Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-07-2021 14:37:00 |
Składania : | 09-08-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-08-2021 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-17 20:42 | Agnieszka Ciemachowska | Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania. |
2021-08-09 12:42 | Agnieszka Ciemachowska |
Zgodnie
z
art.
222
ust.
5
ustawy
Pzp,
Zamawiający
udostępnia
informacje
o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach. |
2021-08-09 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Na
realizację
zamówienia
pn;
"Wymiana
pokrycia
dachowego,
przemurowanie
kominów
i
wymiana
stolarki
w
mieszkalnych
budynkach
komunalnych
Gminy
Wągrowiec"
Zamawiający
przeznaczył
kwotę
łączną
200
000,00
zł,
w
tym: - zadanie nr 1 – 34 040,00 - zadanie nr 2 – 12 660,00 - zadanie nr 3 – 25 160,00 - zadanie nr 4 – 56 240,00 - zdanie nr 5 – 71 900,00 |
Komunikaty