Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-1701/21/99/Ł Dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki HP

Natalia Ambrożewicz
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2021 12:17:00
Składania : 06-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 06-07-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 4 do SWZ.xlsx xlsx 103.16 2021-05-31 12:17:00 Postępowanie
załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 184 2021-05-31 12:17:00 Postępowanie
2021-OJS103-270464-pl.pdf pdf 105.46 2021-05-31 12:17:00 Postępowanie
SWZ - przetarg nieograniczony.pdf pdf 770.99 2021-05-31 12:17:00 Postępowanie
document_2021060115483307.pdf pdf 59.69 2021-06-01 15:48:33 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 83.97 2021-06-16 14:26:48 Publiczna wiadomość
document_2021061614271996.pdf pdf 203.65 2021-06-16 14:26:48 Publiczna wiadomość
Zmieniony załącznik nr 4 do SWZ.xlsx xlsx 103.05 2021-06-16 14:26:48 Publiczna wiadomość
document_2021062214365996.pdf pdf 157.29 2021-06-22 14:39:11 Publiczna wiadomość
Aktualny załącznik nr 4 do SWZ.xlsx xlsx 103.03 2021-06-22 14:39:11 Publiczna wiadomość
odp1701.pdf pdf 107.43 2021-06-25 12:53:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji.pdf pdf 67.61 2021-06-25 12:53:26 Publiczna wiadomość
document_2021062814082780.pdf pdf 62.91 2021-06-28 14:09:03 Publiczna wiadomość
info1701.pdf pdf 58.9 2021-07-06 11:50:53 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.doc doc 62.5 2021-07-06 11:50:53 Publiczna wiadomość
document_2021072715480886.pdf pdf 115.97 2021-07-27 15:46:31 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze.pdf pdf 72.5 2021-07-27 15:46:31 Publiczna wiadomość
unieważnienie wyboru.pdf pdf 52.93 2021-08-05 15:35:26 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze na stronę postępowania.pdf pdf 74.56 2021-08-12 16:18:01 Publiczna wiadomość
document_2021081216205188.pdf pdf 121.41 2021-08-12 16:18:01 Publiczna wiadomość
2021-OJS189-491344-pl-1.pdf pdf 99.73 2021-09-29 09:31:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-29 09:31 Natalia Ambrożewicz Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

2021-OJS189-491344-p [...].pdf

2021-08-12 16:18 Natalia Ambrożewicz Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert

Informacja o wyborze [...].pdf

document_20210812162 [...].pdf

2021-08-05 15:35 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, informuje o unieważnieniu wyboru najkorzystniejszych ofert dokonanego w przedmiotowym postępowaniu w dniu 27 lipca 2021 r

Podstawa faktyczna:
W związku z informacjami uzyskanymi od Wykonawcy, Zamawiający postanowił ponownie przeanalizować oferty złożone w postępowaniu, unieważnić wybór ofert najkorzystniejszych dokonany w przedmiotowym postępowaniu w dniu 27 lipca 2021 r., a następnie przeprowadzić ponowne badanie i ocenę ofert.

Podstawa prawna:
art. 17 ust. 2 Ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129): „Zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy”

unieważnienie wyboru [...].pdf

2021-07-27 15:46 Natalia Ambrożewicz Informacja o wyborze ofert

document_20210727154 [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-06 11:50 Natalia Ambrożewicz INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

info1701.pdf

informacja z otwarci [...].doc

2021-07-06 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 145 833,56 zł brutto.
2021-06-28 14:09 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 5, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 19:
Dzień dobry,
W pozycji 64 formularza cenowego Zamawiający podał kod dla fusera X3A6561002. Prawidłowy kod dla tego fusera to Z9M07A. Zamawiający ma wiedzę, jaki jest poprawny kod fusera dla urządzenia HP E72525DN, o czym świadczy to, że w unieważnionym zadaniu nr 1 postępowania nr WZP-6299/20/362/Ł w formularzu cenowym dla tego urządzenia podał poprawny kod. Proszę o zmianę w formularzu cenowym bieżącego postępowania.

Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Zamawiający informuje, że podał aktualny symbol w poz. 64 kol. 3 Formularza cenowego/Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

document_20210628140 [...].pdf

2021-06-25 12:53 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 5, 6 oraz 137 ust. 1, 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytania zadanego przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 18:
Szanowni Państwo,
w SWZ jest zapis:
"Zamawiający wymaga, aby asortyment był dostarczony w oryginalnych opakowaniach oraz by posiadał zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Na opakowaniu zewnętrznym i asortymencie mają znajdować się następujące informacje:
a) nazwa lub logo producenta;
b) symbol lub numer katalogowy asortymentu;
c) nazwa (typ) urządzenia do którego asortyment jest przeznaczony;
d) termin ważności/trwałości asortymentu (co najmniej 12-miesięczny, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego dostawy).
Wymóg ten w części jest nie do spełnienia. Wymagania podpunkt c i d , informacje mają być umieszczone na asortymencie tzn. na wkładzie atramentowym , kasecie z tonerem. Ani producenci oryginalnych materiałów eksploatacyjnych ani producenci zamienników, nie zamieszczają tych informacji na asortymencie, ponieważ nie ma na nie miejsca. Dodatkowo wykonawca, żeby spełnić te wymagania musiałby naruszyć oryginalne opakowanie, a Zamawiający wymaga aby asortyment dostarczony był w oryginalnych opakowaniach. Prosimy o zmianę zapisów dotyczących informacji jakie mają się znaleźć na asortymencie, ponieważ nie można ich spełnić.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Zamawiający informuje, że m.in. nazwa (typ) urządzenia oraz termin ważności/trwałości asortymentu zamieszczone są zamieszczone na materiałach eksploatacyjnych marki HP.

Zamawiający dokonuje następujących zmian treści SWZ:
Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 03.10.2021r.”
Rozdz. XI pkt 12 SWZ otrzymuje brzmienie:
„11. Termin składania ofert upływa w dniu 06.07.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.”
Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 06.07.2021 r. godz. 10:30. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.”

Zmiany i wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

odp1701.pdf

Ogłoszenie zmian lub [...].pdf

2021-06-22 14:39 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 135 ust. 2, ust. 6 oraz 137 ust. 1-2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 13:
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do prowadzonego postępowania, zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie:
Poz. 26 Zamawiający wskazał, że wymaga tonera 507A, to oznaczenie określa tonery w kolorach: black, cyan, magenta lub yellow. Proszę o wskazanie koloru jaki należy zaoferować lub proszę podać symbol HP, który jednoznacznie wskazuje kolor tonera.
Poz. 27 Poprawny symbol to CE401A, prosimy o zmianę zapisów
Poz. 28 Poprawny symbol to CE402A, prosimy o zmianę zapisów
Poz. 29 Poprawny symbol to CE403A, prosimy o zmianę zapisów
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zmienia:
1. w poz. 26 kol. 3 załącznika nr 4 do SWZ symbol z 507A na CE400A.
2. w poz. 27 kol. 3 załącznika nr 4 do SWZ symbol z 401A na CE401A
3. w poz. 28 kol. 3 załącznika nr 4 do SWZ symbol z 402A na CE402A
4. w poz. 29 kol. 3 załącznika nr 4 do SWZ symbol z 403A na CE403A.

Pytanie nr 14:
1. Wnosimy o dopuszczenie w pozycji 73, 74, 75, 76 tuszy wysokowydajnych HP 981YC yellow (wyd. 16 000), HP 981YC magenta (wyd. 16 000), HP 981YC cyan (wyd. 16 000), HP 981YC black (wyd. 21 000). Tusze są oryginalne, wyprodukowane przez producenta sprzętu, pozwalają osiągnąć znacznie najlepszy stosunek ceny do wydajności.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 15:
2. W pozycji 64 prawidłowy kod fusera to Z9M07A. Wnosimy o wprowadzenie stosownej zmiany w formularzu cenowym.
Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 16:
1) Poz. 64 Zamawiający wymaga Fusera (110 lub 220), proszę o wskazanie konkretnego produktu jaki należy zaoferować. Czy fuser 110V czy fuser 220V ? W poprzednim postępowaniu Zamawiający wskazał poprawny symbol, natomiast obecnie podany symbol X3A6561002 nie wskazuje na żaden produkt HP występujący na rynku polskim. Prosimy o zmianę zapisu.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w poz. 64 kol. 2 załącznika nr 4 do SWZ zmienia opis rodzaju asortymentu z Fuser (110 lub 220) E72525DN na Fuser (220V lub 230V) E72525DN. Zamawiający w pozostałym zakresie podtrzymuje zapisy SWZ.


Pytanie nr 17:
2) Punkty w kryterium rodzaj (jakość) asortymentu zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) za każdy zaoferowany asortyment oryginalny/asortyment równoważny (produkt
jakościowo potwierdzony przez producenta urządzeń drukujących) przyznany zostanie 1pkt; (maksymalna ilość punktów jaką możne uzyskać oferta wynosi 76 pkt).
W związku z tym, że została wykreślona poz. 71, oferta nie może uzyskać 76 punktów, ponieważ asortymentu jest poz. 75. Prosimy o zmianę zapisów
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w Rozdział XIV ust. 2 pkt. 3 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
„2) Punkty w kryterium rodzaj (jakość) asortymentu zostaną przyznane wg następujących zasad:
a) za każdy zaoferowany asortyment oryginalny/asortyment równoważny (produkt jakościowo potwierdzony przez producenta urządzeń drukujących) przyznany zostanie 1 pkt;
b) ostateczna ilość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę), w kryterium zostanie ustalona po dokonaniu przeliczenia przyznanych punktów według poniższego wzoru:

O = (ilość punktów uzyskanych przez badaną ofertę/maksymalna ilość punktów jaką możne uzyskać oferta w danym zadaniu) x 100 x 55%

(maksymalna ilość punktów jaką możne uzyskać oferta wynosi 75 pkt)”

W związku z powyższymi pytaniami Zamawiający załącza nowy:

Załącznik nr 4 do SWZ Formularz cenowy/Opis przedmiotu zamówienia

Zmiany i wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

document_20210622143 [...].pdf

Aktualny załącznik n [...].xlsx

2021-06-16 14:26 Natalia Ambrożewicz Pytania i odpowiedzi wraz z nowym załącznikiem nr 4 do SWZ

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

document_20210616142 [...].pdf

Zmieniony załącznik [...].xlsx

2021-06-01 15:48 Natalia Ambrożewicz Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej Ustawą, uprzejmie informuje, że w związku z koniecznością ujednolicenia zapisów SWZ z ogłoszeniem o zamówieniu Zamawiający zmienia SWZ w następującym zakresie:

Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje brzmienie:
„11. Termin składania ofert upływa w dniu 28.06.2021 r., o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.”
Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje brzmienie:
„1. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 28.06.2021 r., o godz. 10:30. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.”

document_20210601154 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1117