Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-07-2021 15:05:00 |
Składania : | 30-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-07-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze informujemy Wykonawców o niniejszym postępowaniu. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień i ma na celu uzyskanie ofert na świadczenie usług w zakresie kosztorysowania, kontrolowania/nadzorowania i rozliczania robót w zakresie ogólnobudowlanym. Okres świadczenia usług: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Usługa świadczona będzie w siedzibie Zamawiającego zgodnie z wzorem umowy. Szczegółowy zakres usług podany jest we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik 1 do postępowania.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy:
1. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie.
2. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
3. Dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę/personel, który będzie skierowany do realizacji zamówienia wraz z ze wskazaniem stopnia spełniania wymagań minimalnych. W tym celu należy wypełnić, podpisać, zeskanować, a następnie dołączyć Załącznik 3 do formularza elektronicznego, do pozycji "Potencjał techniczny, wiedza i doświadczenie oraz sytuacja finansowa Wykonawcy". Zamawiający przed zawarciem umowy z wyłonionym Wykonawcą może żądać przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań określonych w Załączniku 3.
W przypadku skierowania do realizacji umowy osoby posiadającej uprawnienia do projektowania i sprawowania nadzoru inwestorskiego Zamawiający wymagał będzie dostarczenia przed zawarciem umowy w wybranym Wykonawcą, dokumentów potwierdzających uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający informuje, wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert :
1. Cena - waga 100 %
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena” (C):
najniższa cena ofertowa
C=---------------------------------------------------- x 100 pkt
cena ofertowa w ofercie ocenianej
Wykonawca zobowiązany jest załączyć na Platformie Zakupowej wypełniony Załącznik 2 (Szczegółowa informacja cenowa). Po wypełnieniu Załącznika i jego podpisaniu należy go zeskanować, a następnie dołączyć do składanego formularza elektronicznego (Załącznik do pozycji "Cena"). Wyliczoną końcową wartość dla całego zakresu usług należy wpisać w pozycji "Usługa kosztorysowania i kontrolowania".
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
UWAGA!!! W przypadku osób fizycznych składających ofertę cenową od podanego miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego potrącane będą odpowiednie składki emerytalne, rentowe, zdrowotne, chorobowe, wypadkowe oraz na fundusz pracy płacone przez Wykonawcę i Zamawiającego.
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynie po upływie termin składania wniosku, o którym mowa w pkt 1 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane wcześniej w złożonych ofertach. W przypadku, gdy złożone zostaną oferty dodatkowe o takiej samej cenie, Zamawiający w celu wyboru oferty może prowadzić negocjacje dotyczące ceny.
4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego,
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
8) jest niekompletna - nie zawiera wymaganych, wypełnionych załączników.
5. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze, tel. +48 75 64 59 710.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Pan Jan Suchecki, mail: iod@dcr.org.pl, tel. +48 697 071 511.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn. „Świadczenie usług budowlanych w zakresie kosztorysowania i kontrolowania dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze”, nr sprawy TZ.26.54.2021 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-26 14:33 | Andrzej Bednarz | Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie, gdyż obarczone jest ono niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy |
Komunikaty