- Strona główna
- Postępowanie ID 477454
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
MOPS.DZP.322.ii/41/21 Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Kowalczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-06-30 10:25:00
-
Składania2021-07-02 14:32:01
-
Otwarcie ofert2021-07-06 09:52:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy: MOPS.DZP.322.II/41/21
Gdynia, dnia
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Niniejsze postępowanie
realizowane jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o
wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 130 000 zł w Miejskim
Ośrodku Pomocy Społecznej w Gdyni,
stanowiącego
załącznik do Zarządzenia nr 2/2021 Dyrektora MOPS w Gdyni z dnia 05.01.2021
r.
Zamawiający:
Miejski Ośrodek
Pomocy Społecznej w Gdyni,
Jednostka
Budżetowa Gminy Miasta Gdynia
ul. Grabowo 2,
81-265 Gdynia,
Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia
Rozdział
1. Opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług Asystenta Osobistego w ramach Programu MRiPS ,,Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej’’ - edycja 2021 dla dorosłych osób niepełnosprawnych do 80 h w miesiącu.
Program realizowany ze środków Funduszu
Solidarnościowego.
Rozdział
2. Termin i miejsce realizacji zamówienia
01.07.2021-31.07.2021 – ZON, (usługi
świadczone w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej lub poza miejscem zamieszkania na terenie
Trójmiasta)
Rozdział
3. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający
wymaga aby Asystent był osobą:
1) posiadającą dokument potwierdzający
uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby
niepełnosprawnej[2]), opiekun osoby starszej, opiekun
medyczny,
lub
2) posiadał co najmniej
6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie
w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie
zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnych w formie wolontariatu,
Rozdział
4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej
1.
Zamawiający
wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert podlegających ocenie
(spełniających wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym),
na podstawie jedynego kryterium oceny ofert: cena brutto oferty – waga 100%.
2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z
najniższą ceną brutto.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać
najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów lub
oświadczeń wymaganych w treści niniejszego zapytania lub złoży dokumenty lub oświadczenia
nieaktualne lub zawierające błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę w terminie
przez siebie wskazanym do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia tych
dokumentów lub oświadczeń.
6.
Informacja o
wyniku postępowania zostanie zamieszczona na stronie Platformie zakupowej pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/mops_gdynia na stronie dotyczącej niniejszego postępowania w
sekcji „Komunikaty”.
Rozdział 5. Sposób składania pytań i ofert
przez Wykonawców
1.
Oferta musi być
sporządzona w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w
innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie
na język polski.
2.
Forma oferty:
Wykonawca
składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej,
załączając dokumenty wymagany przez Zamawiającego, o których mowa w Rozdziale 3 ust. 1-2 powyżej.
3.
Wykonawca może
zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego zapytania za
pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający jest obowiązany udzielić
wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 1 dzień przed upływem
terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści
zapytania ofertowego wpłynął do
Zamawiającego nie później niż 2 dni przed terminem, w którym upływa wyznaczony
termin składania ofert.
4.
Jeżeli wniosek o
wyjaśnienie treści niniejszego zapytania wpłynie po upływie terminu, o którym
mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić
wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
5.
Przedłużenie
terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku,
o którym mowa w ust. 2.
6.
Jeżeli w wyniku
zmiany treści zapytania niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w
ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania i otwarcia ofert.
Informacja o zmianie terminu zostanie przesłana w komunikacie publicznym za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
7.
Wykonawca, za
pośrednictwem Platformy zakupowej może przed upływem terminu do składania ofert
zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty
zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8.
Maksymalny
rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji
wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9.
Po upływie
terminu składania ofert, Zamawiający zweryfikuje treść złożonych ofert i dokona
wyboru oferty najkorzystniejszej.
Rozdział
6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania
1.
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, w szczególności,
gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższać kwotę, jaka została
przeznaczona na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
2.
Osoby
reprezentujące Wykonawcę przy zawieraniu umowy muszą posiadać ze sobą dokumenty
potwierdzające ich umocowanie do zawarcia umowy, o ile umocowanie to nie będzie
wynikało z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów rejestracyjnych
(nie będzie wynikało wprost z KRS lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej).
3.
UWAGA:
Zamawiający przed zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą, wymaga przedłożenia pełnomocnictwa
w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.
4.
Jeżeli
zaoferowana cena lub jej istotne części składowe wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi
przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci
się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia
ceny.
5.
Obowiązek
wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
6.
Oferta Wykonawcy nie podlega ocenie jeżeli:
1)
Wykonawca
wystąpi z wnioskiem o zmianę cen jednostkowych po upływie terminu składania
ofert,
2)
zawiera
rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub jeśli na wezwanie
Zamawiającego Wykonawca nie złoży wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny;
3)
złożył
więcej niż jedną ofertę,
4)
została
złożona przez Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert[3],
5)
jest
nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
7.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia jeżeli:
1)
nie
złożono żadnej oferty niepodlegającej ocenie,
2)
cena
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający podejmie decyzję o zwiększeniu tej kwoty do ceny najkorzystniejszej
oferty;
3)
w
przypadku, o których mowa w Rozdziale 4 ust. 3 zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie,
4)
wystąpiła
istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
5)
postępowanie
obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w
sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Rozdział 8. Informacja dotycząca ochrony i
przetwarzania danych osobowych[4]
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Gdyni,
zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r.,
Nr 119, s. 1 oraz Dz. Urz. UE L z 23.05.2018, Nr 127, str. 2).) zwanego dalej RODO,
przedstawia następujące informacje:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy
Społecznej z siedzibą
w Gdyni (81-265) ul. Grabowo 2, reprezentowany przez Dyrektora MOPS. - W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się
z inspektorem ochrony danych pod numerem tel. 58 782-01-20, od
poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 - 15.30, za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem e-mail: iod@mopsgdynia.pl lub poczty
tradycyjnej pod adresem siedziby administratora danych.
- Podane przez Panią/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez
administratora w celach:
ü realizacji
świadczeń, związanych z wykonywaniem przedmiotu Umowy nr AOON/41/2021 z dnia 12.05.2021 r. pomiędzy Wojewodą
Pomorskim a Gminą Miasta Gdyni,
ü realizacji
obowiązków wynikających z ww. Umowy,
ü rozliczenia
otrzymanych środków z Funduszu Solidarnościowego,
ü wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez
administratora na podstawie:
ü art.6, ust. 1,
lit. a) RODO tj. – zgoda osoby, której dane dotyczą,
ü art. 6, ust.
1, lit. b) RODO tj. – działania konieczne do wykonania umowy,
ü art. 6, ust.
1, lit. c) RODO tj. – niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego:
- związanego z zachowaniem
dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa,
- rozliczenia otrzymanych
środków z funduszu Solidarnościowego.
5. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania
danych osobowych na podstawie przepisów
prawa w tym m.in. Wojewoda Pomorski.
6. Pani/Pana dane
osobowe przechowywane będą przez okres 5
lat, licząc od końca roku, w którym
zrealizowano Zadanie objęte umową.
7. Pani/Pana dane
osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji
międzynarodowych. Nie będą podlegały
profilowaniu, czy automatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
8. W związku z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu uprawnienia: prawo
dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo
do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych – w przypadku gdy dane
są nieprawidłowe lub niekompletne; prawo do żądania usunięcia danych osobowych
(tzw. Prawo do bycia zapomnianym); prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych;. prawo
sprzeciwu wobec przetwarzania.
9. Posiada
Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – jeśli do przetwarzania
danych doszło na podstawie zgody.
Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Ma Pan/Pani
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa, w
tym RODO.
11. Podanie
Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne
jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora
może skutkować niemożnością realizacji celu wskazanego w pkt. 3.
Rozdział
9. Załączniki do zapytania ofertowe
brak
[1]
należy wpisać
numer wniosku o udzielenie zamówienia
[2]) Zawód asystenta
osoby niepełnosprawnej jest
wymieniony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7
sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby
rynku pracy oraz zakresu jej stosowania pod symbolem 341201 w ramach grupy:
Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej (symbol
3412).
[3] w przypadku
zastosowania procedury zamkniętej
[4] uzupełnić jeśli
dotyczy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 780 062 239
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-07-02
14:32:01
|
Katarzyna Kowalczyk | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Bład w opisie |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?