Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 1/2021/MM Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Bierutowie w roku 2021

Deadlines:
Published : 22-06-2021 11:36:00
Placing offers : 29-06-2021 11:21:00
Offers opening : 29-06-2021 11:26:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 71 314 62 51  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
4. Projekt umowy na materiały biurowe 2021 r.Załącznik nr 2 (1).docx docx 22.97 2021-06-22 11:36:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia.xls xls 33 2021-06-22 11:36:00 Proceeding
raport-uproszczony-473841.pdf pdf 116.65 2021-07-01 13:36:32 Public message

Announcements

2021-07-01 13:36 Maja Mirecka Dziękuję za złożenie oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dokonał wyboru oferty firmy PPHU Ester s.c. . Oferta uzyskała 100 pkt w kryterium oceny ofert – 100% cena. Wykonawca przedstawił najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów wyboru oferty, tj.: cena, za które oferta otrzymała 100 pkt. Tym samym Wykonawca został wybrany do realizacji zamówienia. Oferta spełnia wszystkie wymogi stawiane przez Zamawiającego, co powoduje, że oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Zamawiający poinformuje telefonicznie o terminie podpisania umowy z Wykonawcą wybranym w postępowaniu. W załączeniu protokół z postępowania.

Pozdrawiam serdecznie,



Maja Mirecka
Podinspektor ds. kancelaryjnych
Urząd Miejski w Bierutowie

raport-uproszczony-4 [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Papier A4 do drukarek i ksera 80g/m2/ ryza 500 arkuszy 150 ream Urząd Miejski w Bierutowie
Stanisława Moniuszki 12
56-420, Bierutów
(0)
2 Papier A3 do drukarek i ksera 80g/m2/ ryza 500 arkuszy 3 ream - (0)
3 Teczki papierowe a4 z gumką 1 opakowanie = 10 szt. Kolory dowolne 2 pkg. - (0)
4 Teczki PCV a4 z gumką 1 opakowanie = 10 szt. Kolory dowolne 2 pkg. - (0)
5 Skoroszyt Skoroszyt bigo oczkowy z kartonu bezkwasowego, format a4 1 opakowanie = 50 szt 2 pkg. - (0)
6 Koszulki na dokumenty format a4, krystaliczne, 50 um 1 opakowanie = 100 szt 5 pkg. - (0)
7 Długopis żelowy Pilot G-2 0,5 niebieski lub równoważny 10 pc. - (0)
8 Długopis klasyczny w przezroczystej obudowie z nakrętką w kolorze wkładu 40 pc. - (0)
9 Cienkopis Stabilo kolor czerwony 0,4mm 1 opakowanie=10 szt 2 pkg. - (0)
10 Cienkopis Stabilo kolor zielony 0,4 mm 1 opakowanie = 10 szt 2 pkg. - (0)
11 Cienkopis Stabilo kolor czarny 0,4 mm 1 opakowanie= 10 szt 1 pkg. - (0)
12 Zakreślacz kolorowy Kolory dowolne 15 pc. - (0)
13 Gumka do mazania Factis-softer SRO lub równoważny 10 pc. - (0)
14 Korektor w taśmie Myszka tippex 10 m lub równoważny 8 pc. - (0)
15 Segregator dźwigniowy na dokumenty a4/75 kolor dowolny 40 pc. - (0)
16 Zeszyt 60 kartek a5, okładka twarda, kratka 6 pc. - (0)
17 Zeszyt 60 kartek a4, okładka twarda, kratka 6 pc. - (0)
18 Segregator dźwigniowy na dokumenty a4/50 kolor dowolny 20 pc. - (0)
19 Taśma klejąca przezroczysta 19 mmx33 m 12 pc. - (0)
20 Taśma klejąca przezroczysta, pakowa 48mmx50 m 6 pc. - (0)
21 Taśma klejąca przezroczysta, 24 mmx30 m 5 pc. - (0)
22 Zszywki do zszywacza 24/6 1 opakowanie = 1000 sztuk 20 pkg. - (0)
23 Spinacze biurowe 28 mm 1 opakowanie = 1000szt 6 pkg. - (0)
24 Dziurkacz metalowy Senso 22 lub równoważny 3 pc. - (0)
25 Karteczki samoprzylepne 76*76 mm 1 opakowanie = 450 szt (kostka) kolor żółty 14 pkg. - (0)
26 Znaczniki kolorowe samoprzylepne do zaznaczania Donau 20*50 mm 1 opakowanie= 4x50 szt 16 pkg. - (0)
27 Karteczki samoprzylepne 38*51 mm 1 opakowanie= kostka 100 szt 20 pkg. - (0)
28 Skoroszyt PVC a4, z twardą listwą, wpinany, przód twardy przezroczysty, tył twardy kolorowy 120 pc. - (0)
29 rozszywacz biurowy - 3 pc. - (0)
30 Linijka przezroczysta 30 cm 4 pc. - (0)
31 Klipy biurowe 51 mm 1 opakowanie = 12 szt 4 pkg. - (0)
32 Klipy biurowe 32 mm 1 opakowanie = 12 szt 4 pkg. - (0)
33 Korektor w płynie - 4 pc. - (0)
34 Kostka papierowa biała, klejona 85X85X50mm w bloczkach 1 szt = 1 bloczek 10 pc. - (0)
35 Podkładka z klipem PVC a4, kolory dowolne 4 pc. - (0)
36 Blok notatnikowy biurowy a4 50 kartek kratka, lekka perforacja umożliwiająca przewracanie i wyrywanie kartek 6 pc. - (0)
37 Długopis BIC ROUND STIC kolor niebieski, średnica końcówki 1 mm, grubość linii pisania 0,4 mm 40 pc. - (0)
38 Baterie AA alkaiczne 1 opakowanie = 4 szt 6 pkg. - (0)
39 Baterie AAA alkaiczne 1 opakowanie = 4 szt 6 pkg. - (0)
40 Gumki recepturki 50 mm 1 kg - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wniesienie materiałów do siedziby Urzędu - Wykonawca zapewnia wniesienie materiałów do siedziby Urzędu, na 2 piętro, schodami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 426