Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-06-2021 15:03:00 |
Składania : | 08-07-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-07-2021 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-07-30 13:34 | Marta Kujawska-Nowik |
Szanowni
Państwo, Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) Zamawiający informuje równocześnie Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty. Treść informacji w załączeniu. |
2021-07-08 12:47 | Ewa Rola |
Szanowni
Państwo, Zamawiający, Uniwersytet Gdański, działając na mocy art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, udostępnia w załączeniu informację z otwarcia ofert. |
2021-07-08 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 179.405,00 PLN brutto. |
2021-07-01 12:48 | Marta Kujawska-Nowik |
Szanowni
Państwo, Zamawiający w celu poprawienia omyłki pisarskiej w Specyfikacji Warunków Zamówienia, załącza poprawne dokumenty: 1. SWZ po modyfikacji z dnia 01.07.2021 r. 2. Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy po modyfikacji z dnia 01.07.2021 r. 3. Załącznik nr 1a do SWZ – formularz przedmiotowo-cenowy po modyfikacji z dnia 01.07.2021 r. Wprowadzone nowe dokumenty są obowiązujące dla prawidłowo złożonej oferty. Pozostałe załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia pozostają bez zmian. Termin składania ofert i otwarcia ofert nie ulega zmianie. Zalacznik_1a_formula [...].doc |
2021-07-01 12:26 | Marta Kujawska-Nowik |
Szanowni
Państwo, W odpowiedzi na pytania zadane do postępowania, przesłane przez Wykonawców, Zamawiający na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), udziela odpowiedzi uczestnikom postępowania. Treść odpowiedzi w załączeniu do niniejszej wiadomości. |
2021-06-28 10:45 | Marta Kujawska-Nowik | Zamawiający załącza ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących oraz materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego; Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095845 z dnia 2021-06-25 |
Komunikaty