Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-07-2021 09:21:00 |
Składania : | 15-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-07-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych.
Przedmiot postępowania: Sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021r. poz. 1129, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
• wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Specyfikacja asortymentowo-cenowa;
• pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
• czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,
• kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
• związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Aleksandra Hanczyn nr tel. 71 36 80 730.
Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-07-20 11:08 | Aleksandra Hanczyn | Rozstrzygnięcie postępowania |
2021-07-15 14:01 | Aleksandra Hanczyn | Informacja z otwarcia ofert |
2021-07-15 10:00 | Komunikat Zamawiającego | W oparciu o art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019r. poz. 2019, z późn. zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia na sukcesywne dostawy akcesoriów komputerowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto) zamierza przeznaczyć 112 551,53 zł brutto. |
2021-07-08 15:52 | Aleksandra Hanczyn | 2_43_2021 Odpowiedź na pytanie |
Komunikaty