Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: CUW.261.17.2021 Wykonanie pracowni komputerowo - językowej dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika Ustrzykach Dolnych.

Deadlines:
Published : 12-07-2021 11:31:00
Placing offers : 20-07-2021 09:05:00
Offers opening : 20-07-2021 09:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 461 16 07. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie_ofertowe.pdf pdf 168.72 2021-07-12 11:31:00 Proceeding
Zalacznik_nr_3_wzor_umowy.pdf pdf 262.33 2021-07-12 11:31:00 Proceeding
Zalącznik nr_2 OPZ.pdf pdf 182.75 2021-07-12 11:31:00 Proceeding
Załacznik nr_1 formularz.docx docx 29.17 2021-07-12 11:31:00 Proceeding
Załącznik nr_4 oświadczenie.doc doc 62.5 2021-07-12 11:31:00 Proceeding
Raport ID 482345.xlsx xlsx 21.76 2021-07-22 09:11:38 Public message
Wynik postępowania z dnia 23.07.2021.pdf pdf 515.81 2021-07-23 10:09:48 Public message

Supplier's offers

Expand all
NAME EXTENSION SIZE (kB) DOWNLOAD
Załacznik nr_1 formularz.pdf pdf 321.21
Załącznik nr_4 oświadczenie.pdf pdf 209.34
NAME EXTENSION SIZE (kB) DOWNLOAD
zalacznik_nr_1_formularz.docx docx 28.21
zalacznik_nr_4_oswiadczenie.doc doc 61.5
NAME EXTENSION SIZE (kB) DOWNLOAD
oferta Wilanka .pdf pdf 475.1
NAME EXTENSION SIZE (kB) DOWNLOAD
ustrzyki.pdf pdf 498.19
NAME EXTENSION SIZE (kB) DOWNLOAD
Załacznik nr_1 formularz-sig.pdf pdf 423.21

Announcements

2021-07-23 10:09 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam wynik postępowania.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych .

Wynik postępowania z [...].pdf

2021-07-22 09:11 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam Raport złożonych ofert.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych

Raport ID 482345.xls [...].xlsx

2021-07-19 10:35 Marta Paszkowska Szanowni państwo,
w odpowiedzi na pytanie, Zamawiający nie dopuszcza innego oprogramowania do pracowni językowej.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracowni komputerowo-językowej. Zamówienie zostalo podzielona na III części.Każda częśc to osobne postępowanie. wycena przedmiotu zamówienia według załącznika nr 1 - formularz ofertowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 2 . 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania dostawy: od dnia podpisania umowy do dnia 24.08.2021 r. "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 410