Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOPS.DZP.322.ii/41/21 Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej

Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2021 10:25:00
Składania : 02-07-2021 14:32:01
Otwarcia : 06-07-2021 09:52:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

Znak sprawy: MOPS.DZP.322.II/41/21

Gdynia, dnia 29.06.2021r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Niniejsze postępowanie realizowane jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000 zł w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Gdyni,

stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 2/2021 Dyrektora MOPS w Gdyni z dnia 05.01.2021 r. 

 

 

Zamawiający:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni,

Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdynia

ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia,

 

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej:

https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia

 

Rozdział 1. Opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług Asystenta Osobistego w ramach Programu MRiPS ,,Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej’’ - edycja 2021 dla dorosłych osób niepełnosprawnych do 80 h w miesiącu.

Program realizowany ze środków Funduszu Solidarnościowego.

 

Rozdział 2. Termin i miejsce realizacji zamówienia

01.07.2021-31.07.2021 – ZON, (usługi świadczone w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej lub poza miejscem zamieszkania na terenie Trójmiasta)

 

Rozdział 3. Warunki udziału w postępowaniu

 

Zamawiający wymaga aby Asystent był osobą:

 

1)    posiadającą dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej[2]), opiekun osoby starszej, opiekun medyczny,

lub

2) posiadał co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie
w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnych w formie wolontariatu,

 

 

Rozdział 4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej

1.       Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert podlegających ocenie (spełniających wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym), na podstawie jedynego kryterium oceny ofert: cena brutto oferty – waga 100%.

2.       Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną brutto.

3.       W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.       Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

5.       Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów lub oświadczeń wymaganych w treści niniejszego zapytania lub złoży dokumenty lub oświadczenia nieaktualne lub zawierające błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę w terminie przez siebie wskazanym do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia tych dokumentów lub oświadczeń. 


6.       Informacja o wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia na stronie dotyczącej niniejszego postępowania w sekcji „Komunikaty”.

 

Rozdział 5. Sposób składania pytań i ofert przez Wykonawców

1.       Oferta musi być sporządzona w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

2.       Forma oferty:

Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, załączając dokumenty wymagany przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 1-2 powyżej.

3.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania za pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania  ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż 2 dni przed terminem, w którym upływa wyznaczony termin składania ofert.

4.       Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

5.       Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 2.

6.       Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania i otwarcia ofert. Informacja o zmianie terminu zostanie przesłana w komunikacie publicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

7.       Wykonawca, za pośrednictwem Platformy zakupowej może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

8.       Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

9.       Po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zweryfikuje treść złożonych ofert i dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

Rozdział 6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania

1.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, w szczególności, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższać kwotę, jaka została przeznaczona na sfinansowanie niniejszego zamówienia.

2.       Osoby reprezentujące Wykonawcę przy zawieraniu umowy muszą posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do zawarcia umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów rejestracyjnych (nie będzie wynikało wprost z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).

3.       UWAGA: Zamawiający przed zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą, wymaga przedłożenia pełnomocnictwa w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

4.       Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.

5.       Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.

6.       Oferta Wykonawcy nie podlega ocenie jeżeli:

1)      Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę cen jednostkowych po upływie terminu składania ofert,

2)      zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub jeśli na wezwanie Zamawiającego Wykonawca nie złoży wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny;

3)      złożył więcej niż jedną ofertę,

4)      została złożona przez Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert[3],

5)      jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

7.       Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:

1)      nie złożono żadnej oferty niepodlegającej ocenie,

2)      cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty;

3)      w przypadku, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 3 zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,

4)      wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

5)      postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.  


 

Rozdział 8. Informacja dotycząca ochrony i przetwarzania danych osobowych[4]

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Gdyni, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L z 23.05.2018,         Nr 127, str. 2).) zwanego dalej RODO, przedstawia następujące informacje:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą
    w Gdyni (81-265) ul. Grabowo 2, reprezentowany przez Dyrektora MOPS.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych pod numerem tel. 58 782-01-20, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 - 15.30,                       za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@mopsgdynia.pl lub poczty tradycyjnej pod adresem siedziby administratora danych.
  3. Podane przez Panią/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez administratora w celach:

ü  realizacji świadczeń, związanych z wykonywaniem przedmiotu Umowy nr AOON/41/2021        z dnia 12.05.2021 r. pomiędzy Wojewodą Pomorskim a Gminą Miasta Gdyni,

ü  realizacji obowiązków wynikających z ww. Umowy,

ü  rozliczenia otrzymanych środków z Funduszu Solidarnościowego,

ü  wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.

       4.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez administratora na podstawie:

ü  art.6, ust. 1, lit. a) RODO tj. – zgoda osoby, której dane dotyczą,

ü  art. 6, ust. 1, lit. b) RODO tj. – działania konieczne do wykonania umowy,

ü  art. 6, ust. 1, lit. c) RODO tj. – niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego:

                - związanego z zachowaniem dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa,

                - rozliczenia otrzymanych środków z funduszu Solidarnościowego.

5.       Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie  przepisów prawa w tym m.in. Wojewoda Pomorski.

6.       Pani/Pana dane osobowe  przechowywane będą przez okres 5 lat, licząc od końca roku, w którym  zrealizowano Zadanie objęte umową.

7.       Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.  Nie będą podlegały profilowaniu, czy automatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

8.       W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu uprawnienia:   prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. Prawo do bycia zapomnianym); prawo do żądania  ograniczenia przetwarzania danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych;.  prawo sprzeciwu wobec przetwarzania.

9.       Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – jeśli do przetwarzania danych  doszło na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

10.    Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres:      00-193  Warszawa, ul. Stawki 2) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa, w tym RODO.

11.    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne  jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niemożnością realizacji celu wskazanego          w pkt. 3.

 

Rozdział 9. Załączniki do zapytania ofertowe

brak

 

 



[1] należy wpisać numer wniosku o udzielenie zamówienia

[2]) Zawód asystenta osoby niepełnosprawnej jest wymieniony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania pod symbolem 341201 w ramach grupy: Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej (symbol 3412).

[3] w przypadku zastosowania  procedury zamkniętej 

[4] uzupełnić jeśli dotyczy

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 780 062 239

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-07-02 14:32 Katarzyna Kowalczyk Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Bład w opisie

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej Świadczenie usług Asystenta 80 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 0% Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - W miesiącu: lipiec 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Posiadanie wymaganych uprawnień - Uprawnienia do świadczenie usług Asystenta Osobistego zgodnie z Rozdz.3 Zapytania Ofertowego (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 485