Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RRG.ZO.271.50.2021.MM Wykonanie i opracowanie „Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami w Gminie Santok na lata 2021-2024 oraz opracowanie Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Santok”

Magdalena Marciniak
Gmina Santok
Deadlines:
Published : 30-06-2021 12:13:00
Placing offers : 08-07-2021 15:00:00
Offers opening : 08-07-2021 15:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1. Zapytanie ofertowe na wykonanie Gminnego Programu Ochrony Zabytków platforma.docx docx 52.53 2021-06-30 12:13:00 Proceeding
2. umowa - wzór.docx docx 51.06 2021-06-30 12:13:00 Proceeding
3. oferta cenowa do umowy.docx docx 16 2021-06-30 12:13:00 Proceeding
4. Załącznik 1 oświadczenie wykonawcy.docx docx 16.35 2021-06-30 12:13:00 Proceeding
5. Załącznik do umowy Oświadczenie o przeniesienieniu praw autorskich.docx docx 17.54 2021-06-30 12:13:00 Proceeding
6. Harmonogram prac.docx docx 21.49 2021-06-30 12:13:00 Proceeding
7. Klauzula informacyjna.docx docx 15.26 2021-06-30 12:13:00 Proceeding
rejestr zabytków-1.pdf pdf 133.63 2021-07-01 14:36:40 Public message
wykaz kart ewidencyjnych.pdf pdf 178.41 2021-07-01 14:36:40 Public message
wykaz stanowisk archeologicznych- WEZ.pdf pdf 394.66 2021-07-01 14:36:40 Public message
wykaz stanowisk archeologicznych wpisanych do rejestru zabytków.pdf pdf 117.39 2021-07-01 14:36:40 Public message
wykaz zabytków nieruchomych.pdf pdf 642.15 2021-07-01 14:36:40 Public message
Unieważnienie postępowania - Program Ochrony Zabytków.pdf pdf 428.31 2021-07-27 11:52:21 Public message

Announcements

2021-07-27 11:52 Magdalena Marciniak Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-07-01 14:36 Magdalena Marciniak W związku z pytaniem które wpłynęło w dniu 30.06.2021 r.:
Prosimy o ilości zabytków nieruchomych oraz stanowisk archeologicznych, w tym:
a) przekazanie wykazu zabytków nieruchomych zlokalizowanych na terenie gminy Santok wpisanych do rejestru zabytków;
b) przekazanie zabytków nieruchomych zlokalizowanych na terenie gminy Santok ujętych w wojewódzkiej ewidencji zabytków / wyznaczonych do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków;
c) przekazanie wykazu zabytków nieruchomych zlokalizowanych na terenie gminy Santok dla których opracowano karty ewidencji zabytków ( wojewódzka ewidencja zabytków)
d) przekazanie wykazu stanowisk archeologicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Santok
e) przekazanie wykazu stanowisk archeologicznych zlokalizowanych na terenie gminy Santok ujętych w wojewódzkiej ewidencji zabytków.

Dodatkowo prosimy o informację, czy istnieje szansa na wprowadzenie zmian w umowie będącej załącznikiem do Zapytania. jeśli tak to na jakim etapie? Czy przed złożeniem oferty czy po wyborze wykonawcy?

Zamawiający udziela odpowiedzi:
powyższe wykazy zostały załączone do postępowania,
Zamawiający może dokonać zmian w umowie przed upływem terminu składania ofert, natomiast zmian po podpisaniu umowy można dokonać tylko w formie pisemnej - aneksu.

rejestr zabytków-1.p [...].pdf

wykaz kart ewidencyj [...].pdf

wykaz stanowisk arch [...].pdf

wykaz stanowisk arch [...].pdf

wykaz zabytków nieru [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 686