- Strona główna
- Postępowanie ID 460311
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zaprojektowanie i budowa elementów zielonej infrastruktury w miejskiej przestrzeni publicznej w Bydgoszczy (zielone ściany) – zadanie realizowane w ramach projektu „Czy wiesz czym oddychasz – kampania edukacyjno – społeczna na rzecz czystszego powietrza LIFEMAPPINGAIR/PL”
Wystawiający
-
UżytkownikLubomiła Pietkun
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-19 17:15:00
-
Składania2021-05-28 11:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.52.2021 z dnia 19.05.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania (wg planu): „Czy wiesz czym oddychasz – kampania edukacyjno – społeczna na rzecz czystszego powietrza”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa elementów zielonej infrastruktury w miejskiej przestrzeni publicznej w Bydgoszczy (zielone ściany) – zadanie realizowane w ramach projektu „Czy wiesz czym oddychasz – kampania edukacyjno – społeczna na rzecz czystszego powietrza LIFEMAPPINGAIR/PL” w następujących lokalizacjach:
1) budynek A Urzędu Miasta Bydgoszczy, ul. Grudziądzka 9-15 – 2 ściany
(dz. o nr. ew. 50/2, 51/2 obręb 96),
2) budynek Młodzieżowego Domu Kultury nr 2, ul. Leszczyńskiego 42 – 1 ściana
(dz. o nr. ew. 22, 19/2 obręb 95)
3) budynek Miejskiego Centrum Kultury, ul. Doktora Karola Marcinkowskiego 12-14, – 1 ściana
(dz. o nr. ew. 140 obręb 128)
– uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje, odrębnie dla każdej lokalizacji:
1) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej instalację zielonych ścian zewnętrznych (uzgodnionej z Zamawiającym po zawarciu umowy i wykonanej na mapie do celów projektowych, dostarczonej elektronicznie przez Zamawiającego wybranemu Wykonawcy),
2) dostawę i montaż profili stalowych mocowanych do belek poziomych konstrukcji, do której będzie mocowany wertykalny ogród,
3) dostawę i montaż nasadzonych paneli roślinnych wykonanych ze stali ocynkowanej z geowłókniną podtrzymującą specjalistyczny substrat oraz obsadzone roślinnością według projektu,
4) doprowadzenie i odprowadzenie wody z wertykalnego ogrodu,
5) dostawę i montaż automatycznego systemu nawadniania i nawożenia,
6) dostawę i montaż w górnej części paneli roślinnych linii nawadniających z kroplownikami zaopatrującymi rośliny w wodę i roztwór pożywki,
7) dostawę i montaż ramy maskującej wraz z mocowaniem bezpośrednio do ściany budynku,
8) uruchomienie i kalibrację systemu nawadniania i nawożenia po montażu systemu wertykalnego ogrodu,
9) pielęgnację wertykalnych ogrodów związana z utrzymaniem zieleni w prawidłowym stanie fitosanitarnym z wykonaniem biologicznej ochrony fitosanitarnej oraz nawożenia organicznego (w okresie gwarancyjnym – w ciągu roku po posadzeniu),
10) dostawę i montaż tablicy z logo projektu,
11) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) uzgodnioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2,
2) zaświadczeniem o przyjętym bez sprzeciwu zgłoszeniu o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub decyzją o pozwoleniu na budowę,
3) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz.1333 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,
4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
5) spełnieniem warunku polegającego na zapewnieniu pięcioletniej odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, z wyjątkiem robót związanych z jednoroczną gwarancyjną pielęgnacją zieleni, których zakończenie nastąpi po 12 miesiącach od zakończenia inwestycji,
6) zastosowanie materiałów o ww. wymaganiach potwierdzonych atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania:
- w specjalności architektonicznej,
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- dysponowanie osobą posiadającą wykształcenie wyższe architektura krajobrazu lub ogrodnictwo,
2) dysponowanie osobami posiadającymi wymagane prawem budowlanym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) posiadanie doświadczenia:
- wykonane w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 realizacje zewnętrznych roślinnych ścian w systemie modułowym panelowym (wraz z konstrukcją nośną) o pow. min. 10 m2 w klimacie Polski (tj. w klimacie umiarkowanym ciepłym przejściowym).
4. Załączniki do zapytania:
1) Program funkcjonalno-użytkowy – PFU,
2) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa,
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta),
5) kopia mapy zasadniczej – skala 1:500 – dla 3 lokalizacji,
6) dane techniczne dot. konstrukcji ścian zewnętrznych budynków,
7) Podział ceny na składniki,
8) dokumentacja zdjęciowa terenu inwestycji,
9) wypis z rejestru gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej.
4.1. Załączniki, które zostaną przekazane wybranemu wykonawcy:
1) podkład geodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowany przez Miejską
Pracownię Geodezyjną w Bydgoszczy (niezwłocznie po uzyskaniu),
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowy po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 30 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 4 miesiące od daty zawarcia umowy, w tym:
a) w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy - wykonanie koncepcji zielonych ścian zewnętrznych,
b) w terminie 14 dni od uzyskania akceptacji Zamawiającego, dotyczącej koncepcji zielonych ścian – wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymaganych do złożenia wniosku zgłoszenia robót i jego uzyskania przez Zamawiającego,
c) w terminie 14 dni od uzyskania akceptacji Zamawiającego, dotyczącej koncepcji zielonych ścian - wykonania pozostałych opracowań dokumentacji projektowej, w tym STWiOR).
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Lubomiła Pietkun – Inspektor WIM, tel. 052-58 59 437– koordynator dokumentacji
Arkadiusz Lewandowski - Inspektor WIM, tel. 52 58 58 653 – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Łukasz Kaźmierczak - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Marcin Janas – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Ewelina Rejs - Inspektor WZR, tel. 52-58 59 236 – Inspektor Referatu Projektów Międzynarodowych.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: l.pietkun@um.bydgoszcz.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 28.05.2021 r. o godz. 11.00
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych,
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2 i 3),
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 4),
5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
6) Wypełniony załącznik pn. Podział ceny na składniki,
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 19.05.2021r.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-05-28
12:45:34
|
Lubomiła Pietkun |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?