Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: M.WFAWF/KP/10/2021 Usługa obsługi projektu.

Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2021 14:58:00
Składania : 17-06-2021 11:00:00
Otwarcia : 17-06-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Postępowanie dotyczy składania wniosków o udział w postępowaniu dotyczącego obsługi projektu.

W związku z realizacją projektu MEiN  przez Akademię Wychowania Fizycznego we Wrocławiu i organizacją szkoleń dla nauczycieli  z Dolnego Śląska i Opolszczyzny w ramach programu WF z AWF nasza Uczelnia poszukuje osób do pomocy w obsłudze projektu.

Projekt realizowany jest w okresie wakacyjnym  oraz we wrześniu i październiku.

 Prosimy o składanie ofert, wskazują termin który dla Państwa jest najbardziej adekwatny

Dostępne termin:

- 17.06 – 16.07.2021 r.

- 23.08 – 24.08.2021 r.

-   6.09 – 15.10.2021 r.

 

Do obowiązków wybranych osób należeć będzie:

a/ obsługa biura projektu: wydawanie identyfikatorów, rejestrowanie uczestników, zbieranie dokumentacji, udzielanie  szczegółowych  informacji  organizacyjnych i związanych z programem  oraz terminarzem szkoleń, pilnowanie  przestrzegania regulaminu szkolenia przez nauczycieli.

b/ pomoc w zajęciach warsztatowych (w tym asystowanie przy realizacji zajęć muzyczno-rytmicznych)

c/ zabezpieczenie działań organizacyjnych i  logistycznych związanych z realizacją zajęć na wyznaczonych obiektach.

Za wykonywanie powyższych czynności zleceniobiorca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 100 zł brutto wynikającej z iloczynu stawki za 1 godz. 20 zł i liczby 5 godzin.

Od zleceniobiorcy oczekujemy:

- zaangażowania, miłej aparycji i pozytywnego nastawienia,

- podstawowych umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych

- dobrego stanu zdrowia

- mile widziane jest  podstawowe przygotowanie muzyczne

W przypadku wielu zgłoszeń zastrzegamy sobie prawo wyboru Zleceniobiorców na podstawie posiadanego doświadczenia

Szczegółowy harmonogram z godzinami i terminami przydzielać szkoleń będzie uzgodniony dwustronnie pomiędzy Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą.

Zamawiający przewiduje na każde szkolenie zatrudnienie minimum 4 osób na każde ze szkleń.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal1_Klauzula informacyjna.pdf pdf 189.95 2021-06-16 14:58:00 Postępowanie
Umowa zew_WFzAWF.docx docx 449.9 2021-06-16 14:59:28 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa obsługi projektu. Zleceniobiorca powinien wpisać kwotę za jedną godzinę w wysokości 20 zł i stawkę VAT zw 5 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność zgodnie z warunkami określonymi w umowie Na koniec każdego miesiąca kalendarzowego Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami w opisie przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 92