Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 21/DZS/2021/TP/WUDiM Zaprojektowanie i wykonanie sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich w podziale na części

Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2021 13:30:00
Składania : 12-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 12-08-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 111.93 2021-07-21 13:30:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 817.36 2021-07-21 13:30:00 Postępowanie
Rozdział IV SWZ - Opis przedmiotu zamówienia- PFU.zip zip 3208.67 2021-07-21 13:30:00 Postępowanie
Rozdział V SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 637.98 2021-07-21 13:30:00 Postępowanie
Formularze - wersja edytowalna.doc doc 157 2021-07-21 13:30:00 Postępowanie
Zmiana nr 1 z dn. 03.08.2021 r.pdf pdf 224.41 2021-08-03 10:16:33 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 36.03 2021-08-03 10:17:15 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2.pdf pdf 46.47 2021-08-05 10:23:44 Publiczna wiadomość
Zapytania nr 1 z dn.05.08.2021r.pdf pdf 266.98 2021-08-05 10:24:46 Publiczna wiadomość
Zmiana nr 2 z dn. 05.08.2021 r.pdf pdf 375.96 2021-08-05 10:27:48 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 ujednolicony wzór umowy.pdf pdf 641.04 2021-08-05 10:27:48 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 poprawiony PFU Część II DW 224 Wilanowo.pdf pdf 821.25 2021-08-05 10:27:48 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 196.66 2021-08-12 10:26:02 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 227.15 2021-08-13 09:35:36 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania-unieważnienie.pdf pdf 64.95 2021-08-19 09:57:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-19 09:57 Monika Chmura Ogłoszenie o wyniku postępowania-unieważnienie

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-08-13 09:35 Monika Chmura Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-08-12 10:26 Monika Chmura Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-09 11:41 Monika Chmura Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1 050 000,00 zł, w tym: Część 1 – 150 000,00 zł, Część 2 – 300 000,00 zł, Część 3 – 600 000,00 zł.
2021-08-05 10:27 Monika Chmura Zmiana nr 2 z dnia 05.08.2021r. z załącznikami

Zmiana nr 2 z dn. 05 [...].pdf

Załącznik nr 1 ujedn [...].pdf

Załącznik nr 2 popra [...].pdf

2021-08-05 10:24 Monika Chmura Zapytania nr 1 z dnia 05.08.2021r.

Zapytania nr 1 z dn. [...].pdf

2021-08-05 10:23 Monika Chmura Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-08-03 10:17 Monika Chmura Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-08-03 10:16 Monika Chmura Zmiana nr 1 z dnia 03.08.2021 r

Zmiana nr 1 z dn. 03 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 730