Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usług konserwacji urządzeń klimatyzujących w budynkach na terenie administrowanych kompleksów wojskowych.

Kamila Wnuk-Lipińska
6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2021 08:52:00
Składania : 25-06-2021 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez wypełniony, podpisany i załączony formularz cenowy, który stanowi załącznik nr 2 do postępowania.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał_Nr_1_umowa_projekt.docx docx 42.39 2021-06-18 08:52:00 Postępowanie
Załącznik_Nr_1_1a_1b_ do umowy_cudzoziemcy.docx docx 23.38 2021-06-18 08:52:00 Postępowanie
Zał_Nr_2_formularz_cenowy.docx docx 114.5 2021-06-18 08:52:00 Postępowanie
Zał_Nr_3_opis_przedmiotu_zamówienia.docx docx 24.95 2021-06-18 08:52:00 Postępowanie
Zał_Nr_4_protokół_z_konserwacji.docx docx 19.35 2021-06-18 08:52:00 Postępowanie
Zał_Nr_5_protokół_odbioru_końcowego.docx docx 17.61 2021-06-18 08:52:00 Postępowanie
informacja z otwarcia.pdf pdf 30.38 2021-06-25 13:19:10 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 102.36 2021-07-06 14:15:47 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - sprostowanie.pdf pdf 101.09 2021-07-20 12:08:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-20 12:08 Kamila Wnuk-Lipińska Sprostowanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-06 14:15 Kamila Wnuk-Lipińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-06-25 13:19 Kamila Wnuk-Lipińska Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-23 13:48 Kamila Wnuk-Lipińska Szanowni Państwo, W związku z pytaniami treści:
1) czy wszystkie urządzenia są sprawne technicznie?
2) czy jest utrudniony dostęp do jakiegoś urządzenia wymagający użycia rusztowania lub podnośnika?
3) w jakich godzinach jest możliwa realizacja przeglądów?
4) ile szacunkowo czasu potrzeba na realizację całego zamówienia - chodzi o dostepnośc do pomieszczeń itd.,czy na podstawie lat ubiegłych można to zweryfikować?
5) jak rozliczane będą naprawy?
Odpowiadamy, że:
1) Na chwilę obecną urządzenia są sprawne technicznie;
2) Dostęp do urządzeń nie jest utrudniony. Ponadto, w formularzu cenowym została podana wysokość montażu klimatyzatorów. Wykonawca winien skalkulować w cenie użycia w razie potrzeby rusztowania bądź podnośnika;
3) od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00-15.00, w piątek w godz. 8.00-13.00;
4) Zamawiający przewidział czas wykonania usługi lipiec- sierpień. Czas realizacji uzależniony jest od posiadanych zasobów jakimi dysponuje Wykonawca tj. składu osobowego (pracowników) oraz posiadanych środków przeznaczonych na realizację zamówienia;
5) Na podstawie § 6 ust. 6 projektu umowy, w przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zakupi oraz wymieni uszkodzone części o parametrach co najmniej równoważnych tym, które były dotychczas zamontowane. Usługa usunięcia awarii jest wliczona w koszty przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający dokona zwrotu Wykonawcy kosztów zakupu części, niezbędnych do usunięcia awarii. Wykonawca wystawi fakturę z dołączonym potwierdzeniem wykonania usługi podpisanym przez Kierownika Sekcji Obsługi Infrastruktury. Wykonawca do faktury dołączy kopię faktury za zakup części.

Z poważaniem
Kamila Wnuk Lipińska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia zawarcia umowy do 30.11.2021 r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Uprawnienia - Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia do wykonania przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzujących („Zaświadczenie kwalifikacyjne E – grupa 1 w zakresie instalacji i urządzeń do 1 kV”). (0)
6 Certyfikat personelu - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: Certyfikat personelu, zgodnie z art. 20 ustawy o substancjach zubożających … (Dz.U.2020.2065 t.j. ze zm.) (0)
7 Certyfikat przedsiębiorcy - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: Certyfikat przedsiębiorcy, zgodnie art. 29 ustawy o substancjach zubożających … (Dz.U.2020.2065 t.j. ze zm.). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 589