Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 46/E/WEN/2021 Wykonanie przeglądu oraz wymiana uszkodzonych elementów w klimatyzatorach zamontowanych w budynku nr 2 zlokalizowanym na terenie RZI w Zielonej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 11-06-2021 14:09:00
Składania : 23-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-06-2021 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 648 388 - Jowita Brusiło-Słoniowska w godz. 7:00 do 15:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


  • Finansowanie zamówienia: 29.965,26 zł brutto.
  • Miejsce i termin wizji lokalnej organizowanej przez RZI - NIEOBOWIĄZKOWA Zamawiający umożliwi zapoznanie się z terenem objętym przedmiotem umowy przed terminem składania ofert na pisemny wniosek Wykonawcy. Spotkanie planowane jest: w dniu 18.06.2021 r. o godz. 10:00 - biuro przepustek RZI w Zielonej Górze,
    ul. Bolesława Chrobrego 7. Wykonawcy zainteresowani udziałem w spotkaniu powinni złożyć pisemne zawiadomienie, co najmniej jeden dzień przed terminem spotkania.
     Osobą do kontaktu w sprawie oględzin miejsca robót jest p. Krzysztof Dwornik tel. 261 648 386. lub p. Magdalena Dąbrowska tel. 261 648 339

    .


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGLOSZENIE.pdf pdf 1343.86 2021-06-11 14:09:00 Postępowanie
załączniki edytowane.zip zip 61.49 2021-06-11 14:09:00 Postępowanie
powiadomienie o wyniku.pdf pdf 279.99 2021-06-23 12:54:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-23 12:54 Jowita Brusiło-Słoniowska Powiadomienie o wyniku

powiadomienie o wyni [...].pdf

2021-06-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutt 29.965,26 zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3116 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 306