Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-05-2021 17:15:00 |
Składania : | 28-05-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.52.2021 z dnia 19.05.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania (wg planu): „Czy wiesz czym oddychasz – kampania edukacyjno – społeczna na rzecz czystszego powietrza”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa elementów zielonej infrastruktury w miejskiej przestrzeni publicznej w Bydgoszczy (zielone ściany) – zadanie realizowane w ramach projektu „Czy wiesz czym oddychasz – kampania edukacyjno – społeczna na rzecz czystszego powietrza LIFEMAPPINGAIR/PL” w następujących lokalizacjach:
1) budynek A Urzędu Miasta Bydgoszczy, ul. Grudziądzka 9-15 – 2 ściany
(dz. o nr. ew. 50/2, 51/2 obręb 96),
2) budynek Młodzieżowego Domu Kultury nr 2, ul. Leszczyńskiego 42 – 1 ściana
(dz. o nr. ew. 22, 19/2 obręb 95)
3) budynek Miejskiego Centrum Kultury, ul. Doktora Karola Marcinkowskiego 12-14, – 1 ściana
(dz. o nr. ew. 140 obręb 128)
– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje, odrębnie dla każdej lokalizacji:
1) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej instalację zielonych ścian zewnętrznych (uzgodnionej z Zamawiającym po zawarciu umowy i wykonanej na mapie do celów projektowych, dostarczonej elektronicznie przez Zamawiającego wybranemu Wykonawcy),
2) dostawę i montaż profili stalowych mocowanych do belek poziomych konstrukcji, do której będzie mocowany wertykalny ogród,
3) dostawę i montaż nasadzonych paneli roślinnych wykonanych ze stali ocynkowanej z geowłókniną podtrzymującą specjalistyczny substrat oraz obsadzone roślinnością według projektu,
4) doprowadzenie i odprowadzenie wody z wertykalnego ogrodu,
5) dostawę i montaż automatycznego systemu nawadniania i nawożenia,
6) dostawę i montaż w górnej części paneli roślinnych linii nawadniających z kroplownikami zaopatrującymi rośliny w wodę i roztwór pożywki,
7) dostawę i montaż ramy maskującej wraz z mocowaniem bezpośrednio do ściany budynku,
8) uruchomienie i kalibrację systemu nawadniania i nawożenia po montażu systemu wertykalnego ogrodu,
9) pielęgnację wertykalnych ogrodów związana z utrzymaniem zieleni w prawidłowym stanie fitosanitarnym z wykonaniem biologicznej ochrony fitosanitarnej oraz nawożenia organicznego (w okresie gwarancyjnym – w ciągu roku po posadzeniu),
10) dostawę i montaż tablicy z logo projektu,
11) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2,
2) zaświadczeniem o przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub decyzją o pozwoleniu na budowę,
3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz.1333 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,
4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu pięcioletniej odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, z wyjątkiem robót związanych z jednoroczną gwarancyjną pielęgnacją zieleni, których zakończenie nastąpi po 12 miesiącach od zakończenia inwestycji,
6) zastosowanie materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania:
- w specjalności architektonicznej,
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- dysponowanie osobą posiadającą wykształcenie wyższe architektura krajobrazu lub ogrodnictwo,
2) dysponowanie osobami posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) posiadanie doświadczenia:
- wykonane w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 realizacje zewnętrznych roślinnych ścian w systemie modułowym panelowym (wraz z konstrukcją nośną) o pow. min. 10 m2 w klimacie Polski (tj. w klimacie umiarkowanym ciepłym przejściowym).
4. Załączniki do zapytania:
1) Program funkcjonalno-użytkowy – PFU,
2) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),
5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500 – dla 3 lokalizacji,
6) dane techniczne dot. konstrukcji ścian zewnętrznych budynków,
7) Podział ceny na składniki,
8) dokumentacja zdjęciowa terenu inwestycji,
9) wypis z rejestru gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej.
4.1. Załączniki, które zostaną przekazane wybranemu wykonawcy:
1) podkład geodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowany przez Miejską
Pracownię Geodezyjną w Bydgoszczy (niezwłocznie po uzyskaniu),
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowy po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 30 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 4 miesiące od daty zawarcia umowy, w tym:
a) w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy - wykonanie koncepcji zielonych ścian zewnętrznych,
b) w terminie 14 dni od uzyskania akceptacji Zamawiającego, dotyczącej koncepcji zielonych ścian – wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia wniosku zgłoszenia robót i jego uzyskania przez Zamawiającego,
c) w terminie 14 dni od uzyskania akceptacji Zamawiającego, dotyczącej koncepcji zielonych ścian - wykonania pozostałych opracowań dokumentacji projektowej, w tym STWiOR).
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Lubomiła Pietkun – Inspektor WIM, tel. 052-58 59 437– koordynator dokumentacji
Arkadiusz Lewandowski - Inspektor WIM, tel. 52 58 58 653 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Łukasz Kaźmierczak - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Marcin Janas – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Ewelina Rejs - Inspektor WZR, tel. 52-58 59 236 – Inspektor Referatu Projektów Międzynarodowych.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 28.05.2021 r. o godz. 11.00
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych,
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2 i 3),
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
6) Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki,
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 19.05.2021r.
2021-05-28 12:45 | Lubomiła Pietkun | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty