Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: "Usługa w zakresie konserwacji oraz naprawy urządzeń drukujących, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, zasilaczy i ploterów" - 3 zadania

Deadlines:
Published : 08-07-2021 12:59:00
Placing offers : 16-07-2021 09:30:00
Offers opening : 16-07-2021 10:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez wypełniony, podpisany i załączony formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 2 ( dla każdego zadania osobno) do postępowania


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zadanie 1- konserwacja oraz naprawa urządzeń drukujących.zip zip 134.9 2021-07-08 12:59:00 Proceeding
Zadanie 2- konserwacja oraz naprawa komputerów oraz zasilaczy.zip zip 114.03 2021-07-08 12:59:00 Proceeding
Zadanie 3 - konserwacja oraz naprawa ploterów.zip zip 111.97 2021-07-08 12:59:00 Proceeding
Informacja_z_otwarcia.pdf pdf 399.22 2021-07-16 11:18:00 Public message
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 108.36 2021-08-09 14:35:55 Public message

Announcements

2021-08-09 14:35 Ilona Kargul Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-16 11:18 Ilona Kargul Informacja z otwarcia ofert

Informacja_z_otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 50% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy do 30.11.2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 czas odbioru uszkodzonego sprzętu 30% czas odbioru uszkodzonego sprzętu do naprawy (0)
6 czas wykonania usługi 20% czas wykonania całej usługi (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 504