Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-07-2021 12:41:00 |
Składania : | 10-08-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
W załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą
dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
kod i nazwa wg
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45111100-9 roboty w zakresie burzenia
45262500-6 roboty murarskie
45421152-4 instalowanie ścianek
działowych
45421146-9 instalowanie sufitów
podwieszanych
45442100-8 roboty malarskie
45330000-9 roboty instalacyjne
wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 instalowanie urządzeń
grzewczych i wentylacyjnych
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje
wykonanie zadania pn. „Wykonanie usługi polegającej na modernizacji
budynku hali nr I poprzez zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń magazynowych
na pomieszczenia biurowe”.
2. Szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Załącznik nr 3 do
Materiałów Przetargowych zwanych dalej „MP” oraz wzór umowy – Załącznik nr 4 do MP.
3. Zamawiający zaznacza, że ze
względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, wszelkie ilości podane
w Przedmiarze Robót
stanowiącym część Dokumentacji
Projektowej należy traktować jako ilości szacunkowe, które stanowią jedynie
informacje pomocnicze dla
sporządzenia oferty przez Wykonawcę. W
szczególności zatem ewentualny większy zakres faktycznie zrealizowanych robót
niż to wynika
z Przedmiaru Robót, lecz objętych
Dokumentacją Projektową nie będzie podstawą jakichkolwiek dodatkowych roszczeń
Wykonawcy.
4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego
odbioru robót budowlanych.
5. Zamawiający żąda
od Wykonawcy przystąpienia do wizji lokalnej przez złożeniem oferty, z uwagi na skomplikowany i złożony charakter prac. Ustala
się dwa terminy wizji w terenie na dzień: 04.08.2021r. o godzinie 9.00 i
06.08.2021r. o godzinie
9.00 ul. Rybnicka 47 Gliwice.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do
komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia
oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformazakupowa.pl:
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-20 13:24 | Agnieszka Stolarska | Zawiadomienie o wyborze oferty |
2021-08-10 10:44 | Agnieszka Stolarska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-08-09 12:32 | Agnieszka Stolarska | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych. |
Komunikaty