Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana schodów drewnianych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w zarządzie ZGM Lubawka

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 13-07-2021 11:24:00
Składania : 25-10-2022 14:15:26
Otwarcia : 30-07-2021 09:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie następujących robót budowlanych:

a)  Zadanie 1: wymiana schodów i balustrad drewnianych (2 biegi schodowe) w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Jarkowice 20

b)  Zadanie 2: wymiana schodów i balustrad drewnianych (1 bieg schodowy) w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Dolna 6 w Lubawce

c)  Zadanie 3: wymiana schodów i balustrad drewnianych (1 bieg schodowy) w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Dworcowa 20 w Lubawce

2.    Termin wykonania zamówienia do dnia 30.11.2021 r.

3. Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.

4. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

-      zaproszeniem do złożenia oferty lub/i

-      zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub

-      zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.

5. Przy ocenie ofert Zamawiający weźmie pod uwagę jedynie cenę brutto wykonania każdego z zadań.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji z oferentami.

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 517 167 298.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dolna 6.rar rar 11253.98 2021-07-13 11:24:00 Postępowanie
Dworcowa 20.rar rar 12058.08 2021-07-13 11:24:00 Postępowanie
Jarkowice 20.rar rar 27498.22 2021-07-13 11:24:00 Postępowanie
OPZ - schody w budynkach wspólnot.pdf pdf 85.45 2021-07-13 11:24:15 Postępowanie

Komunikaty

2022-10-25 14:15 Maciej Kosal Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.
2021-08-03 08:15 Maciej Kosal Szanowni Państwo!
W wyznaczonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1: Jarkowice 20 Koszt wykonania prac w budynku Jarkowice 20 1 robota budowlana - (0)
2 Zadanie 2: Dolna 6 w Lubawce Koszt wykonania prac w budynku Dolna 6 w Lubawce 1 robota budowlana - (0)
3 Zadanie 3: Dworcowa 20 w Lubawce Koszt wykonania prac w budynku Dworcowa 20 w Lubawce 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac do dnia 30.11.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
5 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 657