Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-07-2021 13:59:00 |
Składania : | 23-07-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 23-07-2021 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Na wykonanie zadania pn: "Czyszczenie
separatorów oraz osadników na drogach gminnych w Nowym Dworze Mazowieckim”.
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o
przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór
Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22
194; e-mail: agnieszka.grzelak@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia
04 stycznia 2021r.
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia
jest wykonanie zadania pn.: "Czyszczenie separatorów oraz osadników na
drogach gminnych w Nowym Dworze Mazowieckim”
2.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
1.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od daty podpisania umowy do 30.09.2021r.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a
także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie
zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W
postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą
elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej,
dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod
Zakładką – Zamówienia publiczne. Zamawiający ma prawo żądać, by
każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym
przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga
niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji
zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia,
wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na
żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa
ofertę wyłącznie drogą elektroniczną.
5. Wszelką korespondencję do
Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za
pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do
kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną
jest p. Agnieszka Grzelak.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może
złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
2. Złożenie
oferty potwierdza możliwości oraz gotowość Wykonawcy do realizacji zadania
zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
3. Oferta
sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego złożona w postaci skanu w formacie PDF lub JPG za pośrednictwem
Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl,
pod zakładką Zamówienia publiczne, do
dnia 23 lipca 2021 roku do godz. 12:00 - oferty bez załączonego formularza,
lub oferty sporządzone w pliku .doc, .odt, a także niepodpisane oraz te złożone
droga mailową lub pocztą tradycyjną i osobiście zostaną odrzucone.
4. Zamawiający
nie dopuszcza w postępowaniu ofert częściowych lub zawierających usługę o
innych parametrach niż w/w.
5. Oferta
przesłana w inny sposób niż poprzez Platformę zakupową nie będzie uwzględniona
przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
6. Złożone oferty
mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania
ofert.
7. Wniosek o
wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem
Platformy zakupowej.
8. Rozstrzygnięcie niniejszego zapytania zostanie
opublikowane na platformie zakupowej za pośrednictwem komunikatu publicznego.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty
składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu
1. Podstawą
uczestnictwa w postepowaniu jest złożenie kompletnej i prawidłowej oferty.
2. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują możliwościami kadrowymi
oraz technicznymi do wykonania zamówienia.
3. Wykonawca
zobowiąże się zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od daty podpisania
umowy do 30.09.2021r.
4. Wykonawca
zobowiązuje się do akceptacji warunków płatności – Zamawiający wypłaci wynagrodzenie należne
Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto
Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie 30 dni od daty
otrzymania przez Zamawiającego tej faktury wraz z oświadczeniem stanowiącym
załącznik nr 1 do umowy i potwierdzeniu protokolarnym wykonanych prac będących
przedmiotem umowy.
5. Wykonawca
akceptuje konieczność uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów jakie będzie
zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do
odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego oraz kopię uprawnień budowlanych.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie
zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik
nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie
musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający
z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w
rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst
jednolity: Dz. U. z 2020r. poz. 1740 z
późn. zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny
wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę
zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie
niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich
złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do
wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały
wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru
najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe kryterium |
Maksymalna ilość punktów |
1 |
Cena |
100% |
100 |
Dla porównania
ofert zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto
oferty
2. Liczbę punktów
przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę
spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie
mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x 100% x 100 pkt
gdzie:
C – liczba
punktów otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin –
najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo –
cena oferty ocenianej.
3. Oferta może uzyskać
maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z
ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według
podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części
punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005
punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający udzieli
zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza,
tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający podpisze z
Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, umowę o
realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania
ofertowego.
X. Informacja o obowiązku wynikającym z art. 13
RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej,
której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim,ul.
Zakroczymska 30,
2) W sprawach ochrony danych
osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o ustawę z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze
Mazowieckim.
6) Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym
zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty
130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy
Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r;
7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do:
1) zmiany lub odwołania
warunków postępowania (bez zwrotu kosztów dla oferentów);
2) unieważnienia postępowania
(bez zwrotu kosztów dla oferentów), w szczególności w przypadku gdy nie wpłynie
żadna oferta, żadna z ofert nie będzie spełniać wymogów określonych w zapytaniu
ofertowym lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy wartość, jaką
Zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia.
2. Zamawiający poinformuje o
wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do
niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis
przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 2 -
Formularz oferty;
3) Załącznik nr 3 – Wzór
umowy;
2021-07-26 16:01 | Agnieszka Grzelak | Zawiadomienie o wyborze oferty ID484222 |
Komunikaty