Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-06-2021 11:00:00 |
Składania : | 12-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
UWAGA:
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 12.07.2021r. godz: 10:00.
ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT NA 12.07.2021r. godz: 10:30
Zamawiający zamieszcza nową SWZ po zmianach II z dnia 29.06.2021r.
Powyższe zmiany Wykonawcy winni bezwzględnie zastosować podczas sporządzania oferty (SWZ PO ZMIANACH II)
UWAGA:
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 05.07.2021r. godz: 10:00.
ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT NA 05.07.2021r. godz: 10:30
Zamawiający zamieszcza nową SWZ po zmianach.
Szanowni Państwo,
32
Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Adres:
ul.
Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość zaprasza do składania ofert na
dostawę materiałów budowlanych, wyrobów sanitarnych, materiałów elektrycznych do magazynów 32 wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie, Chełmie Hrubieszowie, Jawidzu w zakresie 3 części:
Część 1 – Dostawa - Materiały budowlane
Część 2 – Dostawa - Wyroby sanitarne
Część 3 – Dostawa - Elektryczne artykuły i akcesoria.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-04 12:01 | Monika Gruszka | Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej TP 19 |
2021-07-12 14:03 | Aleksandra Michalska | Informacja z otwarcia ofert |
2021-07-12 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierz
przeznaczyć
na
realizację
tego
zamówienia
kwotę
brutto:
410
389,24
w
tym: w zakresie części nr 1 - 196 110,11 brutto w zakresie części nr 2 - 62 363,42 brutto w zakresie części nr 3 - 151 915,24 brutto |
2021-06-29 14:18 | Monika Gruszka | SWZ PO ZMIANACH II |
2021-06-29 14:16 | Monika Gruszka | Wyjaśnienia treści SWZ II oraz zmiana terminu składania i otwarcia ofert. |
2021-06-29 14:08 | Monika Gruszka | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II |
2021-06-25 07:32 | Monika Gruszka | SWZ po ZMIANACH |
2021-06-25 07:21 | Monika Gruszka | Wyjaśnienia treści SWZ- zmiana terminu składania i otwarcia ofert |
2021-06-25 07:18 | Monika Gruszka | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2021-06-24 13:47 | Monika Gruszka |
UWAGA! ZE WZGLĘDU NA AWARIĘ PORTALU EZAMOWIENIA.GOV.PL ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, IŻ NIE MOŻE ZAMIEŚCIĆ OGŁOSZENIA O ZMIANIE OGŁOSZENIA, TYM SAMYM NIE MOŻE DOKONAĆ MODYFIKACJI SWZ. JEDNOCZEŚNIE ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, IŻ PRZEWIDUJE ZMIANĘ TERMINU OTWARCIA OFERT NA DZIEŃ 05.07.2021 R. NATYCHMIAST PO USUNIĘCIU AWARII PLATFORMY EZAMOWIENIA.GOV.PL ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCI OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA ORAZ PISMO WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI DOTYCZĄCE ZMIANY TREŚCI SWZ. |
Komunikaty