Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-07-2021 14:34:00 |
Składania : | 14-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 14-07-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych.
Przedmiot postępowania: usługa wsparcia merytorycznego pracowników Uczelni w trakcie opracowywania koncepcji wdrożenia Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w związku z realizacją projektu „Nowa jakość - nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni” (postępowanie powtórzone)
Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021r. poz. 1129, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).
Postępowanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu „Nowa jakość - nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni” (numer projektu: POWR.03.05.00-00-Z221/18), który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
• wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
• wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do zapytania ofertowego –- Oświadczenie wykonawcy;
• wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – Wykaz osób;
• pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy;
• ew. informacja o zwolnieniu z VAT.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy:
• czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,
• kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
• związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie jest Pracownik Działu Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła nr tel. 71 36 80 622.
Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2021-08-12 14:12 | Katarzyna Żwakuła | Rozstrzygnięcie postępowania |
2021-07-14 13:57 | Katarzyna Żwakuła | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty