Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TP/19/2021 Dostawa materiałów budowlanych, wyrobów sanitarnych, materiałów elektrycznych do magazynów 32 wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie, Chełmie Hrubieszowie, Jawidzu w zakresie 3 części.

Termin:
Zamieszczenia : 17-06-2021 11:00:00
Składania : 12-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 12-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


UWAGA:

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 12.07.2021r. godz: 10:00.

ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT NA 12.07.2021r. godz: 10:30


Zamawiający zamieszcza nową SWZ po zmianach II z dnia 29.06.2021r.

Powyższe zmiany Wykonawcy winni bezwzględnie zastosować podczas sporządzania oferty (SWZ PO ZMIANACH II)



UWAGA:

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 05.07.2021r. godz: 10:00.

ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT NA 05.07.2021r. godz: 10:30


Zamawiający zamieszcza nową SWZ po zmianach.


Szanowni Państwo,  


32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Adres: ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość zaprasza do składania ofert na

dostawę materiałów budowlanych, wyrobów sanitarnych, materiałów elektrycznych do magazynów 32 wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie, Chełmie Hrubieszowie, Jawidzu w zakresie 3 części:

Część 1 – Dostawa - Materiały budowlane

Część 2 – Dostawa - Wyroby sanitarne

Część 3 – Dostawa - Elektryczne artykuły i akcesoria.

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu TP 19.pdf pdf 117.99 2021-06-17 11:00:00 Postępowanie
SWZ 19.docx docx 803.41 2021-06-17 11:00:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 44.32 2021-06-25 07:18:55 Publiczna wiadomość
wyjaśnienia treści SWZ , zmiana terminu TP 19.pdf pdf 1543.06 2021-06-25 07:21:02 Publiczna wiadomość
SWZ PO ZMIANACH.docx docx 778.58 2021-06-25 07:32:30 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II.pdf pdf 44.34 2021-06-29 14:08:01 Publiczna wiadomość
wyjaśnienia II , zmiana terminu składania i otwarcia ofert..pdf pdf 1047.79 2021-06-29 14:16:02 Publiczna wiadomość
SWZ PO ZMIANACH II.docx docx 802.76 2021-06-29 14:18:03 Publiczna wiadomość
inf z otwarcia ofert TP19.doc doc 66 2021-07-12 14:03:36 Publiczna wiadomość
wybor strona TP 19.pdf pdf 518.43 2021-08-04 12:01:42 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-04 12:01 Monika Gruszka Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej TP 19

wybor strona TP 19.p [...].pdf

2021-07-12 14:03 Aleksandra Michalska Informacja z otwarcia ofert

inf z otwarcia ofert [...].doc

2021-07-12 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierz przeznaczyć na realizację tego zamówienia kwotę brutto: 410 389,24 w tym:
w zakresie części nr 1 - 196 110,11 brutto
w zakresie części nr 2 - 62 363,42 brutto
w zakresie części nr 3 - 151 915,24 brutto
2021-06-29 14:18 Monika Gruszka SWZ PO ZMIANACH II

SWZ PO ZMIANACH II. [...].docx

2021-06-29 14:16 Monika Gruszka Wyjaśnienia treści SWZ II oraz zmiana terminu składania i otwarcia ofert.

wyjaśnienia II , zmi [...].pdf

2021-06-29 14:08 Monika Gruszka Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia II

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-06-25 07:32 Monika Gruszka SWZ po ZMIANACH

SWZ PO ZMIANACH.docx

2021-06-25 07:21 Monika Gruszka Wyjaśnienia treści SWZ- zmiana terminu składania i otwarcia ofert

wyjaśnienia treści S [...].pdf

2021-06-25 07:18 Monika Gruszka Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-06-24 13:47 Monika Gruszka UWAGA!

ZE WZGLĘDU NA AWARIĘ PORTALU EZAMOWIENIA.GOV.PL ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, IŻ NIE MOŻE ZAMIEŚCIĆ OGŁOSZENIA O ZMIANIE OGŁOSZENIA, TYM SAMYM NIE MOŻE DOKONAĆ MODYFIKACJI SWZ.

JEDNOCZEŚNIE ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, IŻ PRZEWIDUJE ZMIANĘ TERMINU OTWARCIA OFERT NA DZIEŃ 05.07.2021 R.

NATYCHMIAST PO USUNIĘCIU AWARII PLATFORMY EZAMOWIENIA.GOV.PL ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCI OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA ORAZ PISMO WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI DOTYCZĄCE ZMIANY TREŚCI SWZ.


Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1136