Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/DIR/UŁ/2021 Remont sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2021 11:46:00
Składania : 29-07-2021 09:30:00
Otwarcia : 29-07-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest: Remont Sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi. Budynek Wydziału Nauk Geograficznych UŁ znajduje się w Łodzi przy ul. Narutowicza 88 i stanowi zespół połączonych ze sobą budynków tworzących zabudowę pierzejową. Przedmiotowa sala Rady Wydziału Nauk Geograficznych UŁ stanowi część skrzydła budynku powiązanego funkcjonalnie z całym zespołem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) – do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.doc doc 142 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 18.12 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 100.03 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.doc doc 152.5 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 14.8 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 14.68 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 17.29 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.doc doc 188 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 144.66 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_24.06.2021 r..pdf pdf 123.42 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 59.57 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 19.44 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 11896.25 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 1100.81 2021-06-24 11:46:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 161.5 2021-07-29 10:33:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-30 10:36 Anna Sochala Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest: Remont Sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego
przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi (Nr sprawy: 11/DIR/UŁ/2021)


Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 29.07.2021 r. do godz. 09:30,
w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Ponieważ wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie nr 11/DIR/UŁ/2021 należy unieważnić.


2021-07-29 10:33 Sławomir Jaroszczak Szanowni Państwo ,
W załączeniu Zamawiający przesyła informacje z otwarcia ofert ,

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-29 09:30 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę 570 000,00 zł brutto
2021-07-16 08:53 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1123) przekazuje poniżej odpowiedź na przesłane dnia 15.07.2021 r. zapytanie dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:
PYTANIE:
W związku z ogłoszonym postępowaniem o udzielenie w/w zamówienia publicznego prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający uzna za spełniony warunek określony w rozdz. VII pkt.3.2.4.1 SWZ dot. zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał budowę/remont w obiekcie sportowo-widowiskowym o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający uzna za spełniony warunek określony w rozdz. VII pkt.3.2.4).1 SWZ dot. zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał budowę/remont w obiekcie sportowo-widowiskowym o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 841