- Strona główna
- Postępowanie ID 464992
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Adm.VI.230.81.2021 Świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Grabowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-31 13:29:00
-
Składania2021-06-08 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-06-08 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM w ŁODZI".
Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi serwisowej i utrzymania w gotowości urządzeń drukujących wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.
Umowa będzie obowiązywać od 1 lipca 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania się kwoty przewidzianej na realizację umowy.
Ilość wydruków podana przez Zamawiającego (840 000 stron) wynika z szacunkowego zapotrzebowania w okresie 1 roku.
Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać cenę jednostkową za wydrukowanie jednej strony. Wynagrodzenie za przedmiotową usługę stanowi iloczyn szacunkowej ilości stron oraz ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego",
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-06-09
10:07:10
|
Tomasz Grabowski |
Zamawiający
zgodnie
z
częścią
IX,
ust.
1
pkt
4
unieważnia
zapytanie
ofertowe,
postępowanie
obarczone
jest
niemożliwą
do
usunięcia
wadą
uniemożlwiającą
zawarcie
umowy. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?