Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MT.2370.10.2021 Dostawa samochodów ratowniczo-gaśniczych dla KM PSP w Opolu

Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2021 14:54:00
Składania : 17-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 17-09-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 120.97 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 76.85 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
Zal_1 A do SWZ OPZ Czesc A.odt odt 47.4 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
Zal_1 B do SWZ OPZ Czesc B.odt odt 37.2 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
zal_2_formularz_oferty.docx docx 35.82 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
zal_3_JEDZ.pdf pdf 80.94 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
zal_3_JEDZ.xml xml 130.6 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
zal_4_oswiadczenie_grupa_kapitalowa.docx docx 34.33 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
zal_5_wykaz_dostaw.docx docx 31.95 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
zal_6_oswiadczenie_wykluczenia.docx docx 31.98 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
zal_7_wzor_umowy.docx docx 37.39 2021-07-28 14:54:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania 1.pdf pdf 1220.9 2021-08-30 14:27:29 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania 2.pdf pdf 224.76 2021-08-30 14:27:29 Publiczna wiadomość
Odpowiedz na pytania 3.pdf pdf 422.87 2021-09-06 14:59:43 Publiczna wiadomość
Odpowiedz na pytania 4.pdf pdf 637.75 2021-09-10 14:50:09 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania 5.pdf pdf 195.04 2021-09-10 14:50:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 206.1 2021-09-20 13:04:45 Publiczna wiadomość
Uniewaznienie czesc B postepowania.pdf pdf 166.59 2021-09-20 13:05:35 Publiczna wiadomość
wezwanie do uzupelnienia.pdf pdf 1280.93 2021-10-07 13:17:19 Publiczna wiadomość
Informacja o uniewaznieniu czesc A postepowania.pdf pdf 166.53 2021-11-23 11:56:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-23 11:56 Grzegorz Domaracki Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu przekazuje informacje dotycząca unieważnienia postępowania w części A.

Informacja o uniewaz [...].pdf

2021-10-07 13:17 Grzegorz Domaracki Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu zgodnie z punktem IX Specyfikacji Warunków Zamówienia wzywa wykonawcę do złożenia wymaganych dokumentów dotyczących realizacji zadania pn. „DOSTAWA SAMOCHODÓW RATOWNICZO-GAŚNICZYCH DLA KM PSP W OPOLU”. Termin złożenia wymaganych dokumentów do 18.10.2020 r.

wezwanie do uzupelni [...].pdf

2021-09-20 13:05 Grzegorz Domaracki Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu przekazuje informacje dotycząca unieważnienia postępowania w części B.

Uniewaznienie czesc [...].pdf

2021-09-20 13:04 Grzegorz Domaracki Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu przekazuje informacje z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-09-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu przewiduje kwotę na całe zadanie 2 150 000,00 zł brutto w tym
cześć A: 1 150 000,00 zł brutto
część B: 1 000 000,00 zł brutto
2021-09-10 14:55 Grzegorz Domaracki Uprzejmie informujemy, że w związku z pytaniami Wykonawców i związanymi z tym zmianami w SWZ przedłużamy termin składania ofert tj.: Data zakończenia składania ofert: 17-09-2021 10:00:00 Data otwarcia ofert: 17-09-2021 10:30:00
2021-09-10 14:50 Grzegorz Domaracki Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawcy do SWZ w przedmiotowym postępowaniu. Z poważaniem G.D

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2021-09-10 14:50 Grzegorz Domaracki Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawcy do SWZ w przedmiotowym postępowaniu. Z poważaniem G.D

Odpowiedz na pytania [...].pdf

2021-09-06 15:05 Grzegorz Domaracki Uprzejmie informujemy, że w związku z pytaniami Wykonawców i związanymi z tym zmianami w SWZ przedłużamy termin składania ofert tj.: Data zakończenia składania ofert: 13-09-2021 10:00:00 Data otwarcia ofert: 13-09-2021 10:30:00
2021-09-06 14:59 Grzegorz Domaracki Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawcy do SWZ w przedmiotowym postępowaniu. Z poważaniem G.D

Odpowiedz na pytania [...].pdf

2021-08-30 14:33 Grzegorz Domaracki Uprzejmie informujemy, że w związku z pytaniami Wykonawców i związanymi z tym zmianami w SWZ przedłużamy termin składania ofert tj.:
Data zakończenia składania ofert: 07-09-2021 10:00:00
Data otwarcia ofert: 07-09-2021 10:30:00
2021-08-30 14:27 Grzegorz Domaracki Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania Wykonawcy do SWZ w przedmiotowym postępowaniu.

Z poważaniem
G.D

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1255