Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2021 15:31:00 |
Składania : | 02-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim” 123/ZP/2021 (Rej. 53/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 30125110-5; 30125120-8; 30124000-4.
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia – max do 20.07.2021r.
2) Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji: minimum 12
miesięcy gwarancji przydatności do użycia na oferowane towary licząc od daty
podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu umowy.
6) Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane przez siebie zadanie.
7) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 20 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
9) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
· Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – Załącznik nr 2;
· Wykaz/ cennik asortymentowo-ilościowy dla wybranego/ych przez siebie zadania/ń, które stanowią integralną część w/w formularza ofertowego;
W przypadku wskazania w Wykazie/ Cennika asortymentowo-ilościowego w kolumnie nr 5 tabeli produktu równoważnego tzw. zamiennika Wykonawca zobowiązany wraz z ofertą złożyć Kartę produktu Producenta zawierającą min. następujące informacje:
- Producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny;
- modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny;
- oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod;
- wydajność.
(W przypadku dokumentów składanych w formie kopii lub skanów wymaga się aby zostały one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a złożone w języku obcym innym niż język angielski składane są wraz z tłumaczeniem na język polski).
· Pełnomocnictwo /w przypadku jego udzielenia.
Uwaga: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie urządzeń drukujących za pomocą nazw urządzeń i symbolu materiału eksploatacyjnego polecanego przez Producenta urządzenia tzw. oryginalnego. Podając znaki towarowe urządzeń Zamawiający wskazuje sposób przygotowania oferty, tak aby zaoferowane przez Wykonawców materiały eksploatacyjne były bezwzględnie kompatybilne z posiadanymi urządzeniami oraz posiadały co najmniej wymaganą dla nich minimalną wydajność. Parametry te są podawane w specyfikacjach poszczególnych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych. Specyfikacje produktów oryginalnych są ogólnodostępne dla wszystkich Wykonawców i znajdują się na stronach internetowych, poszczególnych Producentów urządzeń. Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych materiałów zamówienia oraz gwarancji jakości.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych odpowiedników rynkowych (zamienników) – przy czym zakres zamienników ofert odnosić się będzie do co najmniej minimalnych parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez Producenta urządzenia dla którego zostały przeznaczone. Ich wydajność i jakość muszą być co najmniej zgodne lub lepsze z parametrami materiałów eksploatacyjnych polecanych przez Producentów poszczególnych typów urządzeń drukujących wyszczególnionych w poszczególnych zadaniach. Oferowane zamienniki muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego zostały zaoferowane, a ich stosowanie nie może naruszać praw gwarancyjnych Producentów urządzeń. W przypadku awarii z winy dostarczonego zużywalnego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuje się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, łącznie z kosztami wszelkich wymaganych ekspertyz związanych z oceną kwestionowanych materiałów zużywalnych.
Za nowe (nierefabrykowane) produkty Zamawiający uważa materiały zużywalne nieużywane, nieregenerowane – nie napełniane powtórnie, w nowych opakowaniach fabrycznych. Wskaźnik poziomu atramentu drukarki prawidłowo współpracuje z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony.
Za refabrykowane produkty Zamawiający uważa materiały w nowych opakowaniach fabrycznych, do produkcji których użyto części pochodzące ze zużytych oryginalnych materiałów zużywalnych oraz pozostałe części nowe tj. takie w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe (np. bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące, listwy rozprowadzające itp.). Nie będzie uznany za refabrykowany materiał, który polega jedynie na wyczyszczeniu i powtórnemu napełnieniu. Produkty wytwarzane są z materiałów wtórnie przetworzonych, w których do produkcji użyto powtórnie jedynie oryginalne kasety. Ponownie użyte materiały muszą być poddane sprawdzeniu, a technologia produkcji refabrykowanych materiałów musi zapewniać dopuszczenie jedynie całkowicie sprawnych, bez mikrouszkodzeń części.
Dostarczane produkty muszą być:
1) wolne od wad fizycznych i prawnych;
2) pełnowartościowe, wolne od wad technicznych, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), nie naruszające praw intelektualnych (patentów) firm trzecich, a ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia drukującego do którego zostały przeznaczone.
3) oryginalnie zapakowane, oznakowane etykietą Producenta, Wykonawcy i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów, w szczególności wskazywać listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki testów wydajności przeprowadzonych z wykorzystaniem znormalizowanego testu zgodnie z minimalną liczbą stron wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w kolumnie nr 3 tabeli oraz okres ważności;
4) rozpoznawane przez urządzenie drukujące.
I. II W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Grzegorz Nowak tel.: 47 701 34 64;
e-mail: grzegorz.nowak1@ra.policja.gov.pl;
· w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52
e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
II. III OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-14 16:05 | Sławomir Majkusiak |
W
związku
z
otrzymanym
pismem
w
dn.
13.07.2021r.
od
dotychczas
wybranego
Wykonawcy
tj.:
P.W.
Multikom
Adam
Papierski,
ul.
Fabryczna
15,
85-741
Bydgoszcz
informującym
Zamawiającego
o
odstąpieniu
(uchyleniu
się)
od
podpisania
umowy
w
zakresie
zadania
nr
1,
4
i
5,
Zamawiający
unieważnia
jej
wybór
jako
najkorzystniejszej
w
zakresie
w/w
zadań
i
dokonuje
wyboru
następnej
najtańszej
z
kolejności
spośród
ważnych
ofert
najkorzystniejszej
oferty
tj.: dla zadania nr 1: BILT POLSKA S.C., ul. Mariacka 5/7 lok. 2 i 3, 26-600 Radom za cenę brutto: 6.186,90 zł /słownie: sześć tysięcy sto osiemdziesiąt sześć i 90/100 złotych. dla zadania nr 4: BILT POLSKA S.C., ul. Mariacka 5/7 lok. 2 i 3, 26-600 Radom za cenę brutto: 5.067,60 zł /słownie: pięć tysięcy sześćdziesiąt siedem i 60/100 złotych. dla zadania nr 5: BILT POLSKA S.C., ul. Mariacka 5/7 lok. 2 i 3, 26-600 Radom za cenę brutto: 1.463,70 zł /słownie: tysiąc czterysta sześćdziesiąt trzy i 70/100 złotych. |
2021-07-07 13:44 | Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.
poz.
2019)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęło
6
ważnych
ofert: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: dla zadania nr 1: P.W. Multikom Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz za cenę brutto: 5.542,76 zł /słownie: pięć tysięcy pięćset czterdzieści dwa i 76/100 złotych. dla zadania nr 2: BETA 7 Sp. o.o. ul. Strzelecka 44, 85-309 Bydgoszcz za cenę brutto: 11.783,40 zł /słownie: jedenaście tysięcy siedemset osiemdziesiąt trzy i 40/100 złotych. dla zadania nr 3: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka jawna ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź za cenę brutto: 6.900,30 zł /słownie: sześć tysięcy dziewięćset i 30/100 złotych. dla zadania nr 4: P.W. Multikom Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz za cenę brutto: 4.882,78 zł /słownie: cztery tysiące osiemset osiemdziesiąt dwa i 78/100 złotych. dla zadania nr 5: P.W. Multikom Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz za cenę brutto: 1.331,08 zł /słownie: tysiąc trzysta trzydzieści jeden i 08/100 złotych. Wybrane wyżej oferty na w/w zadania okazały się najkorzystniejsza ponieważ zawierały najniższą cenę z pośród ważnych ofert tzn. spełniających wymagania określone w OPZ. W sprawie podpisania umów Zamawiający będzie się już kontaktował z wybranym Wykonawcą na przedmiotowe zadania. |
2021-06-30 10:40 | Sławomir Majkusiak |
Szanowni
Państwo W związku z prośbą jednego z oferentów o udostępnienie załączników w formie edytowalnej Zamawiający udostępnia je w załączeniu. Ponadto Zamawiający zaznacza, że udostępnione załączniki winny być jedynie wypełnione we wskazanych miejscach i opatrzone podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.... pod żadnym pozorem Wykonawca nie może dokonywać w ich treści w tym w szczególności w treści oświadczeń żadnych zmian!!! Formularz ofertowy - [...].docx Zadanie _1_ HP - Cen [...].doc |
Komunikaty