/21.DZ                                                               Wągrowiec, dnia 30 lipca 2021 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej  na zadanie pn.: „Modernizacja sieci wodociągowej we wsi Nowe” 

 

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia działalności sektorowej określonej w art. 5 ust 4 pkt 1  ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).  

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych,  na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający prowadzi postępowanie poza regulacjami określonymi w ustawie Pzp, w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem  nr 2/2021 Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 21 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1.        Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej modernizacji sieci wodociągowej (max 360 metrów) w miejscowości Nowe. Modernizacja istniejącej sieci wodociągowej Ø 100 wykonanej z różnych materiałów polega na odtworzeniu stanu pierwotnego, przy czym zaleca się zastosowanie rury PE.

2.2.        Teren planowanej inwestycji nie jest położony na terenie zespołu stanowisk archeologicznych.

2.3.        Teren planowanej inwestycji nie jest położony w na terenie objętym formą ochrony przyrody.

2.4.        Teren planowanej inwestycji nie jest położony w obszarze dla którego obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

2.5.        Do podstawowych obowiązków projektanta należy:

1)      opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej modernizacji sieci,  w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

3) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego;

4) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa w pkt 3, opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym;

5)  sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę modernizowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane;

6) określenie obszaru oddziaływania obiektu;

7) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie wynikającym z przepisów;

9)  wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji i zawartych w niej rozwiązań.

 

2.6. Dokumentacja techniczna składa się z:

a)         Dokumentacji projektowej (3 egz),

b)        Kosztorysu inwestorskiego (1 egz),

c)         informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.

2.7.    Dokumentacja projektowa, składać się będzie z:

a)         planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania;

b)        przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

c)         projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

2.8.        Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

2.9.        Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót  i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których mowa wyżej.

2.10.     Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

2.11.     Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu budowlanego.

2.12.     Zdaniem Zamawiającego planowane do wykonania roboty budowlane, stanowią remont istniejącej sieci wodociągowej. Zgodne bowiem z  art. 3 pkt Prawa budowlanego, remont  polega na wykonywaniu w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym. Jeżeli ze zgromadzonego przez Projektanta  materiału wynikać będzie, że zakres planowanych robót budowlanych przekroczy zakres określony ww przepisem dla remontu, Wykonawca ma obowiązek zawiadomić pisemnie Zamawiającego o konieczności zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu.

2.13.     Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona – w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.

2.14. Dokumentacja techniczna winna być wykonana tak, by w oparciu o jej zapisy możliwe było przygotowanie przedmiotu zamówienia na roboty budowlane  zgodnie z art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm), co oznacza, że nie może zawierać zapisów, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia może być opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli nie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa wyżej, należy wskazać w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.

2.15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.16.Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1  do niniejszego zaproszenia.

2.17. Zamawiający udostępni Wykonawcy 1 arkusz mapy inwentaryzacji powykonawczej sieci wodociągowej, w skali 1:500, wykonanej na podstawie pomiaru bezpośredniego w dniu 5 września 2019 r.

 

 

2.           WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1)      Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

2)      Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.

 

3.              TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy  do 30 września 2021 r.

 

4.              WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym  załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na  stronie:  https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

5.           WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji technicznej.

 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

6.           FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę  za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

 

7.           TERMIN SKŁADANIA OFERT:  do 11 sierpnia 2021 r. do godz. 9.00.

 

8.           PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a)    Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b)    Waga kryterium: 100%.

 

9.           POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c)    w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d)     w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

10.       PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.  

 

 

11.       ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

12.       OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 - Projekt Umowy

2)       Załącznik nr 2 - Druk oferty.

 

 

Agnieszka Ciemachowska

                                                                            

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3331-46.21.DZ - ZAPROSZENIE do złożenia ofert .docx docx 136.79 2021-07-30 10:26:00 Postępowanie
3331-46.21.DZ - ZAPROSZENIE do złożenia ofert .pdf pdf 552.05 2021-07-30 10:26:00 Postępowanie
zał. nr 1 projekt umowy.docx docx 31 2021-07-30 10:26:00 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 49 2021-07-30 10:26:00 Postępowanie
załącznik graficzny.pdf pdf 350.27 2021-08-05 20:14:04 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 49 2021-07-30 10:26:00 Kryterium
załącznik graficzny.pdf pdf 350.27 2021-08-05 20:13:23 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #490195.docx docx 34.4 2021-08-11 22:42:31 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #490195.pdf pdf 265.55 2021-08-11 22:44:33 Publiczna wiadomość
490195-protocol (2).pdf pdf 445.86 2021-08-12 17:21:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-12 17:21 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci wodociągowej we wsi Nowe” " (ID 490195), wybrana została oferta złożona przez: Tadeusza Przybyła, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: TADEUSZ PRZYBYŁ PRACOWNIA USŁUGOWO-PROJEKTOWA, UL. REJA 24, 62-100 WĄGROWIEC. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach. Agnieszka Ciemachowska

490195-protocol (2). [...].pdf

2021-08-11 22:44 Agnieszka Ciemachowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-11 22:42 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający podaje informacje o złożonych ofertach na realizację zamówienia: "Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci wodociągowej we wsi Nowe”

Informacja z otwarci [...].docx

2021-08-05 20:13 Agnieszka Ciemachowska Załącznik graficzny

załącznik graficzny. [...].pdf

2021-08-05 20:11 Agnieszka Ciemachowska Zamawiający informuję, że w dniu 5 sierpnia 2021 r. wpłynęły zapytania do postępowania w trybie zaproszenia do składania ofert na realizację zamówienia : Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: Modernizacja sieci wodociągowej we wsi Nowe" :
Pytanie nr 1:
"Jaka jest dokładana lokalizacja inwestycji, prosimy o nr działek bądź zaznaczoną trasę"
Odpowiedź
Planowana jest modernizacja sieci wodociągowej w dz. 54 obręb Nowe. Trasę inwestycji zaznaczono na załączniku graficznym.
Pytanie nr 2:
" Jaki jest stan prawny terenu na jakim znajduje się planowana inwestycja remontu? Jeżeli teren należy do osób prywatnych to czy należy konsultować pracę z tymi osobami czy Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu ma podpisane umowy by dysponować tym terenem podczas remontu?"
Odpowiedź:
Działka o numerze 54 obręb Nowe stanowi drogę publiczną. Zgodnie z Ewidencją Gruntów i Budynków działka stanowi własność Gminy Wągrowiec. Po opracowaniu dokumentacji technicznej, przed przystąpieniem do robót budowalnych Inwestor wystąpi o uzyskanie zgody Gminy Wągrowiec na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane.
Pytanie nr 3:
"Czy do remontu zostały wydane warunki techniczne? Jeżeli nie, czy mamy zwrócić się z wnioskiem o wydanie warunków?"
Odpowiedź:
Do remontu nie zostały wydane warunki techniczne. Opracowujący dokumentację techniczną uzyska warunki techniczne po złożeniu wniosku.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Modernizacja sieci wodociągowej we wsi Nowe” - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 2 - druk ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w Zaproszeniu do składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Okres związania ofertą - Uważam się związany niniejszą ofertą na okres 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Akceptacja warunków zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
5 Uprawnienia - Gwarantuję, że posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
6 Potencjał techniczny - Gwarantuję, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiającymi wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
7 Akceptacja warunków umowy - Akceptuję warunki umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do Zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 906