Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską w ramach bieżących remontów oraz utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Niebylec w 2021 roku - nr referencyjny IP.271.3.2021

Sebastian Szczepaniak
Gmina Niebylec Oddział: Referat Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2021 12:56:00
Składania : 18-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 18-06-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 27 73 998  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 238.68 2021-06-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a - Formularz cenowy - Część nr 1.docx docx 24.96 2021-06-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2b - Formularz cenowy - Część nr 2.docx docx 24.96 2021-06-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2c - Formularz cenowy - Część nr 3.docx docx 25.01 2021-06-14 12:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2d - Formularz cenowy - Część nr 4.docx docx 24.99 2021-06-14 12:56:00 Postępowanie
Raport wyboru ofert z dnia 2021.06.18.pdf pdf 448.28 2021-06-18 15:17:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-18 15:17 Sebastian Szczepaniak Zamawiający zawiadamia, że wybiera w postępowaniu:
1) w ramach części nr 1 - ofertę złożoną przez Wykonawcę: Usługi Transportowo-Sprzętowe Paweł Cynar;
2) w ramach części nr 2 - ofertę złożoną przez Wykonawcę: Usługi Transportowo-Sprzętowe Paweł Cynar;
3) w ramach części nr 3 - ofertę złożoną przez Wykonawcę: Usługi Transportowo-Sprzętowe Paweł Cynar;
4) w ramach części nr 4 - ofertę złożoną przez Wykonawcę: Usługi Transportowo-Sprzętowe Antoni Szopa;
jako oferty z najniższą ceną spośród wszystkich złożonych ofert w ramach danej części zamówienia.

Raport wyboru ofert [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część nr 1 Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Baryczka, Małówka i Połomia 1 komplet - (0)
2 Część nr 2 Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Blizianka, Gwoździanka, Jawornik i Niebylec 1 komplet - (0)
3 Część nr 3 Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Gwoźnica Dolna i Gwoźnica Górna 1 komplet - (0)
4 Część nr 4 Wynajem sprzętu mechanicznego wraz z obsługą operatorską na terenie sołectw Konieczkowa i Lutcza 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od daty odbioru danego zakresu zamówienia i dostarczenia prawidłowo wystawionego rachunku/faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Realizacja umowy - do dnia 31.12.2021 r., przy czym każdorazowe wykonanie zleconego zakresu prac - do 12 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty wywozu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 341