Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2021 08:52:00 |
Składania : | 25-06-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez wypełniony, podpisany i załączony formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 2 do postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-20 12:08 | Kamila Wnuk-Lipińska | Sprostowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-07-06 14:15 | Kamila Wnuk-Lipińska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-06-25 13:19 | Kamila Wnuk-Lipińska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-06-23 13:48 | Kamila Wnuk-Lipińska |
Szanowni
Państwo,
W
związku
z
pytaniami
treści:
1) czy wszystkie urządzenia są sprawne technicznie? 2) czy jest utrudniony dostęp do jakiegoś urządzenia wymagający użycia rusztowania lub podnośnika? 3) w jakich godzinach jest możliwa realizacja przeglądów? 4) ile szacunkowo czasu potrzeba na realizację całego zamówienia - chodzi o dostepnośc do pomieszczeń itd.,czy na podstawie lat ubiegłych można to zweryfikować? 5) jak rozliczane będą naprawy? Odpowiadamy, że: 1) Na chwilę obecną urządzenia są sprawne technicznie; 2) Dostęp do urządzeń nie jest utrudniony. Ponadto, w formularzu cenowym została podana wysokość montażu klimatyzatorów. Wykonawca winien skalkulować w cenie użycia w razie potrzeby rusztowania bądź podnośnika; 3) od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-15.00, w piątek w godz. 8.00-13.00; 4) Zamawiający przewidział czas wykonania usługi lipiec- sierpień. Czas realizacji uzależniony jest od posiadanych zasobów jakimi dysponuje Wykonawca tj. składu osobowego (pracowników) oraz posiadanych środków przeznaczonych na realizację zamówienia; 5) Na podstawie § 6 ust. 6 projektu umowy, w przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zakupi oraz wymieni uszkodzone części o parametrach co najmniej równoważnych tym, które były dotychczas zamontowane. Usługa usunięcia awarii jest wliczona w koszty przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona zwrotu Wykonawcy kosztów zakupu części, niezbędnych do usunięcia awarii. Wykonawca wystawi fakturę z dołączonym potwierdzeniem wykonania usługi podpisanym przez Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury. Wykonawca do faktury dołączy kopię faktury za zakup części. Z poważaniem Kamila Wnuk Lipińska |
Komunikaty