Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 165/2021/TP/DZP Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku Wydziału Sztuki oraz budynku Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Termin:
Zamieszczenia : 17-06-2021 09:45:00
Składania : 07-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-07-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - robota budowlana.pdf pdf 7759.36 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 54.06 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - formularz ofertowy.doc doc 83 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 do SWZ - ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 75.5 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załacznik nr 3a do SWZ - ośwadczenie dotyczące spełnienia watunków udziału w postępowaniu.doc doc 72 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 433.58 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - informacja dotycząca grupy kapitałowej.doc doc 62 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz wykonanych robót.docx docx 25.07 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Wzór zobowią…zania.doc doc 65.5 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - przedmiar robót CZĘŚĆ 1.pdf pdf 123.44 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - przedmiar robót CZĘŚĆ 2.pdf pdf 191.72 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 123.88 2021-06-17 09:45:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 679.85 2021-07-08 12:24:24 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 734.13 2021-07-22 14:00:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-22 14:00 Anna Zalewska Szanowni Państwo,
Zamawiający, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, przesyła w załączeniu informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu.

Z poważaniem
Anna Zalewska
Pracownik działu zamówień publicznych

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-07-08 12:24 Anna Zalewska Szanowni Państwo, Zamawiający, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, przesyła w załączeniu informację z sesji otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu.

Z poważaniem
Anna Zalewska
Pracownik działu zamówień publicznych

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że przeznaczył na realizację zamówienia kwotę: 134 800,00 zł brutto w tym:
na część 1 (remont pomieszczeń Wydziału Sztuki, przy ul. Szrajbera 11 w Olsztynie): 61 000,00 zł brutto;
na część 2 (remont pomieszczeń Wydziału Humanistycznego, przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie): 73 800,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 652