Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZ_DTI/2021/Z/249 Dostawa blankietów legitymacji elektronicznych wraz z programatorami/czytnikami na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2021 13:19:00
Składania : 30-06-2021 11:00:00
Otwarcia : 30-06-2021 11:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 Zapytanie ofertowe_legitymacje elektroniczne.pdf pdf 244.06 2021-06-24 13:19:00 Postępowanie
załącznik nr 2 Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 1533.92 2021-06-24 13:19:00 Postępowanie
załącznik nr 4 Wzór Umowy.pdf pdf 340.32 2021-06-24 13:19:00 Kryterium
załącznik nr 3 klazula RODO.pdf pdf 180.68 2021-06-24 13:19:00 Kryterium

Komunikaty

2021-07-02 09:18 Łukasz Sulowski Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione z powodu braku ważnych ofert. W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, w której Wykonawca nie zaakceptował warunków oraz wzoru Umowy, tym samym oferta została odrzucona i nie podlega ocenie.
2021-06-28 14:21 Łukasz Sulowski Zamawiający informuje, że do przedmiotowego postępowania wpłynęły zapytania. Poniżej publikujemy treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiającego:
Dzień dobry,
Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
1. Czy Zamawiający dopuszcza karty z systemem operacyjnym opartym na maszynie wirtualnej Java Card w wersji 3.0.4 ?
Odp. 1: Zamawiający pozostawia wytyczne zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

2. Czy Zamawiający dopuszcza karty z systemem operacyjnym zgodnym ze standardem Global Platform w wersji 2.2.1
Odp 2: Zamawiający pozostawia wytyczne zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

3. Czy Zamawiający dopuści karty z certyfikatem Common Criteria Standard na poziomie EAL5+
Odp 3: Zamawiający pozostawia wytyczne zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

4. Czy Zamawiający dopuszcza dostarczenie wyłącznie certyfikatu EAL5+ (bez FIPS i EMVCo)?
Odp 4: Zamawiający pozostawia wytyczne zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

5. Proszę o określenie specyfikacji indywidualnego apletu. Czy jest możliwość otrzymania pakietu instalacyjnego tego apletu na kartę?
Odp. 5: Zamawiający nie posiada własnego apletu, a jego intencją jest możność skorzystania z pamięci karty zgodnie z modelem opisanym w standardzie ISO/IEC 7816-4 oraz możliwości komunikacji komendami APDU opisanymi w tejże normie.

6. Czy zamawiający dopuszcza szybkość transmisji danych układu procesorowego 446 kbit/s.?
Odp 6: Zamawiający pozostawia wytyczne zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

7. Czy Zamawiający podpisze umowę o zachowaniu poufności z producentem karty by otrzymać dokumentację techniczną preinstalowanych pakietów i apletów?
Odp. 7: Tak, jeśli będzie wymagana przez Wykonawcę.

8. Proszę o opis struktury i architektury oprogramowania, dla którego karta ma być zgodna.
Odp. 8: Oprogramowanie podpisujące legitymacje po stronie S4A napisane zostało w Java SE 8.
Jest to aplikacja desktopowa z GUI uruchamiana za pośrednictwem formatek zbudowanych w Oracle Forms Builderze, która pobiera dane za pomocą sterownika JDBC z bazy danych i zapisuje je na legitymacji. Komunikuje się z kartą za pomocą poleceń APDU opisanych normą ISO/IEC 8716-4

9. Czy Zamawiający dopuści kartę gdzie polecenia realizowane przez kartę dla operacji kryptograficznych i zarządzania są zgodne tylko z normą ISO/IEC 7816-8 ISO/IEC 7816-9.
Odp. 9: Karta ma być zgodna z:
1. ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO
z dnia 16 kwietnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie studiów
2. Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie legitymacji służbowej nauczyciela akademickiego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Blenkiety Elektronicznej Legitymacji Nauczyciela Akademickiego Szczegółowy opis pozycji znajduje się w załączniku nr 2- Opis przedmiotu zamówienia. 300 szt. Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ul. aleje Racławickie 14
20-950, Lublin
(0)
2 Blankiety Elektronicznej Legitymacji Studenta Szczegółowy opis pozycji znajduje się w załączniku nr 2- Opis przedmiotu zamówienia. 3000 szt. - (0)
3 Programatory /czytniki kart elektronicznych mikroprocesorowych Szczegółowy opis pozycji znajduje się w załączniku nr 2- Opis przedmiotu zamówienia. 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Szczegóły realizacji znajdują się w załączniku nr 4 do postępowania- wzór umowy. Akceptacja wzoru umowy stanowi akceptację wszystkich jej zapisów Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

załącznik nr 4 Wzór [...].pdf

(0)
6 Klauzura RODO - Prosimy o dołączenie podpisanej klauzury RODO stanowiącej załącznik nr 3 do postępowania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 3 klazu [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 375