Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SP-61-Z-1/2021 Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w projekcie pn. „Start do lepszej edukacji w Szkole Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Nowej Wsi”

Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2021 15:18:00
Składania : 14-07-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie.pdf pdf 367.12 2021-07-06 15:18:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_obowiązek_informacyjny_RODO_Wykonawcy.pdf pdf 67.89 2021-07-06 15:18:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_obowiązek_informacyjny_RODO_Wykonawcy.docx docx 124.94 2021-07-06 15:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Część I_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 56.83 2021-07-06 15:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_Część II_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 56.91 2021-07-06 15:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 5_Część III_Formularz rzeczowo-cenowy.xlsx xlsx 66.21 2021-07-06 15:18:00 Postępowanie
Załącznik_nr _1_wzór_umowy.pdf pdf 124.38 2021-07-06 15:18:00 Postępowanie
Wyjaśnienie i zmiana nr 1.pdf pdf 68.35 2021-07-12 11:04:10 Publiczna wiadomość
Zmiana nr 2.pdf pdf 73.26 2021-07-12 11:13:14 Publiczna wiadomość
Załącznik_nr _1_wzór_umowy - po zmianach.pdf pdf 88.33 2021-07-12 11:13:14 Publiczna wiadomość
wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 88.09 2021-07-20 12:07:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-20 12:07 Mariola Zastróżna - Prostak Wronki, dnia 20 lipca 2021 r. SP-61-Z-1/21 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Dyrekcja Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Nowej Wsi informuje, że postępowanie przeprowadzone na podstawie § 6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 130 tys. zł na: Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w projekcie pn. „Start do lepszej edukacji w Szkole Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Nowej Wsi” zostało rozstrzygnięte. Pełna treść zawiadomienia znajduje się w załączniku.

wybór najkorzystniej [...].pdf

2021-07-14 13:51 Mariola Zastróżna - Prostak Wykonawcy, którzy już złożyli oferty nie muszą ponownie ich składać pod nowym numerem postępowania ich oferty będą weryfikowane po wyznaczonym terminie składania ofert tj. 15.07.2021r. godz. 10:00
2021-07-14 13:48 Mariola Zastróżna - Prostak Dzień Dobry
W wyniku błędu technicznego to postępowanie zostało zamknięte, ale ok godz. 11:30 zostało wystawione ponownie na platformie pod nr ID postępowania 483445. Proszę tam złożyć ofertę termin został wydłużony do 15.07.2021r. do godz. 10:00
2021-07-12 11:13 Mariola Zastróżna - Prostak Wronki, dnia 12.07.2021r.
Znak sprawy: SP-61-Z-1/2021
Zamawiający wprowadza zmiany do treści ogłoszenia oraz we wzorze umowy w postępowaniu na: Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w projekcie pn. „Start do lepszej edukacji w Szkole Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Nowej Wsi”
Pełna treść publikowanych zmian oraz wzoru umowy po wprowadzonych zmianach znajduje się z załączniku

Zmiana nr 2.pdf

Załącznik_nr _1_wzór [...].pdf

2021-07-12 11:04 Mariola Zastróżna - Prostak Wronki, dnia 12.07.2021r.
Znak sprawy: SP-61-Z-1/2021
Zamawiający publikuje odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawcę oraz wprowadza zmianę do treści ogłoszenia w postępowaniu na: Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych w projekcie pn. „Start do lepszej edukacji w Szkole Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Nowej Wsi”
Pełna treść publikowanej informacji znajduje się z załączniku

Wyjaśnienie i zmiana [...].pdf

2021-07-09 09:25 Mariola Zastróżna - Prostak Pytanie od Wykonawcy:
Czy można zastosować zwolnioną stawkę VAT przy realizacji tego przetargu ?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie jest organem uprawnionym w zakresie określania prawidłowej stawki podatku od towarów i usług. Prawidłowe określenie stawki podatku VAT spoczywa na Wykonawcy.
2021-07-08 14:08 Mariola Zastróżna - Prostak Pytanie od Wykonawcy
czy dla części III zapytania, nie ma za opisu przedmitu zamówienia?
Odpowiedź Zamawiającego:
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do zapytania ofertowego w pliku pod nazwą "ogłoszenie" w punkcie 2 - Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji zawarty jest również w punkcie 2 podp. c) ogłoszenia, gdzie są wskazane poszczególne części zamówienia oraz ich wykaz ilościowy i opis minimalnych wymagań danych produktów stawianych przez Zamawiającego.
2021-07-08 10:02 Mariola Zastróżna - Prostak Pytanie od Wykonawcy:
Pytanie dotyczy części I zamówienia – Sprzęt Elektroniczny.
Czy zamawiający dopuści laptop z pamięcią ram o taktowaniu 2400 MHz?
Odpowiedź Zamawiającego:
Dotyczy części I zamówienia - Sprzęt Elektroniczny
Zamawiający nie dopuszcza laptopa z pamięcią ram o taktowaniu 2400 MHz, wymagana jest pamięć ram o taktowaniu określonym w minimalnych wymaganiach zamawianych urządzeń/sprzętu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I -Sprzęt elektroniczny Proszę o podanie cen jednostkowych na asortyment wymieniony w załączniku nr 3 pod nazwą "Część I - Formularz rzeczowo cenowy" 1 dostawa - (0)
2 Część II - Urządzenia do parku doświadczeń Proszę o podanie cen jednostkowych na asortyment wymieniony w załączniku nr 4 pod nazwą "Część II - Formularz rzeczowo cenowy" 1 dostawa - (0)
3 Część III - Pomoce dydaktyczne Proszę o podanie cen jednostkowych na asortyment wymieniony w załączniku nr 5 pod nazwą "Część III - Formularz rzeczowo cenowy" 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Umowa - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenie RODO - Proszę podać skan wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 do ogłoszenia (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wyżej wymienionego dokumentu w formie elektronicznej tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Pełnomocnictwo - Proszę dodać skan pełnomocnictwa w przypadku gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnie. (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wyżej wymienionego dokumentu w formie elektronicznej tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 719