Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2021 12:17:00 |
Składania : | 27-07-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 27-07-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia, dotyczy wykonania wewnętrznej wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczenia kuchni i łazienki w lokalu mieszkalnym położonym w Świnoujściu przy ul. Kościuszki 37/8 (działka nr 284 obręb. 0008) – własność spółki.
Zakres prac obejmuje:
1) wykonanie wentylacji grawitacyjnej,
2) prace towarzyszące m.in.:
a) nasada obrotowa wspomagająca ciąg kominowy – Wykonawca dokona zakupu i montażu nasady obrotowej wentylacyjnej wspomagającej ciąg kominowy. Nasada obrotowa zostanie zamontowana na wylocie przewodu wentylacyjnego przedpokoju w ilości 3 szt., zgodnie z dokumentacją techniczną.
b) Wykonawca zamontuje kratkę dla przewodu wentylacji przedpokoju zgodnie z projektem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Załącznik nr 1 – projekt budowlano – wykonawczy instalacji wentylacji wykonany przez mgr inż. Damian Firlej;
2) Załącznik nr 2 – przedmiar robót;
3) Załącznik nr 3 – kosztorys ślepy;
4) Załącznik nr 4 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacje sanitarne;
5) Załącznik nr 5 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacja wentylacji grawitacyjnej
Założenia ogólne:
1) Podstawą do wyceny jest dokumentacja techniczna, natomiast przedmiar robót stanowi element pomocniczy.
2) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego wykonania dokumentacji zdjęciowej w zakresie niezbędnym, umożliwiającym Inwestorowi udokumentowanie istniejących nieprawidłowości występujących w obrębie przyszłego placu budowy (elewacja, pęknięcia ścian, istniejący stan pionów kanalizacji sanitarnej i wodnej, stan klatki schodowej, piętra przy ww. lokalu).
3) Wykonawca ze szczególną starannością, zabezpieczy klatkę schodową przed zniszczeniem, wszelkie naprawy powstałych uszkodzeń zostaną wykonane niezwłocznie przez Wykonawcę na koszt własny.
4) Przy zakładaniu nasad kominowych ponad dachem należy zabezpieczyć, usunąć wszelkie szkody powstałe na dachu budynku, będące następstwem prowadzonych prac, szkody usuwać w trybie natychmiastowym i na koszt własny.
5) Wszystkie ww. wyroby muszą posiadać krajową deklarację lub certyfikat zgodności zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych oraz spełniać wymagania Polskich Norm.
6) Wykonawca wykona prace zgodnie z dokumentacją techniczną, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP i Ppoż. i Zaproszeniem.
7) Wszystkie wskazane z nazwy wyroby/materiały użyte w specyfikacji technicznej, wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastrzeżeniem, że uwzględnione w wycenie produkty nie odbiegają jakością, standardem i parametrami technicznymi od założonych.
8) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych z podziałem na wyroby/materiały wymagane i wyroby materiały/oferowane oraz kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Przyłącza elektryczne i wodne:
1) Zamawiający nie zapewnia zasilania w energię elektryczną. Pobór energii elektrycznej jest możliwy po montażu licznika roboczego po zawarciu umowy z dostawą energii elektrycznej przez Wykonawcę prac lub w porozumieniu z uprawnionym najemcą lokalu mieszkalnego, w którym prowadzone są prace.
2) Ujęcie wody z istniejącego poboru w porozumieniu z uprawnionym Najemcą lokalu mieszkalnego, w którym prowadzone są prace.
3) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy związany jest pokrywać koszty dotyczące energii elektrycznej, zużycia wody i odprowadzania ścieków w porozumieniu z Zamawiającym, dostawcą mediów lub Administratorem budynków.
Wykonawca do zgłoszenia odbioru zobowiązany jest dołączyć dokumentację powykonawczą.
Dokumentacja powykonawcza powinna być złożona z kompletem dokumentów w segregatorze z podziałem na poszczególne branże w 1 egzemplarzu i powinna zawierać m.in.:
1) spis treści,
2) protokół przekazania placu budowy,
3) dokumentację budowlaną i wykonawczą wraz z naniesionymi przez uczestników procesu budowlanego zmianami występującymi w toku realizacji z podziałem na poszczególne branże (jeśli występują).
4) protokoły prób i sprawdzeń (wszystkie branże).
5) komplet deklaracji zgodności, posegregowanych atestów, DTR, gwarancji i dokumentów na poszczególne użyte materiały i urządzenia wbudowane w dany budynek (dokumentacja powinna być podzielona na branże/budowlaną/elektryczną/sanitarną ze stosownymi wykazami, załączone dokumenty powinny określać poszczególne elementy realizowane w toku inwestycji).
6) dokumentację zdjęciową budynku oraz wnętrza (w 1 egz.) przed i po wykonaniu prac – na płytach CD/DVD/PenDrive.
7) dokumenty i tabele porównawcze pozwalające ocenić Zamawiającemu, co najmniej równoważność parametrów zastosowanych materiałów.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawcy, którzy dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz posiadającymi co najmniej 2 letnią praktykę zawodową w tego typu pracach.
2) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę
min.
15 000,00 zł;
3. Sposób oceny ofert:
W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, o których mowa w rozdziale 3 Zaproszenia, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
1) „cena” – C – waga kryterium 60 %.
Ocena w kryterium cena nastąpi w skali punktowej od 0 do 60 pkt według wzoru:
C min.
P(c) =---------- x 100 x 60%
C
gdzie:
P(c) - ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”,
C min. - najniższa cena, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
C - cena oferty badanej, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
2) „termin wykonania zamówienia” – TW – waga kryterium 20%
Zamawiający oceni oferty według poniższego zestawienia:
Termin wykonania prac (dni kalendarzowe) |
Liczba punktów |
do 30 dni |
0 |
do 28 dni |
4 |
do 26 dni |
8 |
do 24 dni |
12 |
do 22 dni |
16 |
do 20 dni |
20 |
UWAGA! Maksymalny możliwy do zaoferowania termin wykonania zamówienia przez Wykonawcę wynosić może do 30 dni. W przypadku zadeklarowania terminu wykonania zamówienia powyżej 30 dni, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
3) „okres gwarancji” – G – waga kryterium 20%
Sposób przyznawania punktów w kryterium „okres gwarancji” określony został w tabeli:
Okres gwarancji (miesiące) |
Liczba punktów |
36 |
10 |
48 |
15 |
60 |
20 |
Uwaga!
* Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Oferty proponujące gwarancje krótszą niż 36 miesięcy będą odrzucane.
Maksymalny okres gwarancji podlegającej ocenie wynosi 60 miesięcy. Oferty proponujące 60 miesięczny okres gwarancji otrzymają najwyższą ilość punktów. Oferty proponujące okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy będą liczone jak oferty proponujące maksymalny okres gwarancji przy czym do umowy zostanie wpisany faktycznie proponowany przez wykonawcę okres gwarancji.
Proponowany okres gwarancji należy wskazać w miesiącach.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów wszystkich kryteriów:
Suma punktów = C + TW + G
gdzie:
C – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”,
TW – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „termin wykonania zamówienia”,
G – ilość punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „okres gwarancji”.
4. Oferta składana przez wykonawców wspólnych (konsorcjum, spółki cywilne).
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia.
2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (stosowne pełnomocnictwo winno być załączone do oferty).
4) W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez wykonawców wspólnych, wykonawcy (tj. konsorcjum lub wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5) Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa zawarta przez Konsorcjum:
a) określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum – do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy,
b) stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia,
c) oznaczała czas trwania konsorcjum obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji jakości,
określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia,
d) wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia,
e) określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia.
6) Dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie (tj. we własnym imieniu). Formularz oferty składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Termin realizacji zamówienia:
Do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
6. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami:
1) w sprawach merytorycznych i technicznych:
a) Pani Joanna Arczyńska, tel. 91 31-26-39 wew. 63,
b) Pan Emanuel Kujawski, tel. 91 31-26-39 wew. 31,
c) Pan Maciej Rzanny, tel. 91 31-26-39 wew. 47,
2) w sprawach formalno-prawnych związanych z zamówieniem:
a) Natalia Borek – Butkiewicz – tel. 91/321-22-80 wew. 52.
7. Inne postanowienia:
1) Zamawiający informuje, że komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz Platformy Zakupowej - https://platformazakupowa.pl.
2) Zamawiający zaleca, by w korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej posługiwać się nazwą i numerem postępowania.
3) Postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
4) Pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lokum_swinoujscie/proceedings zamieszczone jest zaproszenie do składania ofert, dokumenty i informacje, oraz zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia, bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia:
5) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej, dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie, składania ofert oraz innych czynności, podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej, znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Przystąpienie do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi być poprzedzone zapoznaniem się i stosowaniem Instrukcji.
6) Przystępując do niniejszego postępowania wykonawca akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący.
7) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość zamówienia. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty;
8) Zamawiający nie przewiduje w realizacji zamówienia udziału podwykonawców.
9) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych lub wariantowych;
10) Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert;
11) Zaleca się dokonanie wizji lokalnej.
a) W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji usługi Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej.
b) Nieskorzystanie z możliwości odbycia wizji lokalnej wyklucza ewentualne roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
c) Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca.
d) Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące.
e) Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00, po wcześniejszym ustaleniu terminu z zamawiającym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
f) Chęć dokonanie wizji lokalnej należy zgłaszać wnioskiem, przesłanym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej. We wniosku należy wskazać osobę, która będzie uczestniczyła w wizji lokalnej.
g) Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej informując Wykonawcę o powyższym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej.
12) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
13) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie udokumentuje spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których w rozdziale 2 Zaproszenia.
14) Jeżeli złożona oferta jest najkorzystniejsza, a Wykonawca nie złożył pozostałych wymaganych oświadczeń lub dokumentów w postępowaniu, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zwierają błędy lub budzą wątpliwości, lub w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub poprawienia oczywistych omyłek lub złożenia wyjaśnień w terminie 3 dni roboczych. Nie jest dopuszczalne poprawianie istotnych elementów oferty, w tym zaproponowanej ceny. W przypadku nie zachowania ww. terminu, Zamawiający może rozpatrzyć kolejną najbardziej korzystną dla siebie ofertę lub unieważnić postępowanie;
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, bez ponoszenia żadnych konsekwencji prawnych oraz finansowych, co Wykonawca akceptuje przystępując do niniejszego postępowania;
16) Postępowanie unieważnia się w szczególności, gdy nie wpłynęła żadna oferta lub gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
17) Zamawiający dopuszcza również możliwość negocjacji ceny z Wykonawcą;
18) W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej równoważnych ofert z taką samą najniższą ceną, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty będą wezwani do ponownego złożenia formularzy ofertowych z zaproponowaniem ponownej ceny. Ponownie zaproponowana cena musi być niższa od zaoferowanej w pierwotnej ofercie;
19) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była pod względem liczby uzyskanych punktów kolejna, bez ponownego przeprowadzenia postępowania;
20) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie połowy terminu wyznaczonego na składanie ofert lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
2021-08-02 14:11 | Natalia Borek-Butkiewicz | Wybór oferty najkorzystniejszej. |
2021-07-28 09:34 | Natalia Borek-Butkiewicz | W załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert. |
Komunikaty