Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-AG-I.ZP.D.272.40.2021.AP Dostawa i instalacja urządzeń do systemu kontroli dostępu oraz rejestracji czasu pracy w UMWM w Warszawie”

Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2021 13:44:00
Składania : 21-07-2021 11:00:00
Otwarcia : 21-07-2021 11:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
0_ogłoszenie o zamowieniu_40.pdf pdf 99.87 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
0_SWZ_40.pdf pdf 268.08 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
1_formularz oferty_40.docx docx 32.84 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
2_sopz_urzadzenia_KD_RCP_ver_17-06-2021.pdf pdf 281.38 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
3_Umowa_projekt_urzadzenia_KD_RCP_ver_ost_17-06-2021.pdf pdf 287.94 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
4.1_oświadczenie.docx docx 29.56 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
4.2_oświadczenie.docx docx 29.08 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
5_oświadczenie z art. 117_1.docx docx 30.71 2021-07-09 13:44:00 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 21 lipca 2021.pdf pdf 142.34 2021-07-21 15:30:30 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty _40.pdf pdf 236.66 2021-09-03 15:41:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 64.75 2021-11-09 15:52:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-11-09 15:52 Ada Pisarska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-09-03 15:41 Ada Pisarska ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-07-21 15:30 Marta Kowalczyk Informacja o wykonawcach, których oferty zostały otwarte

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2021-07-21 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 270 000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1278