Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 261.23.2021 utworzenie strony internetowej oraz BIP WFOŚiGW w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2021 12:43:00
Składania : 14-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 14-07-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie projektu graficznego (layoutu) strony internetowej oraz BIP, wykonanie i uruchomienie stron pod adresem www.wfosgw.poznan.pl oraz bip.wfosgw.poznan.pl wraz z usługą przeniesienia danej strony internetowej na serwer Wykonawcy lub serwer wskazany przez Wykonawcę oraz usługami utrzymania, serwisowania i administrowania strony przez okres 60 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. 

Zamawiający ma mieć możliwość zarządzania treścią strony, jej całą zawartością i wyglądem przez system CMS tj. bieżące aktualizowanie, dodawanie, zmienianie treści, rozbudowę strony, zarówno poprzez poszerzenie o dodatkowe działy i podstrony, jak również poprzez dodawanie, usuwanie, podmianę załączników w postaci plików oraz materiałów graficznych i multimedialnych. Strona zastąpi aktualnie funkcjonującą pod tym adresem stronę internetową. 

2. Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. 

3. Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca, na potwierdzenie doświadczenia, musi wykazać, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert świadczył co najmniej pięć usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez co Zamawiający rozumie zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu lub serwisu internetowego zgodnego ze standardem WCAG 2.1 wraz z usługą wykonania i dostarczenia Zamawiającemu systemu zarządzania treścią stron internetowych oraz usługami doradczymi związanymi z przygotowaniem koncepcji portalu lub serwisu internetowego obejmujące: analizę istniejących zasobów informacyjnych klienta, analizę potrzeb i wymagań klienta, opracowanie architektury treści serwisu i projektów funkcjonalnych, o wartość netto nie mniejszej niż 45 000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) dla co najmniej dwóch z wykonanych usług. Do wykazu usług należy dołączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

Zamawiający nie dopuszcza, aby warunek posiadania doświadczenia mógł być wykazany przez Wykonawcę z wykorzystaniem potencjału podmiotu trzeciego.

3. Kryteria oceny ofert:

    1) Cena (C) – waga kryterium 50%

Kryterium cena (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie. 

Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:


             Cmin

C = ------------------------  x 50 pkt 

                Co

gdzie:

C – Liczba punktów w kryterium 

Cmin – Cena najniższa brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu 

Co – Cena oferty ocenianej brutto


     2) Wstępny projekt graficzny strony internetowej (G) - 30% 

Punkty w kryterium projekt graficzny strony internetowej (G) przyznane będą w następujący sposób: 

- Od 0 do 10 pkt – zastosowany układ graficzny i przejrzystość projektu strony internetowej, 

- Od 0 do 10 pkt – estetyka wizualizacji strony internetowej właściwa dla rodzaju podmiotu, 

- Od 0 do 10 pkt – za oryginalność pomysłu. 


    3) Funkcjonalność CMS-u (F) - 20% Punkty w kryterium funkcjonalność CMS-u (F) zostaną przyznane w następujący sposób: 

- Od 0 do 10 pkt – prostota interfejsu, 

- Od 0 do 10 pkt – intuicyjność i przyjazność dla użytkownika. 

4. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów, zgodnie ze wzorem: P = C + G + F 

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: 

    1) odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w Zaproszeniu do składania ofert, 

    2) została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą. 

6. Wykonawca dostarczy wstępny projekt graficzny strony głównej wraz z ofertą. Brak dostarczonego projektu spowoduje odrzucenie oferty.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub z Panem Markiem Figaniakiem pod nr tel. 690 87 64 00.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzula informacyjna.doc doc 101.5 2021-06-28 12:43:00 Postępowanie
opz.docx docx 36.87 2021-07-07 13:17:41 Przedmiot zamówienia
wykaz usług.doc doc 125.5 2021-06-28 12:43:00 Kryterium
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych_strona.docx docx 25.53 2021-06-28 12:43:00 Kryterium
projekt umowy.doc doc 291.5 2021-07-07 13:18:57 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #469061.docx docx 28.22 2021-07-16 14:56:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-16 14:56 Zamówienia Publiczne WFOŚiGW w Poznaniu informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu na utworzenie strony internetowej oraz BIP WFOŚiGW w Poznaniu firmy HEADHOG Mateusz Ignaczak, ul. Masztalarska 8A/13A, 61-797 Poznań, za cenę 52 890,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100). Wybrana oferta jest prawidłowa i najkorzystniejsza zgodnie z kryteriami oceny ofert, cena - 50 pkt, wstępny projekt graficzny strony internetowej - 18 pkt, funkcjonalność CMS-u - 16 pkt, razem - 84 pkt.

Informacja z otwarci [...].docx

2021-07-07 13:21 Zamówienia Publiczne W związku z otrzymanymi pytaniami Zamawiający przekazuje odpowiedzi na pytania uszczegóławiające zapisy znajdujące się w projekcie umowy:
paragraf 1 pkt. 3.k Proszę opisać jakie funkcjonalności ma zawierać system zapisu na wydarzenia- czy ma to być prosty formularz przesyłany na maila czy też system, który na podstawie wprowadzonych terminów oraz ilości wolnych miejsc ma umożliwiać zarządzanie grupami?
Odpowiadając na pytanie dot. § 1 ust. 2 pkt 3k projektu umowy Zamawiający informuje, iż ma to być prosty system zapisu na wydarzenie.
paragraf 1 pkt. 3.l Proszę o opis / rozwinięcie zapisu: "l) Strona powinna zapewniać możliwość organizowania konkursów i system głosowania."
Odpowiadając na pytanie dot. § 1 ust. 2 pkt 3l projektu umowy Zamawiający informuje, iż implementacja funkcjonalności powinna zapewniać możliwość oddawania głosów na jedną z opcji (którymi mogą być np. grafiki, osadzone filmy na Youtube etc.).
paragraf 1 pkt. 4.l Pewne funkcjonalności stoją w sprzeczności z zachowaniem standardu WCAG 2.1 - zalecamy wyłączyć funkcjonalność polegająca np. na możliwości zmiany koloru czcionki, ponieważ redaktor nie zbada kontrastu, który zgodnie ze standardem powinien być zachowany na odpowiednim poziomie;
Odpowiadając na pytanie dot. § 1 ust. 2 pkt 4l projektu umowy Zamawiający informuje, iż wyłączenie możliwości ustawienia koloru czcionki jest zbyt dużym ograniczeniem. Redaktor jest świadomy zasad zapewnienia odpowiedniego kontrastu, ponadto poziom kontrastu może być stosunkowo łatwo zweryfikowany poprzez aplikacje np. Colour Contrast Analyser (CCA).
paragraf 1 pkt. 4.q Wśród wymienionych typów plików znajdują się pliki FLASHA, który jest technologią zabronioną w innych zapisach umowy.
Zamawiający informuje, że zmianie ulega pkt 2 „Zakres prac związanych z przedmiotem zamówienia” ust. 4 ppkt q Opisu Przedmiotu Zamówienia na:
Możliwość załączania i odtwarzania najczęściej używanych plików audio/video w tym m.in. (*.avi, *.wmv, *.mpg, *mpeg *.wma, *.wav, *.mp3, *.mp4,).
Jednocześnie analogiczna zmiana zostaje wprowadzona w § 1 ust. 4 pkt q projektu umowy.
paragraf 6, pkt 6 Punkt ten jest niejednoznaczny i daje szeroką możliwość interpretacji oraz domagania się przez Zamawiającego od Wykonawcy kary w wysokości 25% całego przedmiotu umowy. Ten zapis powinien w naszej opinii znaleźć się w paragrafie o karach umownych.
Odpowiadając na pytanie dotyczące § 6 ust. pkt 6 projektu umowy Zamawiający informuje, zmienia treść na:
Jeżeli po rozwiązaniu Umowy Zamawiający nie będzie mógł dokonać ingerencji w Przedmiot Umowy, w tym jego naprawy, zmiany lub modyfikacji z powodu braku uprawnień do Oprzyrządowania Serwisów, Zamawiający uprawniony będzie do nabycia niezbędnego Oprzyrządowania Serwisów na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez upoważnienia sądu, przy czym działanie takie poprzedzone będzie jednokrotnym wezwaniem przez Zamawiającego Wykonawcy do dostarczenia Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 3 dni potrzebnego Zamawiającemu Oprzyrządowania Serwisów wraz z koniecznymi uprawnieniami w tym zakresie.
paragraf 8, pkt 1 oraz paragraf 7 pkt 4 : proszę o wyjaśnienie o jakiej "mapie, liczniku i wyszukiwarce dotacji" jest mowa?
Odpowiadając na pytanie dotyczące § 7 pkt 4 oraz § 8 pkt 1 projektu umowy Zamawiający informuje, iż zmienia treść:
§ 7 pkt 4 na:
Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie przez Zamawiającego lub na jego zlecenie wszelkich zmian, przeróbek, aktualizacji, uzupełnień i innych modyfikacji Rezultatów Umowy (dalej łącznie zwane „Opracowaniami”).
§ 8 pkt 1 na:
Wraz z podpisaniem Protokołu Odbioru Częściowego za Etap 2 w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kod źródłowy do Serwisów wraz z Systemem CMS w postaci umożliwiającej jego kompilację/dekompilację oraz wykonanie ewentualnych modyfikacji Rezultatów Umowy, w tym przede wszystkim wszelkich modyfikacji Serwisów wraz z Systemem CMS.
paragraf 7, pkt 4 Zgodnie z tym paragrafem po odbiorze przedmiotu umowy Zamawiający ma możliwość zlecić lub własnymi siłami dokonać modyfikacji oprogramowania natomiast Wykonawca niniejszej umowy ma świadczyć gwarancję i obsługę posprzedażową oprogramowania, którego już w tym momencie nie jest wyłącznym autorem.
Punkt dotyczy możliwości dokonywania modyfikacji na stronie przez Zamawiającego, zgodnie z dokumentacją do projektu. Wykonawca nie odpowiada, w ramach świadczeń gwarancyjnych, za działania Zamawiającego niezgodnie z dokumentacją do projektu.
paragraf 7 pkt 6. Proszę o wyjaśnienie zapisu. Czy mamy przesłać Wam wszystkie dyski i pendrivy?
Zamawiający informuje, iż wykreśla § 7 pkt 6 z projektu umowy.
paragraf 14 - Paragraf przewiduje wyłącznie kary umowne skierowane w stronę Wykonawcy, brak w nim kar za odstąpienie od umowy przez i z winy Zamawiającego. Co z sytuacją kiedy to Zamawiający przedłuża proces decyzyjny? Kary umowne są bardzo wysokie i w naszej opinii nieproporcjonalne.
Zamawiający informuje, iż zmienia § 14 pkt projektu umowy na:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości:
1) 0,2 % kwoty brutto wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1 Umowy, w przypadku niedotrzymania terminu realizacji którejkolwiek z prac objętych Umową (w tym prace w ramach Etapu 1, Etapu 2 oraz Etapu 3) - za każdy dzień opóźnienia;
2) 15 % kwoty brutto wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1 Umowy, w odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
3) 0,2% kwoty brutto wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1 Umowy w przypadku przekroczenia terminu przywrócenia funkcjonowania Serwisów, za każdy dzień kalendarzowy opóźnienia w dostępności Serwisów;
4) 0,5 % kwoty brutto wynagrodzenia, określonego w § 5 ust. 1 Umowy za każdy przypadek naruszenia bezpieczeństwa z winy Wykonawcy w zakresie funkcjonowania Serwisów.
2. Za nienależyte wykonanie Przedmiotu Zamówienia jako całości, któregokolwiek Etapu lub jakiejkolwiek jego części Strony Umowy uznają jakiekolwiek odstępstwo Wykonawcy w realizacji Przedmiotu Zamówienia, Etapu lub jego części od sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, Etapu lub jego części określonego w Umowie i Ofercie Wykonawcy.
3. Zapłata kar umownych, nie zwalnia Wykonawcy od wykonania któregokolwiek ze zobowiązań wynikających z Umowy.
4. Zamawiającemu przysługuje także prawo dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych.
5. W razie nieterminowej zapłaty należności wynikających z faktur, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe w wysokości określonej obowiązującymi przepisami.
6. Maksymalna wysokość kar umownych, jakimi Zamawiający może obciążyć Wykonawcę, z wszelkich tytułów przewidzianych w Umowie nie może przekraczać 150 % wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 Umowy.
7. Wykonawca jest zobowiązany zapłacić karę umowną w terminie 7 dni od dnia otrzymania noty obciążeniowej wystawionej przez Zamawiającego.
8. W przypadku uchybienia przez Wykonawcę terminowi wskazanemu w ust. 8, Zamawiający ma prawo potrącić kwotę wynikającą z noty obciążeniowej z wynagrodzenia Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża bezwarunkową zgodę.

Zamawiający informuje, iż zmienia § 15 pkt projektu umowy na:

1. Zamawiający może odstąpić od Umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
3. Zamawiającemu przysługuje również prawo odstąpienia w przypadku opóźnienia Wykonawcy z realizacją któregokolwiek z Etapów powyżej 30 dni.
4. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez pisemne oświadczenie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy zawierające wskazanie okoliczności uzasadniających odstąpienie od Umowy z winy Wykonawcy. Warunkiem odstąpienia od Umowy jest wezwanie Wykonawcy do realizacji Umowy lub prawidłowej realizacji Umowy i wyznaczenie mu za pierwszym razem co najmniej 7-dniowego terminu w tym zakresie.
5. W przypadku odstąpienia od Umowy z winy Wykonawcy, Zamawiający obciąży Wykonawcę kara umowną w wysokości 150 % Wynagrodzenia. Do kar umownych z tytułu odstąpienia stosuje się przepisy Umowy zawarte w § 14 Umowy.

W związku ze zmianami w projekcie umowy Zamawiający dokonuje zmiany terminu zakończenia postępowania i otwarcia ofert na 14 lipca 2021 r.




2021-07-02 06:48 Zamówienia Publiczne W związku z dużą ilością pytań, chcąc umożliwić potencjalnym Wykonawcom rzetelne przygotowanie ofert, Zamawiający dokonuje zmiany terminu zakończenia postępowania i otwarcia ofert na 9 lipca 2021 r.
2021-07-02 06:46 Marta Jankowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-06-29 14:38 Zamówienia Publiczne W związku z otrzymanymi pytaniami Zamawiający przekazuje, iż zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę 56 169,06 zł brutto.
Zamawiający informuje, że na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert świadczył co najmniej pięć usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia(...) o wartość netto nie mniejszej niż 45 000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) w przypadku co najmniej dwóch z wykonanych usług - dla każdej z tych usług.
Aktualna strona Zamawiającego oparta jest na systemie WordPress Wersja 5.7.2. Dokumentacja dostępna jest pod adresem: https://wordpress.org/support/
Zamawiający wskazuje, iż wstępny projekt składany wraz z ofertą jest jednym z projektów wstępnych wykonanych w ramach realizacji umowy zgodnie z zapisami § 1 ust. 2 pkt 1 a) w projekcie umowy, który jest załącznikiem do postępowania.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 utworzenie strony przygotowanie projektu graficznego (layoutu) strony internetowej oraz BIP, wykonanie i uruchomienie stron pod adresem www.wfosgw.poznan.pl oraz bip.wfosgw.poznan.pl wraz z usługą przeniesienia danej strony internetowej na serwer Wykonawcy lub serwer wskazany przez Wykonawcę

opz.docx

1 szt. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska I Gospodarki Wodnej W Poznaniu
ul. Stanisława Szczepanowskiego 15A
60-541, Poznań
(0)
2 serwis strony usługi utrzymania, serwisowania i administrowania strony 5 rok - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 wstępny projekt graficzny strony internetowej 30% 0 - 10 pkt – zastosowany układ graficzny i przejrzystość projektu strony internetowej, 0 - 10 pkt – estetyka wizualizacji strony internetowej właściwa dla rodzaju podmiotu, 0 - 10 pkt – za oryginalność pomysłu. Należy dołączyć wstępny projekt strony głównej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 funkcjonalność CMS-u 20% 0 - 10 pkt – prostota interfejsu, 0 - 10 pkt – intuicyjność i przyjazność dla użytkownika. (0)
4 projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy.doc

(0)
5 doświadczenie - Wykaz usług i referencje, bądź inne dokumenty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz usług.doc

(0)
6 projekt umowy powierzenia przetwarzania danych 0% Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa powierzenia pr [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 573